Loading...
nl

De paranormaal beurs

Anne
Anne mei 21 '08
Ben van het weekend voor het eerst op een paranormaal beurs geweest. Ik wist niet precies wat ik er van moest verwachten dus ben gewoon gegaan en gekeken hoe het was en voelde.

Ik voelde me er heel op me gemak, de sfeer de geuren het maakte me heel rustig. Meestal als ik naar een beurs toe ga word ik overweldigd door de invloede van de spullen en de mensen ik ben dan ook doodmoe na een paar uurtjes en als ik thuis ben. Deze beurs was juist het tegenovergestelde ik voelde me niet moe worden en kreeg juist meer energie.
Ik heb veel leuke dingen gezien zoals tekeningen, schilderijen, beeldjes enzo..mooie muziek.
Er waren ook tafeltjes waar je aan kon zitten en dan werden de kaarten voor je getrokken of zoiets in die richting. Dit hoefde voor mij niet dus heb dat niet gedaan smile

Uiteindelijk thuis gekomen had ik zoveel energie dat om werd gezet in creativiteit en begon gelijk te tekenen...en ik was letterlijk niet te stoppen.
Meestal als ik ga tekenen teken ik 1 tekening per dag..nu heb ik er wel 6 op een dag gemaakt.
Ik voelde me heel tevrede en goed. smileben echt blij dat ik er heen ben geweest, en wil graag weer naar een nieuwe beurs toe.

Hebben jullie suggesties waar paranormaal beurzen zijn smile
Groetjes aNNe
Delen:
Lena
Lena mei 21 '08
Wat ik me afvraag wat is een goede beurs en welke niet!
Ben er zelf nog nooit geweest.
Dus ben ook benieuwd.
Anne
Anne mei 21 '08
Als je er zelf een goed gevoel over hebt';)
Lena
Lena mei 21 '08
Misschien is er wel een hele speciale waar iemand geweest is, maar ok, wink
Debiorah
Debiorah mei 21 '08
Ik herken je gevoel! Ik had precies hetzelfde het voelde zo lekker thuis, ik heb het ook niet erg vaak op beurzen. Ik heb nu ontdekt dat ik het wel heb op paranormale en fantasy beurzen, wat mij betreft een aanrader voor iedereen!
Ik denk dat je gewoon ff moet zoeken op google, dan kom je vast wel te weten waar beurzen zijn. Een bekende is Paraview.
Anne
Anne mei 21 '08
Ja het voelde echt als ''thuis'' een gevoel dat je nergens anders tegen komt alleen op zo beurs...

Ja ik had paraview al gevonde op google is dat wat??

Vorig weekend was ik in rijswijk geweest... Paranormaal Alternatief beurs. Leuke beurs wink
Debiorah
Debiorah mei 21 '08
Ik weet niet of paraview wat is, het schijnt te verschillen per locatie. ik ben zelf alleen op lokale beurzen geweest.
Dit is er een van: http://www.orgbureau-universum.nl/pageID_4991891.html
Verder kan ik me zo snel geen andere naam bedenken confused
Caius
Caius mei 21 '08
Paraview in Nieuwegein is mij niet zo goed bevallen.
Als ik nog een keer naar z'n beurs ga, dan moet het een grote zijn en dan geen Paraview
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '08
Ik was op de paraview in Amsersfoort. Ik vond het daar heel erg leuk en beviel me goed. Was ook best wel een grote beurs dus misschien had je een slechte dag?
Caius
Caius mei 21 '08
Het was een erg kleine beurs en ik heb wel wat geleerd, dus z'n slechte dag was het dus nog niet.
Wel een slechte dag qwa grote van de beurs kennelijk
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '08
Het is maar waar je voorkeur aan hebt. Ik ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit.
Caius
Caius mei 21 '08
Ik ook voor kwaliteit maar dat viel een beetje tegen.
Met kwantiteit hoop ik eerder kwaliteit te vinden wink
admin
admin mei 22 '08
In augustus is paraview weer in ´s-Hertogenbosch.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki