Loading...
nl

Hebben jullie nog tips?

Caius
Caius mei 21 '08
Ik vind de startpagina van Merudi nog al zweverig.
Dit kan een onnodige drempel vormen.
Daarom vind ik het een goed idee van je om de startpagina te wijzigen.

Mijn tip hou de startpagina eenvoudig: weinig tekst en een paar mooie plaatjes.
Zet leuk/speels een aantal kernwoorden woorden op de startpagina: wat mensen aan Merudi kunnen hebben, waar Merudi voor staat en wat het doel is van Merudi.
Om die woorden heen een paar mooie afbeeldingen (hoeft niet allemaal spirituele afbeeldingen te zijn)
Verder de menu balk handhaven (en uitbereiden)
Mensen die interesse hebben bekijken vervolgens deze rublieken.

Hopelijk heb je wat aan mijn mening smile
gast
gast mei 22 '08
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: gast

Dus waarom meer/beter willen zijn dan hoe het nu is.

Eigenlijk heel simpel. Stilstand is achteruitgang.

Dat is één van de ingeburgerde leugens van het ego.
inneke
inneke mei 22 '08
Oh ja, een gevaarlijke leugen als je't mij vraagt. Kijk maar naar de altijd meer willende economie....

Als stilstaan achteruitgang is, dan zou ik nu wel gekrompen moeten zijn tot de grootte van een rozijn grin
seppe
seppe mei 22 '08
energie is ook altijd in beweging/verandering.
Als je niet meer kan veranderen kan je niet meer groeien.
groeien kan negatief en positief waarbij negatief de economie is.
omdat niets dat energie is kan stilstaan zal dit ofwel terug in beweging moeten gaan ofwel weggaan en terug opnieuw beginnen.
Daarom word je lichamelijk nog geen rozijn maar misschien wel op andere vlakken he smile.
Alles is energie dus alles is constant in beweging, ook al zien we dit niet.
Als je te lang stilstaat word je al snel voorbijgelopen door het leven he.
inneke
inneke mei 22 '08
ja, maar wat is stilstand? Een mens kan heel erg actief zijn en toch stilstaan. beweging is niet steeds zichtbaar, het kan ook onder de oppervlakte werken. Mijn insziens gaat het om het in-beweging-zijn ipv het doen alsof je in beweging bent.

Bestaat werkelijke stilstand?
Lena
Lena mei 22 '08
Origineel bericht van: NiMS
Oh ik weet het al! Dat met die plaatjes is een bug in Internet Explorer. Komt omdat er geen maximale groot is opgegeven. Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen.

Oh het was een Bug!
gast
gast mei 22 '08
@Seppe:
Als je een leugen maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf als waarheid gezien.
seppe
seppe mei 22 '08
ja maar het blijft een leugen he smile
Van een leugen kan je geen waarheid maken maar waarheid kan je wel verdraaien naar een leugen.
Spijtig genoeg.
En toch denk ik als je scherp genoeg van geest blijft dat je door de leugen heen kan kijken.
Het is vaak de druk van de meerderheid die je maakt dat je de leugen mee gaat beleven.

Met een stompe leugen kan je beter samenleven dan met de scherpe waarheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '08
Dat is net zoiets als geloven in de leugen dat stilstand vooruitgang is wink
gast
gast mei 22 '08
Het is en blijft dan maar weer net wat je geloofd. Ik geloof niets, voor mij ligt de waarheid alleen in de ervaring.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '08
En uit ervaring vind je dat stilstand vooruitgang of achteruitgang is?
gast
gast mei 23 '08
Dat kun je pas weten als je het ervaren hebt en dat is per gebeurtenis weer anders.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '08
Hoe kan je dan beweren dat dit een leugen van het ego is? Je hebt het zelf niet eens ervaren.......
gast
gast mei 23 '08
Het is maar net hoe je het bekijkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '08
Dat is altijd zo smile

Hebben jullie nog meer tips voor Merudi?
Lena
Lena mei 23 '08
Welkom bij Merudi is een beetje karig,en voor velen misschien wat zweverig.Het leuke aan Merudi is dat het ook een verrijking kan zijn voor iedereen die er maar voor openstaat.
Nameljk de levenslessen die iedereen doorloopt en dat ze hier ook aan de orde komen.Maar ben niet zo.n tekstschrijver dus zou niet goed weten hoe deze welkomst boodschap te beschrijven dan. smirk
inneke
inneke mei 23 '08
Werkelijke creativiteit onspringt uit de stilte.
Werkelijke groei ook.
In zogenaamde 'stilstand' is er vaak veel meer 'vooruitgang' dan in het vooruitgaan op wilskracht.

En het is maar hoe je 't bekijkt natuurlijk.
Lena
Lena mei 23 '08
Mooie woorden Inneke, maar wordt er niet creatief van,soms moet je je wel inspannen om iets te bereiken,en kun je niet zitten afwachten totdat het vanzelf oplost! wink

Maar zoals je zegt het is maar hoe je het bekijkt.
inneke
inneke mei 23 '08
ja Lena, maar dan zijn we weer over verschillende niveau's aan het spreken. winkEn dan nog denk ik dat inspanning meestal niet tot het gewenste resultaat leidt op lange termijn.Ik zeg ook niet dat je nooit geen actie moet of mag ondernemen! Mar vanwaaruit neem je actie? Dat is de vraag.

En ik spreek ook uit eigen ervaring. Ik ben/was heel goed in doorduwen, mijn wilskracht inzetten maar als je niet vertrekt vanuit een vruchtbare bodem dan kun je je enorm inspannen voor maar pover resultaat dat op lange termijn niet levensvatbaar of vruchtbaar is.
Lena
Lena mei 23 '08
Ja dat is heel herkenbaar Inneke,maar het geeft dus weer nieuwe inzichten, met als resultaat dat het de volgende keer wel vruchtbaar kan zijn.
En ik weet het soms kun je alleen maar loslaten tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske