Loading...
nl

Mijn Dagboek

inneke
inneke mei 26 '08
Voor jou ook 't beste Psijkik
Psijkik
Psijkik mei 26 '08
om mensen zoals jou mama4ever

thnx inneke
Lena
Lena mei 26 '08
wat ben ik toch een vreemde snuiter eigenlijk. soms geloof ik mezelf niet meer omdat andere mensen zeggen dat iets niet zo is, maar kmag niet meer naar die mensen luisteren en moet gewoon in mezelf geloven, wat ik ook geloof. toch? ik voel me best wel thuis op dit forum, ik heb andere forums geprobeerd maar daar werden sommige dingen van mij niet geaccepteerd. hier kan ik gewoon open zijn maak ni uit hoe gek het klinkt. en ik heb hier minder temporale pijn, wat betekend dat ik het allemaal redelijk kan verwerken.

Dus????
inneke
inneke mei 26 '08
Psijkik, ik hou niet zo van etiketjes en zie graag de mens onder 'het probleem', maar ze willen wel iets zeggen. Uit de dingen die je hier zegt merk ik toch wel dat dit fel gekleurd is door de 'stoornis' die jij meedraagt. Zie je dat zelf ook? Het is erg moeilijk om met jou te communiceren omdat jij steeds wel het gevoel zult hebben absoluut niet begrepen te worden en vervolgens anderen te beschuldigen. Je mag er echt vanuit gaan dat de mensen hier op een authentieke manier contact trachten te maken.
Ik wens je veel succes, moed en geduld op je weg zodat je van jezelf helemaal jezelf mag zijn én contact kunt aangaan met anderen die, weliswaar anders zijn dan jij, maar die ook hun weg te gaan hebben.
Thomas A
Thomas A mei 26 '08
Prima Psijkik de wereld is groter dan dit forum. Maak met je ware zelf een hechter contact, want daar gaat het uiteindelijk toch om................
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '08
Origineel bericht van: Lena10
wat ben ik toch een vreemde snuiter eigenlijk.


Waarom zou je jezelf vreemd vinden? Is toch geen reden om jezelf met anderen te vergelijken? Vreemd is toch alleen maar een ander woord voor Anders? Niemand is gelijk en iedereen is anders. Dus ach, wat zijn jullie toch vreemd allemaal laugh.
Acheliah
Acheliah mei 26 '08
Psijkik ik snap niet precies wat je bedoeld maar ik wens je wel heel veel sterkte op je zoektocht.

Heel veel XXX Dinie
Lena
Lena mei 28 '08
Origineel bericht van: Psijkik
ik ga dit forum verlaten.

t beste


Het beste ook voor jou.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki