Loading...
nl

vreemde klappen in de woonkamer1

jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 3 '08
hallo,ik had een vraagje of dit paranormaal kan zijn?
gister zaten mn vriend en ik gewoon in de woonkamer.
toen we inees een harde knal hoorde nou jah meer een soort knap leek het iets van glas wat knapte.
beetje lastig uit te leggen.
we hebben alles nagekeken ,kids sliepen ,buiten niets te zien en in huis ook niet.
een kwartiertje later weer maar dan weer iets anders en ook in een andere hoek van de kamer.
ook dit was erg hard en een soort knap gluid maar leek iets doffer.
na ongeveer weer 5 minuuten horden we het weer nu weer in andere hoek en ook een zwaarder knappend gluid dus minder fel zech maar.
ik vind dit erg moeilijk uit te leggen hoe het klonk.
maar door al dit zijn we op onderzoek uitgegaan en niets gevonden wat gevallen of gesneuveld was.
en het was ook echt hier in de woonkamer.
ik vind dit zo vreemd dat ik er nog over denk en maar eens raad ga vragen bij andere mensen die allicht meer ervaring hebben.
liefs jac
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '08
Hoi Jacqueline,

Het is lastig om te zeggen of dit wel of niet het geval is. Het hangt namelijk ook af, of je een bepaald gevoel had op het moment dat dit gebeurde. Was het alleen maar een geluid dat jullie hoorden, of heb je nog meer gemerkt? Misschien een droom die je na afloop hebt gehad, of iets waarmee de boodschap iets meer paranormale lading kreeg?
jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 4 '08
hai,nou het was ijgenlijk zo vreemd dat we meer op zoek gingen naar een verklaring ,wel was ik bang om in de hoek waar het gluid geweest was ,ik was bang dat ik iets hard in mn gezicht zou krijgen.
:/
een droom had ik niet die heb ik normaal wel heel veel hoor.
ik moet wel zeggen dat ik de dag ervoor allemaal gedichten bundels van mn overleden opa heb gekregen en daar wil ik iets mee doen.
ik ben er heel apart aangekomen.
ik zij tegen mn vriend dat ik die gedichten graag zou willen hebben om er op de komputter iets met passende foto,s mee wil doen.
de dag er na ging ik mn oma halen om bij ons lekker soep te eten.
toen zij ze ik heb nog een hoop troep miss wil je het hebben.
toen we in de kelder waren wees ze meteen een doos aan ze zij hier zitten alle gedichten van opa in en die moeten in de prullenbak.
warop ik meteen zij nee die zou ik dus graag willen hebben.
en dan nog iets.
mn opa heeft voor mij toen ik een klein meisje een gedicht geschreven van een lievheersbeestje.
nu ging ik gister naar mn bed en mn vriend zecht wat voel ik nu weer hier.
en er lag een lieveheerbeest speltje van mn dochtertje die ik al maanden kwijt was????
dit was heel apart het kan toeval zijn maar het is dan wel allemaal heel toevallig.
:o
liefs jacqueline
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '08
Nee jacqueline dit is helemaal niet meer toevallig. Deze toevoeging aan je verhaal is precies de bevestiging die ik zocht.

Als ik het hele verhaal nu lees dan denk ik dat het antwoord op je eerste vraag een bevestiging is van een boodschap van je opa. Blijkbaar had je een flinke "klap" nodig om de bevestiging te zoeken / te krijgen die je nodig hebt. Dus ja, ik denk dat het "paranormaal" was, die knal in je huis.

Groetjes Julien
Anne
Anne mei 4 '08
Hej jacqueline

Apart verhaal, alles zo bij elkaar. Het zal zeker een betekenis hebben net zoals nims al zegt dit is niet meer toevallig ;)
Heb je wel is meer van zulke dingen meegemaakt of is dit het eerste?/
Ben je er bang voor?

