Loading...
nl

beesten: krokodil, slang, spin

dragon
dragon mei 8 '08
Meestal staan beesten in dromen ergens voor.
ik heb 2 dromen gehad die erg veel indruk hebben achtergelaten, maar ik weet niet precies waarom....

ongeveer een maand geleden had ik een droom die me ontzettend is bijgebleven, misschien dat iemand weet waar het over gaat?

ik loop op een terrein naast een tankstation. het is warm en de grond is droog en zanderig. Ergens is een fontein, er spuit water op de grond. Ik wil gaan kijken en struikel bijna over een krokodil en slang die met elkaar in gevecht zijn. Ze kronkelen om elkaar heen. ik ben bang en vlucht hte tankstation in. Daar zijn een man en een vrouw die ook bang zijn, maar heel rustig doen. De deur zit niet op slot en ik vraag me af wanneer de krokodillen (er zijn er zeker weten meer) naar binnen zullen kruipen.....

Gisternacht droomde ik dat ik ergens op een schoolplein liep. het was donker en er stond iemand naast me die riep dat ik moest uitkijken, want er zat een spin op mijn schoen. Ik lachte, want ik trok mijn schoen gewoon uit, ik was niet bang. Toen zag ik dat het schoolplein was bezaaid met grote vogelspinnen. Ze waren blauw met rode haren. Ik deed mijn best om ze niet dood te trappen.

Wie o wie.....

Bedankt!

Dragon (ook een beest, hahahahahha :P)
Delen:
seppe
seppe mei 8 '08
Dit is hoe ik de eerste passage zou uitleggen.
De grond die droog en zanderig is staat misschien voor het spirituele vlak en de weg die we nu bewandelen van een oud gedachtenpatroon naar een nieuw. en is de fontein de oase naarwaar we gaan.
de krokodil en slang zijn misschien de gevaren/angsten die we onderweg tegenkomen en die we voorbijmoeten.
Waarbij het tankstation staat voor de oude gedachtenpatronen, de huizen en gebouwen die wij allen opgebouwd hebben, en waarnaar we nog vluchten als we nieuwe dingen die ons vreemd/angstig voorkomen/maken tegenkomen.
Die andere mensen zijn misschien goeroes die ook bang zijn maar het niet willen laten merken.

Zoiets als die tweede droom heb ik ook al meegemaakt en ik verklaarde die voor mijzelf als; de oude angsten onder ogen durven zien en iets wat men vroeger zou uitsluiten of blokkades zou rond maken en doden nu met respect behandeld en ziet voor wat het echt is.

Misschien houden de twee dromen ook verband en is die eerste een waarschuwing en de tweede een teken dat je het goed doet.
Dat je je oude angsten verwerkt en niet weeral wegrend naar de dichtst bijzijnde schuilplaats.

Dit is enkel mijn menig en hoe ik die dromen zou verklaren.
Ik hoop dat je er iets mee bent.
dragon
dragon mei 8 '08
Hoi Seppe,

dat is wel een mooie uitleg....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki