Loading...
nl

Ik ben trots op jullie

LPChip
LPChip feb 3 '07
Ik vind dat dit zo af en toe eens gezegd mag worden. :)

Als je kijkt naar hoe de maatschappij werkt, dan zie je dat wanneer iemand hulp nodig heeft, deze persoon vaak de groep omlaag haalt waardoor de groep geneigd is om deze persoon links te laten liggen in de hoop dat deze "zwakke schakel" de groep verlaat zodat de waarde van de groep weer omhoog gaat.

Waar de maatschappij naartoe moet groeien, is dat de groep als geheel de zwakke schakel helpt om deze op het niveau van de groep te tillen zodat deze in harmonie mee kan doen met de rest van de groep, waardoor haat en andere gevoelens langzamerhand zullen verdwijnen.

Wij merudianen, doen het volgens de 2e methode. Als groep helpen wij hen die hulp nodig hebben, en het is niet 1 of 2 personen, maar iedereen die een steentje bij kan dragen doet dat ook. :)

We hebben al een aantal mensen hier kunnen helpen, en het is me opgevallen dat zodra deze mensen redelijk op de been waren ze gelijk ook anderen gingen helpen! :)Prachtig! :)

Ik vind dit erg mooi om te zien, en het doet me ook heel veel plezier om dit te mogen aanschouwen. Ik ben trots op jullie allemaal. :)
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
Dat mag inderdaad gezegt worden!! :D
Thomas A
Thomas A feb 3 '07
Mooi gezed Chip en ook heel raak.

Thomas
Acheliah
Acheliah feb 3 '07
Heel raak ik zeg ook altijd probeer is iemand uit de put te trekken ipv er in te schoppen. Ik probeer het meestal wel en het werkt meestal nog ook.

Dikke Kus Dinie
Mimi*
Mimi* feb 3 '07
Ben het helemaal met je eens Chip!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '07
Helemaal mee eens LPChip. Zo vind ik de film, pay it forward enorm toepasselijk voor dit principe. Ga zo door allemaal!
jo
jo feb 3 '07
en ook een erg mooie film

ik vind trouwens heel de site goed maar zonder jullie was er niks geweest!
geweldig!
Debiorah
Debiorah feb 4 '07
What u give is what u get! Schouderklopje voor alle merudianen! :)
mause
mause feb 4 '07
ik vind dit een super forum, je kunt hier met van alles terecht en je wordt geaccepteerd zoals je bent. echt fantastisch. ga zo door met ons allen.
Acheliah
Acheliah feb 4 '07
Vindt ik ook hier is niemand dom, gek, of krijgt gratis een stempel en zo hoort het ook.

Kus Dieneke
Charlie
Charlie feb 5 '07
Hier kun je ook goed discusseren over alles. Kijk, als ik het ergens niet mee eens ben bijv. of ik heb een hele andere mening, dan is het niet gelijk zo dat ik dan niet langer welkom ben hier, maar dat ik ook gewoon mijn mening mag uitten hier. Dat vind ik geweldig! Vanuit mijn positie dus ook de complimenten aan iedereen hier!! Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog eens ergens mezelf zou kunnen zijn! Heel veel liefs,

Charlie
LPChip
LPChip feb 5 '07
Ja mensen, zo hoort het ook.

"Vandaag merudi.net, Morgen de wereld!" :D
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
Weet je hoe ze mij aanvallen op het stuk iemand in huis genomen maar dat geeft niet leer ik ook weer van ja toch. Iedereen mag zijn mening raad geven ik ben ook maar een mens en dat zijn we tenslotte allemaal.

Liefs Dinie
Thomas A
Thomas A feb 5 '07
strak Dien!!!
LPChip
LPChip feb 5 '07
Je kan niet altijd positieve dingen zeggen om iemand te helpen. Je weet hoe het gaat: om verder te groeien, moet je soms eerst door chaos.
Charlie
Charlie feb 5 '07
Jullie kennen hem vast al wel: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Soms heeft iemand een iets hardere aanpak nodig om tot het besef te komen dat er iets niet goed gaat.
Acheliah
Acheliah feb 5 '07
LPChip dat is ook zo.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
;)Een aandachtig luisterend oor, maakt de weg vrij naar het hart ;)

Janneke Koster Baas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420