Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen

admin
admin apr 17 '08
Hallo ik ben een man van in de begin 30,ik ben nu nog gehuwd!
Jullie raden het al,ik zou graag mijn foto willen laten lezen,hoe we er in de toekomst er voor staan?!?
Bij voorbaat heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto,het is niet echt een recente foto jammer genoeg.

@EDIT:Ik hou heel veel van mij vrouw en ik wil er alles aan doen om voor mijn relatie te vechten!

Vriendelijke Groet theo
Delen:
Thomas A
Thomas A apr 17 '08
Moet er gevochten worden dan Theo?
admin
admin apr 17 '08
het vechten moet je niet lekkerlijk nemen haha
Ik wil weten waar ik sta in mijn relatie.
Waar aan ik aan toe ben.
en hoe ik negatieve in positieve kan zetten,zodat ik er een positieve draai aan mijn relatie kan geven,zonder dat het op een scheiding uitloopt.
@EDIT:Ik woon op dit moment nu bij mijn broertje in tijdelijk,we gaan maandag al naar een huwelijks therapeut maar me vrouw kwakkeld zelf een beetje tegen,en gaat alleen mee omdat ik het graag wilde. (Klein intermetso hoe mijn huwelijk eruit ziet zwaar bagger dus.)ik wil gewoon voor dit huwelijk vechten.(Figuurlijk&letterlijk maar dan zonder de ruzies!)
Thomas A
Thomas A apr 17 '08
Ja dat is pittig Theo.

Wees rustig en liefdevol als je kunt de komende tijd. Verwijt niet maar ver-ander zelf. Daar kom je het verst mee.

Ik lees je binnen een dag of wat...........

sucses

Thomas
admin
admin apr 17 '08
dank je wel Thomas
Anne
Anne apr 17 '08
Theo welkom op het forum :)
Ik wil je foto wel lezen, wil graag horen wat klopt en wat niet.

Theo...is iemand die alles graag ziet gaan zoals hij dat graag wilt. Hij kan daardoor wat doordramerig zijn, zo kan hij over komen op de mensen om hem heen.
Ik denk dat je dit als kind ook altijd al bent geweest..je wist en weet nu precies hoe je op mensen moet inspelen om ''te krijgen wat jij wilt'' als het ware...

Je hebt een sterke wil..maar ik denk niet dat je die altijd op een goede manier gebruikt. Je gebruikt die sterke wil meer om je ''zin'' te krijgen. Je kan beter je sterke wil gebruiken om te erkennen welke dingen niet zo lekker bij je lopen, en waar je elke keer weer tegen aan loopt. Diezelfde problemen...zo kan je met je sterke wil ervoor zorgen om die dingen voortaan anders te doen.

Dit vergt echter veel geduld en tijd en liefde voor jezelf.
Het zal moeilijk voor je worden omdat je geduld soms als het ware over loopt, hierdoor kan je soms kwaad reageren zelfs tegen de mensen die je het meeste lief hebt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)
Groetjes aNNe
admin
admin apr 17 '08
hahaha als ik goed was in doordrammen dan kwam ik hier ook niet ;-)
ik weet wel hoe ik soms op mensen kan inspelen,maar dat is ook niet altijd zo jammer genoeg,dan was ik nu wel rijk geweest :D
en mijn zin krijg ik ook niet altijd jammer genoeg.
De rest klopt wel,ik ben heel erg ongeduldig...ik kan heftig inderdaad heftig reageren jammer genoeg rare eigenschap jammer genoeg.
Ik heb hier wel wat aan.

thanx theo
Anne
Anne apr 17 '08
'''hahaha als ik goed was in doordrammen dan kwam ik hier ook niet ;-)
ik weet wel hoe ik soms op mensen kan inspelen,maar dat is ook niet altijd zo jammer genoeg,dan was ik nu wel rijk geweest''

Het is maar hoe je het bekijkt theo...en waar je het verband legt. ;)
Hoop dat je er verder wat mee kan en iets mee gaat doen ;)

Groetjes aNNe
admin
admin apr 19 '08
thanx anne ik ga hier zeker wat mee doen.
Maar zegt dit ook iets over mijn huwelijk?
of zit er iets tussen,wrom ze me niet meer wil?

