Loading...
nl

Aanwezigheid....

Anne
Anne apr 27 '08
Ik heb een paar dagen geleden vreemd gedroomd.
Ik weet niet meer waar me dromen precies over gingen maar het was heel verwarrend en voelde me er ook zo door.
Toen werd ik wakker en het voelde of dat er iemand in me kamer was. Er was iemand of iets aanwezig. Het voelde echter een beetje raar en ik kon mijn gevoelens niet goed plaatsen van wat ik voelde en hoe ik mezelf voelde. Het was verwarrend.
Ik voelde me bekeken en wist en voelde dat er iemand was ookal zag ik niemand.
Ik heb ook een roze steen in me kamer liggen, die steen ligt altijd precies op dezelfde plek. Toen ik was opgestaan zag ik dat mijn steen was verplaats.
Het voelt zo of de aanwezigheid die ik voelde verband hield met mijn roze steen.
Waarom weet ik niet. Iemand ook zoiets ooit meegemaakt?

Groetjes aNNe
Delen:
tim123
tim123 apr 27 '08
dit herken ik ik noem het een bescherm engel als ik me consentreer of alleen in mijn kamer zit rustig en wel voel ik het ook dan voel ik een had op me rug en voel me inderdaad bekeken en soms denk ik ook wel is van dat lag toch daar?
ik accepteer altijd dit gevoel ik voel me er prettig bij en het brengt me soms op iedeen
Anne
Anne apr 28 '08
Ik weet niet wat het was of wie.
Zowiezo voel ik wel vaker aanwezigheid in me kamer, maar nog nooit zoiets meegemaakt dat ik droom en wakker word en een aanwezigheid voel en dat later me steen blijkt te zijn verplaats.
tim123
tim123 apr 28 '08
en je voelt het alleen in je slaapkamer zeker?
daar voel ik het iedegeval alleen ben ik me kamer uit voel ik niets meer
Anne
Anne apr 29 '08
Ja in me slaapkamer voel ik het het meeste, maar ook soms op zolder.
Op verschillende plaatsen buiten in de natuur, of in andere huize of oudere huizen, kastelen enzo daar voel ik soms ook aanwezigheid, in het buitenland ook maakt niet uit waar.
Maar daar gebeuren er niet zulke dingen zoals in me kamer, omdat in me kamer ben ik heel vaak die andere plaatsen zijn maar momenten zeg maar.
tim123
tim123 apr 29 '08
presies als mij ik accepteer het gewoon het voelt fijn maar wat het
nouw presies is?
es
es apr 30 '08
Anne, ik hoorde vroeger van mij oma het verhaal over haar zoon, mijn oom dus. Hij is overleden toen hij 28 was, en ik 4.
Na zijn dood kreeg mijn oma zijn kettinkje, dat is zij gaan dragen. 's Avonds deed ze het af, en elke ochtend was het kruisje van het kettinkje afgehaald. :)
Anne
Anne apr 30 '08
apart es ;)
Debiorah
Debiorah apr 30 '08
He anne, wat een aparte ervaring!
Wat ik me afvraag, hoe voeld deze aanwezigheid nu voor jou?
Ik heb het idee dat je een vermoeden hebt wie het kan zijn...
Ik weet wel dat mensen/geesten uit onze omgeving soms willen laten weten dat ze er zijn. Dit kan op vele manieren 1 daarvan is het verplaatsen van objecten.
Heb je al geprobeerd contact te leggen?
tim123
tim123 apr 30 '08
ik probeer het een beetje voel wel meer aanwezigheid maar voor de rest voel ik niets of er gebeurd niets
Anne
Anne mei 1 '08
Hej debiorah ;)

Of ik al geprobeerd heb om contact te legen met mijn zus bedoel je ;)Ik praat elke dag tegen haar of dat ze er is zeg maar. Niet heel de dag door maar momenten. Misschien heb je wel gelijk dat mijn steen daardoor is verplaatst om te laten weten dat ze er is, ik had dat verband nog niet gelegd eigenlijk

Groetjes aNNe
Claire
Claire jun 30 '08
Hey Anne jouw verhaal lezend doet mij weer herinneren aan mijn ervaring van vorig jaar. Ik werd wakker en zag dat er iemand aan mijn bed stond. Ik zag er een maar het moet er nog een geweest zijn. Want de vrouw die ik zag zei;'ssst ze slaap nog'. Wilde zeggen dat ik wakker was, maar zag dat het beeld langzaam oploste. De vrouw droeg eenvoudige boerenkleding.
het gaf mij een gevoel dat erover mij gewaakt werd.

Weet niet wat voor betekenis ik eraan moet geven, alleen dat het mj een veilig gevoel gaf. Misschien kan een van jullie hier een verklaring voor geven?? Heb het gewoon laten rusten .......

Groetjes, Claire.
admin
admin jun 30 '08
Als het voor jou veilig voelde, zou het dan kunnen zijn dat het precies zo is als jij dat voelde?
Vertrouw op je eigen instinct, je eigen intuitie.
Ik denk dat het precies zo is zoals jij het voelde.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki