Hallo tim ik wil je foto wel lezen
Hoor graag wat er klopt en wat niet.
Tim,
Je ziet er moe uit op de foto. Ik denk dat je al aardig wat dingen hebt meegemaakt in je verleden en misschien nu ook nog wel die aardig wat energie van je hebben gekost.
Ik denk dat die dingen/ gebeurtenissen nu nog steeds in je hoofd ronddwalen waardoor je soms erg moe bent.
Soms denk je van waarom alles zo gaat zoals het gaat en snap je niet waarom het zo gaat.
Ik zie ook verdriet uit je ogen.. ik weet niet precies waarom maar je voelt je niet altijd helemaal top. Het is of dat je jezelf niet echt respecteerd hoe je bent en niet echt van jezelf kan houden.
Je hebt je anders dan anderen mensen altijd gevoelt. Je voelde je niet gerespecteerd door andere mensen in het verleden.
Ook zie ik een lach die een beetje geheimzinnig is, die lach zegt ik weet wel beter dan dat andere mensen van me denken.
Er hangt aan die lach ook een beetje een slecht luchtje. Ik weet niet precies waarom heb je soms wat slechte dingen gedaan in je leven? Anders moet je daar bij opletten om ze te voorkomen.
Ook zie ik nog wat andere gezichten. Daarmee bedoel ik dat ik je gezicht zie veranderen in andere mensen/ gezichten. want ze voorstellen en zegen weet ik niet precies.
Het is alleen erg belangrijk om de dingen een plaats te geven die nog ronddwalen in je hoofd. en zo van jezelf te kunnen houden jezelf te kunnen accepteren zoals je bent. Zo voorkom je ook ''slechte'' dingen.
Groetjes aNNe