Het zonnetje schijnt en dat is een periode waarin ik heerlijk actief word! Dus vandaag lekker mijn oude kameraadje nog eens van stal gehaald...Voor eens wat anders dan dressuur. Nouja, we hebben ook fijn gedressuurd!
lekker uitrazen moet ook gebeuren...
Laat ik even wat vertellen over deze witte prins...
Dit is dus een 18jarige hengst, hij is sinds zijn 14 jaar bij mij. We hebben twee jaar lang samen wedstrijd gereden maar door een leeftijdsgrens moesten we stoppen...Ondanks dat ze me probeerden te verleiden met heeele mooie bedragen....Besloot ik mijn maatje te houden...Het is dan wel een vierbener, maar je beste kameraadje verkoop je toch ook niet voor een mooie som geld? Ik kan lezen en schrijven met mijn kereltje en vertrouw hem mijn leven toe als dat nodig is...God ik zou mijn leven geven als dat betekende dat hij 1 jaartje langer mocht rondlopen... Wat een prachtdier is het ook...
Deze foto's zijn voor mij vrijheid...Vrijheid op een paardenrug. Het was een tijdje geleden, in de winter durf ik het ivm schuifpartijen niet goed te doen...Omdat ik hem iets minder kan ondersteunen als ik zonder tuig rijd. Maar hij deed het als vanouds!
En natuurlijk praten Explosion en ik altijd nog even na over de rit!
De mensen die willen...Voel je vrij de foto's te readen maar dat is niet de voornaamste reden waarom ik ze plaats...Ik wil hiermee enkel laten zien dat het niet is, omdat je op en top dressuurruiter bent, dat je daarom ook voldoet aan alle vooroodelen die over "ons" geveld worden...Niet alle (dressuur)ruiters eisen enkel van hun paard...Er zijn er ook minstens zoveel waarbij wederzijds respect de basis is.
Er is overigens niets bewerkt aan de foto's, er wordt echt zonder tuig gereden.