Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen

admin
admin apr 21 '08
@EDIT: Van mij mogen de foto's nu wel verwijdert worden (Y)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '08
Ik heb ze voor je verwijderd.
admin
admin apr 22 '08
dank je wel
admin
admin mei 27 '08
Ik zou graag nog een poging willen wagen!

Zou dat mogen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '08
Ja hoor, dat mag altijd.
admin
admin mei 27 '08
Ik ben zeker geen fotolezer Theo, maar iedere keer als jouw hoofd voorbij zoeft hoor ik het woord : "zoeken", met het gevoel erachter dat je even moet stoppen met zoeken, stil gaan staan en luisteren.
Meer niet (niet letterlijk of misschien juist wel smile)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '08
Hoi Theo,

Aangezien ik jouw foto nog niet gelezen heb, en ook nog niet het hele verhaal hier gelezen heb wil ik ook nog wel een poging wagen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Op de foto zie ik pretoogjes die veel plezier uit het leven halen. Een levensgenieter kun je jou wel noemen (met alle slechte gevolgen van dien wink). Acceptatie is een moeilijk iets bij jou en je hebt moeite om dingen te accepteren zoals ze zijn. Loslaten is een gevolg daarvan, wat jou moeite kost. Maak je niet dik, zou ik alleen maar kunnen zeggen.

Je bent aardig onzeker over jezelf en hebt ook het idee dat jij het niet goed genoeg kan doen. Bijna cliché, maar dit komt van vroeger, uit je opvoeding.

Onder druk kan jij aardig dichtslaan bij persoonlijk prestaties, en weet jij niet meer goed te handelen.

Jij hebt moeite met confronteren en geconfronteerd te worden. Ik weet niet precies hoe je reageert, maar jij gaat echt bepaalde zaken uit de weg die je eigenlijk zou moeten oppakken. En diep van binnen weet je dat ook best wel, maar toch vind jij iedere keer wel weer een excuus om het niet te hoeven doen.

Goed, meer haal ik er niet uit op het moment, ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
admin
admin mei 28 '08
Dit klopt als een bus..ik heb het op dit moment heel erg zwaar!
Zwaarder dan ik ooit had gedacht!
ER zijn ook bepaalde dingen die ik graag weer op wil pakken zoals mijn oude vrienden in het dorp waar ik nu weer woon!
Ja ik heb inderdaad een zware opvoeding gehad!
admin
admin mei 28 '08
De foto mag wel weer verwijdert worden!
Ik heb zinds gisteren mijn besluit genomen!
En laat alles gewoon op mij komen zoals het is!
Ik heb er zinds vanmorgen er al helemaal een punt achter gezet!
admin
admin mei 28 '08
Nog 1 ding,ik wil trouwens iedereen nog hartelijk bedanken voor mijn lezing!
Ik weet niet hoe jullie het doen!
Dat er meer is tussen hemel en aarde wist ik!
admin
admin mei 28 '08
Quote:
Maak je niet dik, zou ik alleen maar kunnen zeggen.

Zou ik hier trouwens een uitleg over mogen hebben? blush
Ik snap even niet echt wat je hiermee bedoeld?!?
Thomas A
Thomas A mei 28 '08
Theo het leven zit soms raar in elkaar. Vaak begrijpen we pas later waarom er zulke ingrijpende veranderingen hebben plaatsgevonden. In jouw geval je scheiding van dit moment. Het is niet ondenkbaar dat jouw ex ruimte maakt voor een partner die meer liefde naar jou toe heeft dan er voor jou was in de relatie die jij nu moet (mag) loslaten. Dat loslaten met pijn gepaart gaat moge - voor iedereen - duidelijk zijn.

NiMS heeft gelijk als hij zegt; "maak je niet dik (druk)". Tuurlijk gemakkelijk gezegd, maar het zal je straks wel blijken waarom.
Ik heb door de stukken die jij schreef heen gelezen dat jij een schuld op je genomen hebt die naar mijn idee niet echt realistisch is. vergeet niet dat liefde gebasseerd moet zijn op wederzijdse ver-draagzaamheid. Dit is voor velen veel moeilijker omdat er zich in het ver-leden dingen hebben afgespeeld, die met een dieper ver-trouwen (en overgave) op de loop zijn gegaan. Hierdoor is het in harmonie staan met een partner soms een heel kwetsbaar gebeuren en lopen er gemakkelijk van allerlei dingen fout. Schuld is dan eerder onwetendheid en naar mijn idee kun je dan ook veel beter iets aan die onwetendheid gaan werken. verwijt elkaar niets, in elk geval jij haar niet en probeer een zo goed mogelijk vriendschappelijke band met je ex op te bouwen. het zal je sneller stilte in je hart terug geven en je in staat stellen weer een liefdevolle band met een ander te verkrijgen....

Don't worry

Thomas
admin
admin mei 28 '08
Alleen vriendschap vindt ik heel erg moeilijk...vooral nu op dit punt heb ik zoiets van,nee ik kan geen vrienden blijven en wil ik het eigenlijk nog wel!
en ik hou ook nog steeds van haar!
Maar ik hou niet zoveel van haar,dat ik haar gelukkig kan zien worden met een ander!Omdat ik nog steeds heel veel van haar hou!
Wil ik niet,en diep in mijn hart wil ik dat ook niet!
Ik heb zoveel moeten achterlaten!
Mijn kinderen mijn vrouw
Mijn huis!
etc etc
en ik doe niks anders dan huilen,mezelf de schuld geven!
En inderdaad ik verwijt haar ook dingen!
Moet ik niet doen weet ik!
Ook omdat ik diegene constant ben geweest die maar aan het inleveren is geweest!
En wat krijg ik terug niks noppes nada!
Ik slik nu al pillen met een hele lange naam om mezelf weer wat bij elkaar te rapen!
Er gaat teveel door me heen namelijk!
Ik heb zoveel op moeten geven om wat :-(
Om het andere op te geven!
En geloof me een ander wil ik echt niet meer!
ik wil er alleen nog zijn voor mijn kinderen!
Daar put ik nog mijn kracht uit!
Maar vrienden worden met mijn ex weet ik niet!
Te pijnlijk!
JulienMoorrees
Maak je niet dik is een nederlandse uitdrukking en het betekend "Maak je niet druk". Wel heb ik deze opmerking een klein beetje dubbelzinnig gemaakt in verwijzing naar je eigen gewicht. Veel lichamelijke klachten hebben namelijk een geestelijke achtergrond. Ik weet niet of jij bezig bent met je eigen gewicht, maar ergens heb ik een vaag gevoel dat jij je wel degelijk letterlijk en figuurlijk aan het dikmaken bent. Het woord dat bij mij in gedachten komt is dat je een stress-eter bent.
admin
admin mei 28 '08
ik ben ook wat in de war nims...
admin
admin mei 28 '08
ja ik zit heel erg in de stress
JulienMoorrees
Heb je ook professionele hulp? Want je zit jezelf gewoon gek te maken.
admin
admin mei 28 '08
ja ik krijg ook profesionele hulp vanaf morgen,ik heb het zelf al aangegeven dat ik er helemaal erdoor heen zit!
bij de H.A vanmorgen
admin
admin mei 28 '08
Ik krijg er al pillen tegen!
moet ik vanavond slikken.
admin
admin mei 28 '08
Ik had zelf ook al door,dat ik zo niet meer door kan!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420