Groetjes aNNe
jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 5 '08
hallo,jah ik heb al heel veel meegemaakt maar weet niet hoe ik moet beginnen.
ik zal beginnen met voor mij een erg confronterende ervaring.
heel vaak als ik savonds in bed lich maar ook wel overdag zie ik beelden van mensen ook soms voorwerpen of gebeurtenissen.
meestal schenk ik er geen aandacht aan.
maar ik zag eens een vrouw op een stoel zitten in een donkere hoek.
deze vrouw zag er uit als een standaard oma.
grijs beetje krulend haar met een bril.
ik kreeg ook op een of andere manier te weten op dat zelfde moment dat deze vrouw met mn vader te maken had en ik kreeg ook een naam zonder dat ik er om vroeg.
ik kreeg de naam geertje.
drie dagen later zaten we savonds bij mn ouders.
en ineens kwam het weer in mij op en vertelde mijn vader over mijn ervaring.
toen begon hij naar mijn verbazing te huilen,het is een 47 jarige flinke vent en politie agent.
dit had ik eerlijk gezecht nog nooit gezien van hem.
ik vroeg natuurlijk wat is er en ook ik moets huilen maar meer omdat ik mn pa zo verdrietig zag.
hij vertelde mij dat dit een oude buurvrouw van hem was en voor hem als een oma.
hij vertelde dat zn ijgen oma een rot mens was en darom zoveel waarde aan haar hechte.
ze is echter wel 5 jaar voor mijn geboorte overleden.
maar nu komt de bevestiging.
mijn vader vond dit zo apart en wilde bewijs wat lochies is.
hij belde zijn zus in schiedam op en vertelde het hele gebeuren.
warop zijn zus ,mijn tante dus vertelde dat ze nog een oude foto van haar had met nog 3 andere oude vroeuwen ook met grijs krullend haar en een bril.
nu was aan mij de taak de vrouw aan te wijzen die ik gezien had,.
ik kreeg de foto in mn handen en wees de vrouw aan die ik had gezien en dat was meteen de goede.
zelfs ik vond dit een beetje eng omdat het zo confronterend was.
ik heb de foto hier nog steeds en zou hem graag willen plaatsen maar weet niet hoe ik een foto op dit forum kan zetten.


maar dit was heel anders dan de harde klappen.
ik schrok echt van die klappen.
van de vrouw was ik niet bang,wel van de confrontatie dat het echt was en geen hersenspinsel van mijzelf.

ik heb nog meer van dit soort meegemaakt en kan er paginaas van vol schrijven.
dus als iemand geintreseerd is zal ik mn best doen alles zo duidelijk mogelijk op papier te zetten.
ps ik blijf ondanks dit wel beetje scepties maar begin er steeds meer in te gloven dat er toch wel iets is als je er niet meer bent.
liefs jac
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '08
Ik ben zeker wel geinteresseerd om nog meer te horen en het zal jou zeker ook goed doen om je verhaal kwijt te kunnen. Want veel van wat jij zegt vinden wij helemaal niet gek of vreemd. Dat je niet weg bent als je overleidt is iets waar wij volgens mij hier allemaal in geloven. Bedankt voor je openhartigheid!
Anne
Anne mei 6 '08
Hej jacqueline,
Wel apart zo met die oma van je vader, ik vind het erg interessant als je wilt kan je je hier uiten, misschien zijn er mensen die dan dingen herkenen en ook zulk soort dingen meemaken ;)
Groetjes aNNe
jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 6 '08
hallo,ik vind het al heel wat dat jullie willen luisteren het is idd zo dat als ik andere dit vertel dat ze me al snel een vreemde vinden.
gelukkig heeft mijn vader ook dit soort dingen .
ook mijn oom en die is er zelfs voor getest aan de universi teit.
sorry voor mn spelfouten ben licht disleckties.
mijn oom kan dingen in een andere kamer laten bewegen en uit zn hoofd gaan .
zo kon hij mijn kamer omschrijven terwijl hij er nog nooit geweest was.

ik zal beginnen vanaf dat ik klein was.
toen ik drie jaar was vertelde ik tegen mn ouders dat oude oma dood ging.
zonder dat ze ziek was of wat dan ook maakte ik deze opmerking.
de dag erop is zij idd overleden .
dit was mijn overgroot oma.
ik weet hier niets meer van maar het is mn ouders alteid bij gebleven.
toen ik ouder werd kreeg ik allemaal heel enge gedaantes te gezichten in staad van ondbinding.
hier was ik heel bang van.
en mn ouders deden alsof er niets was terwijl mn pa wel beter wist.
dit om mij gerust te stellen.
dit is elke avond en ook soms overdag gebleven tot mn 17 de
de rest vertel ik volgende keer.
liefs jac ;)
Acheliah
Acheliah mei 8 '08
hoi ik zal me ff voorstellen ik ben mama4ever en al een tijdje lid door omstandigheden ben ik al een poosje niet op de site geweest. Maar ik ben weer terug. Het was leuk om je verhalen te lezen. Dus idd begin maar met schrijven als je dat leuk vindt

