Loading...
nl

gewond...

dragon
dragon apr 26 '08
lieve Merudianen,

Het draakje is gewond geraakt en heeft besloten afstand te nemen van de relatie die hoewel een goede spiegel, een slopende verslaving is....

Even uitpuffen, stilstaan, voelen, naar binnen gaan en opladen en dan mijn vleugels spreiden en me laten meevoeren op de adem van het leven.....
Delen:
Thomas A
Thomas A apr 26 '08
Begrijpelijk hoor. De signalen waren niet van de lucht. Je laat een spiegel los. Misschien ook wel niet meer nodig ook. Toch, kun je met respect naar je relatie kijken? Ik hoop het want dan is het je ook duidelijk dat jij jezelf weerspiegeld hebt gezien en niet alleen oog had voor het afgescheiden gedrag van de ander................

Ben je wel gewond nu, anders dan anders? Hoe gewond?, loslaten is niet gemakkelijk. Toch lijk je er helder in te staan gezien je vleugels. Als je meer in liefde komt te staan, bemerk je dit doordat je alleen nog maar mooie mensen ont-moet ;-)

Het proces is prachtig, zeker als je leert begrijpen dat we het meest last hebben van onze eigen weerstand en de liefde er al die tijd al was.............

Thomas
sarina
sarina apr 26 '08
Loslaten is altijd het begin van iets nieuws.... het komt goed! Bedenk dat je geen 'fouten' maakt maar 'keuzes' en dat je van elke keuze leert.... Sterkte....
Thomas A
Thomas A apr 26 '08
;-)
Anne
Anne apr 26 '08
Dragon, heel veel sterkte...en het zal je zeker lukken je bent sterk genoeg ;)
Ik zal aan je denken en je kant altijd met me praten als je wilt
Liefs aNNe
Lena
Lena apr 26 '08
Draakje :)nee niet makkelijk, maar je weet zelf wel wat goed voor je is.Spreid je vleugels maar en ga!
Dilani
Dilani apr 26 '08
Moedige keuze draakje....

Doet me heel erg denken aan een gedichtje dat ik heb gemaakt toen ik een voor mij belangrijke leerzame periode afsloot.



Ik spreid mijn vleugels
En ga ……

Ik weet dat ik alle dalen weer zal zien
Maar er overheen kan vliegen

Ik weet dat ik in elke valkuil weer zal vallen
Maar er ook weer uit kan

Ik weet dat ik met wanhoop onder aan de berg zal staan
Maar de voldoening zal voelen als ik boven ben.

Want ik heb leren
Vliegen
Vallen
En
Weer opstaan

Ik spreid mijn vleugels
En sla de weg
Van mijn
Toekomst
In.

© mb 20 juni 2007


Ik hoop dat je het over een tijdje zo kan voelen, zien wat je geleerd hebt, en verder vliegen....

Liefs
Dilani
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '08
Heel veel sterkte en een hele verstandige keuze. Hoewel het er al wel enigzins zat aan te komen, is de definitieve stap, toch erg definitief. Success!
dragon
dragon apr 27 '08
Bedankt voor jullie reacties!

Thomas, ja ik kan met respect naar de relatie kijken en ben me er zeker van bewust dat mij een hele grote spiegel werd voorgehouden. Ik laat de persoon die mij spiegelde los, maar houd de spiegel/weerspiegelingen in mijn achterhoofd!

Oef, anders gewond dan anders? Ehm, ja dit is anders dan 'normaal', en nee ik ben eens eerder zo gewond geweest en wil het nu tot in de diepte ervaren.

Dikke kus aan allen!
admin
admin apr 27 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=c6NVIJ-yRoI&feature=related

Lief Draakje, ik heb geen geluid op mijn computer dus ik hoop dat de muziek mooi is, ik vond de beelden wel mooi dus ik durf wel te gokken.

Knuffel,
karin
dragon
dragon apr 27 '08
prachtig Karin!

ik voel me trouwens erg goed vandaag, dus daar ga ik maar even van genieten.

Bij deze stuur ik jullie allen wat positieve energie...

straal..straal..
hihihihi
inneke
inneke apr 27 '08
Draakje, ik vind je supermoedig!

en geniet ervan...
es
es apr 28 '08
Sterkte Dragon!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki