Loading...
nl

Wie wil mij lezen?

Siria
Siria mei 22 '08
Hoi allemaal,
Ik oefen zelf ook al een tijd met foto lezen en vindt het dus erg interessant. Ik zou graag zelf ook een keer gelezen willen worden, dus als hier mensen zijn die dat willen doen; heel graag! Ik heb geen specifieke vragen, ik ben gewoon benieuwd wat jullie over mij kunnen vertellen. Ben niet bang om fouten te maken, vind het al tof dat mensen het willen proberen. Alvast bedankt!

Liefs, Siria
Delen:
Anne
Anne mei 23 '08
Hooi Siria smile
Welkom hier...
Ik wil je foto wel lezen smilehoor graag of het klopt of niet.

Je straalt...Je straalt naar de buitenwereld toe...........

Mensen zien jou als een vrolijk persoon, die erg spontaan is en van een lolletje houd. Mensen vinden het leuk om met jou om te gaan ze voelen zich door jou vrolijk worden. Je straalt een bepaalde energie uit naar de mensen en dat is een heel goede positieve energie, mensen voelen dat en worden tot jou aangetrokken hierdoor.

Je hebt een kracht...en die is best sterk....

Dat is de kracht die ik net hierboven al heb beschreven over de positieve energie die je uitstraalt..naar de mensen..naar de wereld. Wees hier trost op smile

Een verborgen..traan...

Je doet altijd leuk en gezellig naar iedereen toe...het voelt voor jou of dat jou ''taak'' is mensen blij en gelukkig maken.. Maar er schuilt wat achter..en dat is verdriet. Ik weet niet precies van wat het is maar het is er wel. Soms heb je dagen dat je je niet zo voelt...maar de mensen om je heen zullen dat niet merken..omdat je altijd blijft lachen.

Ik denk daarom dat het heel belangrijk is om jezelf te respecteren hoe je bent..en jezelf daardoor niet voorbij te lopen winkwant daar heb je uiteindelijk niks aan smile

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe je hier bij merudi terecht bent gekomen? smile

Groetjes aNNe
Siria
Siria mei 23 '08
Dankjewel Anne!!
Ik zie nu dat er ook een voorsteltopic is, dat ga ik eerst eventjes doen, wel zo netjes blushZal daarin ook vertellen hoe ik hier terecht ben gekomen smile

Ik weet niet of er meer mensen zijn die het nog willen proberen? Want mocht dat zo zijn, dan wacht ik nog even met reageren op Anne smileHeel erg bedankt iig!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '08
Ik wil het ook nog wel proberen als ik tijd heb.
Anne
Anne mei 23 '08
Oke Siria ben wel benieuwd of het wel een beetje klopt smilehoor graag van je of dat zo is.
Siria
Siria mei 23 '08
Ik wacht nog eventjes af wie het wil proberen Anne en dan reageer ik! Zie al dat Nims nog wil smile
Anne
Anne mei 23 '08
Ja is goed winkhoor het wel van je
Siria
Siria mei 23 '08
Ik weet niet of nims nog wil?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '08
Ok siria, hierbij mijn lezing. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Je krijgt veel aandacht van mensen (vooral mannen) waar jij niet altijd even goed mee weet om te gaan. Je bent spontaan en amikaal, en dat kan nog wel eens verkeerd worden opgevat.

Ik vermoed dat jij een hartenbreekster bent, en ook al wil je dat helemaal niet, kan je er toch niet veel aan doen dat het zo af en toe gebeurd.

Ik zie dat je erg spontaan bent, en heel zeker overkomt. Toch ben je van binnen juist enorm onzeker en twijfel je best veel over jezelf. Toch weet jij deze kant vrij goed te verbergen.

Je vind je uiterlijk best belangrijk en zal waarschijnlijk ook een goed gevulde kledingkast hebben.

Je bent enorm gesloten en er zijn maar weinig mensen die echt bij jou binnen kunnen kijken.

Ik heb het idee dat je niet altijd even goed voor jezelf zorgt. Dat je verder gaat dan dat je eigenlijk zou moeten en dat gevoel dat je dan hebt, gewoon negeert.

Volgens mij slaap je ook niet superveel en heb jij daar ook niet echt last van. Je hebt dus niet superveel slaap nodig.

Ok dit was mijn lezing. Ben benieuwd naar je reactie en of het nog een beetje klopt.
Siria
Siria mei 24 '08
Dankjulliewel! Blijft bijzonder om dingen over jezelf te lezen die zelfs kloppen haha. Zal jullie readings even appart van commentaar voorzien smile
Siria
Siria mei 24 '08
Origineel bericht van: Anne

Je straalt...Je straalt naar de buitenwereld toe........... Dat probeer ik wel ja smile

Mensen zien jou als een vrolijk persoon, die erg spontaan is en van een lolletje houd. Mensen vinden het leuk om met jou om te gaan ze voelen zich door jou vrolijk worden. Je straalt een bepaalde energie uit naar de mensen en dat is een heel goede positieve energie, mensen voelen dat en worden tot jou aangetrokken hierdoor.
Klopt dat mensen mij als een vrolijk spontaan persoon zien. Of ze het leuk vinden om met mij om te gaan weet ik niet.. Daar twijfel ik vaak sterk aan, maar dat kan meer aan mij liggen dan aan de mensen om me heen.

Je hebt een kracht...en die is best sterk....

Dat is de kracht die ik net hierboven al heb beschreven over de positieve energie die je uitstraalt..naar de mensen..naar de wereld. Wees hier trost op smile

Thanks blush

Een verborgen..traan...

Je doet altijd leuk en gezellig naar iedereen toe...het voelt voor jou of dat jou ''taak'' is mensen blij en gelukkig maken.. Maar er schuilt wat achter..en dat is verdriet. Ik weet niet precies van wat het is maar het is er wel. Soms heb je dagen dat je je niet zo voelt...maar de mensen om je heen zullen dat niet merken..omdat je altijd blijft lachen.
Klopt ook. Ik vind het belangrijk mensen om wie ik geef gelukkig te zien, dus ik zal er veel voor doen om ze ook zo te zien. Ik zie het niet echt als mijn 'taak', maar ik heb bijv. een enorme puberperiode gehad, en over die tijd voel ik me tegenover mijn ouders bijv. nog al eens schuldig. Daarom wil ik het nu dubbel goed maken door een goede dochter voor ze te zijn, en ja, misschien zie ik het in die zin als taak om ze gelukkig te maken, juist omdat ik ze een tijd ongelukkig heb gemaakt. Ik laat mijn verdriet/emoties inderdaad niet snel aan de omgeving blijken. Behalve als 'de bom barst', dan komt alles er in één keer uit, maar in kleine proporties.. Nee, heb dan het idee dat mensen vinden dat ik zeur, en ik wil geen zeur zijn.

Ik denk daarom dat het heel belangrijk is om jezelf te respecteren hoe je bent..en jezelf daardoor niet voorbij te lopen winkwant daar heb je uiteindelijk niks aan smile
Dankje, mooie woorden!

Zoals je ziet klopt alles wel ongeveer! Erg knap, ben ervan onder de indruk. Bedankt Anne!
Siria
Siria mei 24 '08
Origineel bericht van: NiMS
Je krijgt veel aandacht van mensen (vooral mannen) waar jij niet altijd even goed mee weet om te gaan. Je bent spontaan en amikaal, en dat kan nog wel eens verkeerd worden opgevat.
Ik heb kwa aandacht van mannen niet te klagen. Ben niet enorm populair hoor, maar er zijn weinig tijden geweest dat er helemaal geen jongen in mijn leven was (of dat nou in relatie- of scharreltermen is). Ik weet er idd soms niet goed mee om te gaan in de zin van, dat ik voor mijn gevoel soms te veel op die aandacht heb gereageerd. Ik ben onzeker, en als ik dan aandacht krijg van een leuke jongen snap ik dat niet. Waarom ik? Vaak klamp ik me dan (misschien onbewust) aan zo'n jongen vast, waardoor ik hem een valse ideeen geef, waar soms niets van terehct komt. Ben wel benieuwd met wat je met je laatste zin bedoelt, kan je dat misschien nog wat toelichten?

Ik vermoed dat jij een hartenbreekster bent, en ook al wil je dat helemaal niet, kan je er toch niet veel aan doen dat het zo af en toe gebeurd.
Klopt ook. Omdat ik een jongen die mij veel aandacht geef, als ik 'm leuk vind, ook veel aandacht terug geef, geef ik die jongen hoop op die dingen die vaak niet gebeuren. Ook al is het mijn bedoeling helemaal niet, jongens verwachten vaak dingen van mij ofzo, terwijl ik gewoon wat lol wilde maken.

Ik zie dat je erg spontaan bent, en heel zeker overkomt. Toch ben je van binnen juist enorm onzeker en twijfel je best veel over jezelf. Toch weet jij deze kant vrij goed te verbergen.
Klopt. Ik doe er alles aan om zo zelfverzekerd mogelijk over te komen. Niet ten koste van anderen, maar meer dat ik mijn emoties niet zo snel laat zien, en gewoon doe alsof ik heel zeker van mezelf ben. Dat is voor mij een beschermhouding, omdat ik vroeger voor mijn gevoel heel veel over mij heen heb laten lopen. Dat wil ik niet meer, en daarom is dat mijn, soort van, 'pantser' geworden.

Je vind je uiterlijk best belangrijk en zal waarschijnlijk ook een goed gevulde kledingkast hebben.
Uiterlijk vind ik inderdaad belangrijk, maar kwa kleding dan weer minder. Ik heb wel genoeg kleding hoor, maar geen óvervolle kast vol zoals ik soms bij vriendinnen zie. Ik vind het belangrijk er verzorgd uit te zien, maar hoef er geen bergen geld voor neer te leggen (merkkleding, elke week stadten etc.).

Je bent enorm gesloten en er zijn maar weinig mensen die echt bij jou binnen kunnen kijken.
Klopt

Ik heb het idee dat je niet altijd even goed voor jezelf zorgt. Dat je verder gaat dan dat je eigenlijk zou moeten en dat gevoel dat je dan hebt, gewoon negeert.
Mm dat zou best kunnen.. Omdat ik zoveel met andere om me heen bezig ben, vergeet ik mezelf misschien soms. Ook ben ik een doorzetter, als ik écht iets wil, dan wil ik dat kost wat kost bereiken. En daarin kan ik soms misschien wat te ver gaan ja..

Volgens mij slaap je ook niet superveel en heb jij daar ook niet echt last van. Je hebt dus niet superveel slaap nodig.
Haha klopt als een bus. Ik heb nooit veel slaap nodig gehad. In de weekenden neem ik het ervan hoor en kan ik goed tot de middag erin blijven liggen, maar ik ben echt een nachtmens, en ook al moet ik dan vroeg op, dan kan het nog wel eens zo zijn dat ik te laat ga slapen. En meestal trek ik een dag gewoon met 2/3 uurtjes slaap

Weer zo knap! Bijna alles (op die kledingkast na) klopte! Ben er ook weer erg van onder de indruk, sommige dingen die je zegt.. Erg knap, dankjewel!!
Siria
Siria mei 24 '08
Eén ding hebben jullie beide 'over het hoofd' gezien (hoe kan ik dat nou zeggen na al die moeilijke dingen die jullie wél zagen :$). Het speelt momenteel een hele grote rol in mijn leven.. Ik weet niet of jullie daar nog iets van zien?
Acheliah
Acheliah mei 24 '08
Ik zie hier een hele spontane meid die ook wel een klein beetje onzeker is. Je houdt van aandacht als het maar niet te overdreven is want daar houdt je niet van. Opdringerige mannen en mannen die overdreven je aandacht vragen ga je uit de weg. Ik zie verdriet achter die stralende ogen. Ben je vaak gekwetst? Ik denk zelf dat het verdriet met iets anders te maken heeft. Je verbergt je achter je stralende lach toch ben je een mooie meid zowel van buiten als van binnen. Ik laat het ff hierbij denk ik. Ik heb hierboven niks gelezen van dit alles dus weet niet wat er staat.

XXX Dinie
Acheliah
Acheliah mei 24 '08
Volgens mij heeft het met kinderen te maken en ben je zwanger of heb je een grote kinderwens. Klopt dat

Liefs Dinie
Siria
Siria mei 24 '08
Wow Dinie, wat knap.. Ik ben inderdaad in verwachting!

En ik kan je stukje wel quoten, maar elk woord dat er staat klopt. Enorm knap! En inderdaad, ik val juist op mannen die voor mijn gevoel onbereikbaar zijn (waarvoor ik me niet 'goed genoeg' voel), als ze mij dan toch aandacht geven geeft me dat een enorme kick, en daar ga ik dan voor ja. Ben momenteel heel gelukkig in de liefde hoor haha, dus dat is een beetje 'geweest' smile

Waar denk je dat mijn verdriet dan mee te maken heeft Dinie?

Heel erg bedankt.
Acheliah
Acheliah mei 24 '08
Ik voel een soort misbruik, aanranding maar kan het finaal mishebben
Acheliah
Acheliah mei 24 '08
Ik voel wel dat het heel diep ligt. Iets wat verdrongen is in je jonge kinderjaren mss rond je 4de jaar kweet niet.Er is toen iets ergs gebeurd maar nogmaals ze zeggen dat ik helderziend ben maar ik heb daar geen kenmerken van hihi nog niet.

Liefs Dinie
Siria
Siria mei 24 '08
Kan het zijn dat ik het zo verdrongen heb dat ik het met niet kan herinneren? Sowieso van toen ik klein was weet ik weinig meer af.. Ik ben heel mijn level al onstabiel, in de zin van dat ik met top- en dalpunten door het leven ga. Dat doet iedereen, maar ik heb het idee dat ik dat erger heb dan anderen. En waar dat precies aan ligt, heb ik nooit geweten eigenlijk.
Anne
Anne mei 24 '08
Hej siria leuk dat je in verwachting bent smile
Ben je pas in verwachting of al een tijdje??
Is die foto van voor dat je in verwachting was misschien genomen?? Het kan zijn dat ik daarom niks erover wist..en anderderzijds kan het zijn dat ik daar niet op heb gelet..ik ga meer uit van de uitdrukkingen van het gezicht en die roepen dan gevoelens bij me op.

Dat je je heel je leven onstabiel voelt met top en daalpunten..kan misschien liggen aan het feit dat je meer grenzen voor jezelf moet stellen en daar niet over heen moet gaan. Jezelf meer innerlijk leren kennen en jezelf bijv die vraag stellen van waarom je altijd door het leven gaat met top en daalpunten..wacht dan af watvoor antwoorden er in je op komen wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420