XXX Mama4ever
jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 10 '08
hai,ik zal verder gaan.
ook heb ik meerdere malen vreemde dingen meegemaakt ook mn ouders en mn zus.
zoals het klinkt belachelijk maar ik liep naar de wc en mn zus lag ook al op bed het was rond een uur of 12 snachts.
ik liep langs de kamer van mn zus en normaal sliep ze rond die tijd al lang.
ik ging in haar deuropening staan warom weet ik niet.
we keken elkaar aan zonder wat te zeggen in een soort trans was het.
er stond een luchtbed tegen de muur en dat begon op dat moment echt te lopen de ene punt voor de andere punt en dit zoon 3 a 4 stappen.
toen hij aan t eind van de kamer neerviel ben ik zonde wat te zeggen naar de wc gegaan en weer naar bed.
de volgende ochtend lag het luchtbed nog steeds aan de andere kant van de kamer en vertelde we elkaar wat er was gebeurd.
dit klinkt absurt maar toch is het zo gegaan en niet anders.

ook hebben we een heel angstaan jagend iets meegemaakt.
mn vader is polietie agent en moest naar een aangereden hert.
toen bleek dat het hert niet meer te redden was heeft hij het afgemaakt en de kop voor mij megenomen omdat ik al vanaf heel klein geintreseert ben in natuur en dieren.
natuurlijk vond ik het erg zielig maar was toch erg blij met de kop.
de volgende gag hebben we het begraven op onze volks tuin zodat het een mooie schedel zou worden.
ongeveer een half jaar later heeft mn pa hem voor me opgegraven.
het was prachtig met een mooi klein garwij er aan.
ik heb hem toen uitgekookt en vol trots naast me neer gezet en speelde met mn zus en vriendin ,we deeden strijkkralen.
mn ouders waren weg ,op een gegeven moment hoorde we een soort trippelen op de trap.
de eerste gedachte die in me opkwam was dat mn parkiet uit zn kooi was wand dat dee ie nogal eens,.
dus ik naar boven en jah mn parkiet was er uit.
ik hem op mn schouder naar benee en zo verder spelen.
toen hoorde we een metaal achtig soort kist van de trap vallen echt heel hard.
we schrokken ons rot.
we zijn glijk gaan kijken maar er was niets.
ook hebben we bij ons buuren gevraagd of er wat was gebeurd maar die hebben niets gehoord.
nou jah we gingen weer verder.
toen weer dat getrippel op de trap tewijl mn parkiet op mn schouder zat.
het was echt alsof er iets de trap op liep.
toen werden we bang we dachten aan een inbreker dus wij met een mes de trap op hihihihihi.
helemaal niets te zien.
dit ging zoon 5 keer door tot we echt bang waren toen zij mn vriendin miss is het wel de schedel.
ik was eerst naief maar omdat er geen ijnde aankwam werd ik nog banger en heb uiteindelijk buiten de schedel kapot gegooit met tranen in mn ogen.
zo lang gewacht en glijk kapot.
maar t was wel over.
ik denk nu nog steeds dat het de schedel was teminste dat er een conecktie was met het gluid en de overleden ree.
julie mogen zelf bepalen wat julie er van vinden.

ook kleine dingen die gebeurt zijn zoal;s het vanzelf aanspringen van de droger midden in de nacht waardoor we ineens met zn alle in de gang stonden omdat hij zoon leven maakten.
ook vanzelf doorspeolenm van de wc meerdere malen.
het bewegen van mijn nachtkastje.
het zien van mijn opa door mijn vader.
en dit allemaal in verschillende woningen ben ongeveer 9 keer verhuist.
heel vreemd.
miss heb ik het wel allemaal zelf veroorzaakt.
omdat ik nogal onrustig was toen ik kind was en enorm bang.
liefs jac
jacquelinesnarf
jacquelinesnarf mei 10 '08
en nu hoor ik graag ervaringen van julie??
liefs jac
sarina
sarina mei 12 '08
Wat een bijzonder verhaal.... Heb je er wel eens aan gedacht om hulp te vragen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki