Hoi Theo,
Aangezien ik jouw foto nog niet gelezen heb, en ook nog niet het hele verhaal hier gelezen heb wil ik ook nog wel een poging wagen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Op de foto zie ik pretoogjes die veel plezier uit het leven halen. Een levensgenieter kun je jou wel noemen (met alle slechte gevolgen van dien
). Acceptatie is een moeilijk iets bij jou en je hebt moeite om dingen te accepteren zoals ze zijn. Loslaten is een gevolg daarvan, wat jou moeite kost. Maak je niet dik, zou ik alleen maar kunnen zeggen.
Je bent aardig onzeker over jezelf en hebt ook het idee dat jij het niet goed genoeg kan doen. Bijna cliché, maar dit komt van vroeger, uit je opvoeding.
Onder druk kan jij aardig dichtslaan bij persoonlijk prestaties, en weet jij niet meer goed te handelen.
Jij hebt moeite met confronteren en geconfronteerd te worden. Ik weet niet precies hoe je reageert, maar jij gaat echt bepaalde zaken uit de weg die je eigenlijk zou moeten oppakken. En diep van binnen weet je dat ook best wel, maar toch vind jij iedere keer wel weer een excuus om het niet te hoeven doen.
Goed, meer haal ik er niet uit op het moment, ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Groetjes Julien.