Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen??

tim123
tim123 apr 27 '08
welke foto lezer wilt mijn foto graag lezen foto heet tim123
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1155

alvast bedankt
Delen:
Anne
Anne apr 27 '08
Hallo tim ik wil je foto wel lezen ;)
Hoor graag wat er klopt en wat niet.

Tim,
Je ziet er moe uit op de foto. Ik denk dat je al aardig wat dingen hebt meegemaakt in je verleden en misschien nu ook nog wel die aardig wat energie van je hebben gekost.
Ik denk dat die dingen/ gebeurtenissen nu nog steeds in je hoofd ronddwalen waardoor je soms erg moe bent.

Soms denk je van waarom alles zo gaat zoals het gaat en snap je niet waarom het zo gaat.
Ik zie ook verdriet uit je ogen.. ik weet niet precies waarom maar je voelt je niet altijd helemaal top. Het is of dat je jezelf niet echt respecteerd hoe je bent en niet echt van jezelf kan houden.
Je hebt je anders dan anderen mensen altijd gevoelt. Je voelde je niet gerespecteerd door andere mensen in het verleden.

Ook zie ik een lach die een beetje geheimzinnig is, die lach zegt ik weet wel beter dan dat andere mensen van me denken.
Er hangt aan die lach ook een beetje een slecht luchtje. Ik weet niet precies waarom heb je soms wat slechte dingen gedaan in je leven? Anders moet je daar bij opletten om ze te voorkomen.

Ook zie ik nog wat andere gezichten. Daarmee bedoel ik dat ik je gezicht zie veranderen in andere mensen/ gezichten. want ze voorstellen en zegen weet ik niet precies.

Het is alleen erg belangrijk om de dingen een plaats te geven die nog ronddwalen in je hoofd. en zo van jezelf te kunnen houden jezelf te kunnen accepteren zoals je bent. Zo voorkom je ook ''slechte'' dingen.
Groetjes aNNe
tim123
tim123 apr 27 '08
ik sta verbijsed het klopt een heel groot stuk

ik leg mijn situwatie het is nu ongeveer 13maanden gelden een van de ergste geburtenissen ik sloeg een jongen in elkaar die ik niet kon uit houden en door zijn vader ben ik toen bedrijgt en er zijn ook nog tijden geweest dat mijn ouders geen tijd meer voor me hadden bijna een hele drukke periode toen.

en ik voel me anders dan de rest ik weet wel waarom
mijn ouders hebben een veeteeltbedrijf en mensen vinden dat erg raar en ik neem mensen niet meer snel in vertrouwen ik heb nu wel wat vrienden die ik echt kan vertrouwen maar toch het zit niet altijd mee en ik denk heel veel over dingen dat is waar.

en ik heb het vorig jaar hebben andere en ik zelf me helemaal kapot gemaakt ik probeer het weg te stoppen maar toch zeker nu komt het weer terug met die klas die ik heb waar ik me niet alte prettig in voel en ik probeer altijd meeste dingen in me eentje te doen

iedgeval dankje wel en is er trouwens meer te zien?
Anne
Anne apr 28 '08
Hej tim,

wat ik verder zie zijn nog een paar gezichten wat ik al in me vorige bericht zei. Ik weet niet zo wat ze betekenen omdat ik me daar niet helemaal in wil verdiepen.
Hoop dat je verder wat aan de fotolezing hebt en er iets mee kan ;)

Sterkte verder en wees gewoon altijd jezelf ;)

Groetjes aNNe
peter58
peter58 jun 30 '08
tim 123: Heb jij iets met het lied van Tonny Neefs Ach magrietje als rozen weer zullen bloeien .dan zie ik jou weer .

Dus dan zou kunnen dat jij liefdes verdriet heb{gehad} Maar kijk weer naar naar buiten de hemel is blauw de bloemen en de rozen bloeien en groeien weer .
Dus een margrietje komt er ook weer .

Kan je hier iets mee.
admin
admin jun 30 '08
Ah het liedje van mijn oma's begrafenis!
Het gaat alleen anders Peter.

Ach Margrietje de rozen zullen bloeien
Ook al zie je mij niet meer,
Door je tranen heen zul jij weer lachen
Net zoals die laatste keer..

http://nl.youtube.com/watch?v=xhEIF7JIoCs
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hai Tim.

Ik heb je foto bekeken, ziet er positief uit hoor..

Blijf je eigen weg volgen...blijf standvastig in je ideeën.

Laat de wind je brengen waar hij je heenwaait..dan komt het goed.

Groet,
Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske