Ben van het weekend voor het eerst op een paranormaal beurs geweest. Ik wist niet precies wat ik er van moest verwachten dus ben gewoon gegaan en gekeken hoe het was en voelde.
Ik voelde me er heel op me gemak, de sfeer de geuren het maakte me heel rustig. Meestal als ik naar een beurs toe ga word ik overweldigd door de invloede van de spullen en de mensen ik ben dan ook doodmoe na een paar uurtjes en als ik thuis ben. Deze beurs was juist het tegenovergestelde ik voelde me niet moe worden en kreeg juist meer energie.
Ik heb veel leuke dingen gezien zoals tekeningen, schilderijen, beeldjes enzo..mooie muziek.
Er waren ook tafeltjes waar je aan kon zitten en dan werden de kaarten voor je getrokken of zoiets in die richting. Dit hoefde voor mij niet dus heb dat niet gedaan
Uiteindelijk thuis gekomen had ik zoveel energie dat om werd gezet in creativiteit en begon gelijk te tekenen...en ik was letterlijk niet te stoppen.
Meestal als ik ga tekenen teken ik 1 tekening per dag..nu heb ik er wel 6 op een dag gemaakt.
Ik voelde me heel tevrede en goed. ben echt blij dat ik er heen ben geweest, en wil graag weer naar een nieuwe beurs toe.
Hebben jullie suggesties waar paranormaal beurzen zijn
Groetjes aNNe