Groetjes theo
inneke
inneke apr 19 '08
Theo, ik denk dat open en eerlijk communiceren tussen jullie twee veel meer duidelijkheid zal scheppen dan een fotolezing...
admin
admin apr 19 '08
@ inneke,

Daarom gaan we ook in huwelijks therapie,
@EDIT:(ja ik doe het ffkes hier :-) ) Want nu wil ze totaal niet praten jammer genoeg.ze is zo gesloten als een schatkist.
Wat ze ook heeft gedaan,door mijn schuld ik wil het haar vergeven!
Ik hou teveel van haar om haar te laten gaan.
en daarom wil ik ook heel graag deze lezing...om aan mezelf te werken en te kijken wat ik nog meer aan mezelf moet veranderen.
Ik heb toendertijd niks voor niks "JA" tegen mijn vrouw gezegd.
in voor en tegenspoed...de tegenspoed is nu..en daar moet ik gewoon aan werken!
Hoe zwaar het ook is jammer genoeg :-(

Groetjes Theo

Anne
Anne apr 19 '08
Hej theo,

''''thanx anne ik ga hier zeker wat mee doen.
Maar zegt dit ook iets over mijn huwelijk?
of zit er iets tussen,wrom ze me niet meer wil?'''''''

Dat weet ik niet precies, ik ken haar verder niet geen foto dus ik kan niet over haar praten ;)

Het enige is wat ik al heb gezegd daat moet je echt aan werken, dat zal ook wel enige invloed hebben op je huwelijk nu. Het feit watvoor persoon je bent ;)

Groetjes aNNe
admin
admin apr 19 '08
@Anne,

@EDIT: Ik moet me jammer genoeg aan de regels houden!

admin
admin apr 19 '08
Ik wil er trouwens er wel even bij zeggen!
Dat ik iedereen heel erg bedanken wil voor hun moeite alvast en voor die gene die de moeiten nemen om mijn foto te lezen...
ik neem aan dat het aardig zwaar is lijkt mij,om iemand te lezen (Y)

alvast respect voor dat (Y)

@edit edit: anne & inneke zijn jullie 1 en dezelfde persoon?

Groetjes theo
Anne
Anne apr 19 '08
Nee theo ik ben echt een apart persoon hoor Anne :D
admin
admin apr 19 '08
 Origineel bericht van: Anne
Nee theo ik ben echt een apart persoon hoor Anne :D

Kon wezen oeps :$
inneke
inneke apr 20 '08
Uhu, nee hoor. Ik ben OOK een andere aparte persoon :D
admin
admin apr 20 '08
hha ja ik meende 1 endezelfde :$ehb je ik ben blond
Thomas A
Thomas A apr 21 '08
Tja Theo, voorop gesteld of jij iets aan een fotolezing zou hebben op dit moment, lijkt het me dat het vooral iets over jou persoonlijk zal zeggen. De vraag of jij daar in dit stadium van jouw huwelijk daar iets mee zou kunnen beginnen, laat ik open, maar heb er wel de gedachte bij, dat het niet de verandering die jij zou ondergaan is, die jullie huwelijk zou kunnen redden.
Dat heeft veel meer met wederzijdse verdraagzaamheid en ruimte voor elkaar te maken lijkt me. Dat partners verandering van de ander eisen werkt nooit. Het in liefde tot elkaar gericht zijn zet wel verandering in werking en maakt ver-draagzaamheid mogelijk………………..
Een mens is niet slecht, veel eerder onbewust “blind”, en wie is er schuldig? Is dat niet ook aan hem of haar, die de ander veroordeeld? Zeker is dat deze ook met een schuldgevoel rond loopt en dus ook niet verder komt dan de ander ook maar te veroordelen!!! Alleen liefde draagt jullie verder……………..

Eigenzinnig

Ongeduld

Materialistisch

Eigenzinnig; Je hebt een sterk karakter Theo en waar jij aan begint zul jij met veel geestdrift tot een einde brengen. Je bent sociaal voelend op de werkvloer, al ken jij wel degelijk competitie strijd. Toch laat je dit vallen als er nood aan de man is en zul je doen wat er in de situatie gewenst is. Je bent een harde werker en haakt niet snel af. Je hebt een vaste kijk op zaken in het leven algemeen en stelt jouw visie pas bij als een idee beter is gebleken dan dat jij in gedachte had. Je bent niet gemakkelijk van een andere kijk te overtuigen, als jij ergens al een beeld van hebt. Zo kunnen mensen jou eigenwijs noemen, waarbij ik weet dat je dit met een korreltje zout neemt.
Je spreekt niet over zaken waar je geen verstand van hebt en bent betrouwbaar. Heb jij eenmaal iemand in het hart gesloten, dan ga je er ook voor, wie dat dan ook is.

Ongeduld; Je kunt ongeduldig zijn en in je ongeduld kortaf en ongenuanceerd reageren. Ook driftbuien kunnen ontstaan wanneer spanningen oplopen, wanneer het niet gaat zoals jij dat wenst. Dit is een aandachtpunt omdat hiermee ‘gevoelige’ relaties wat afstand van je zouden kunnen gaan nemen en dit is niet nodig. Wees je er bewust van dat jij en zeer krachtige persoonlijkheid bent en dat jij in wat ‘geladen’ situaties heftig over kunt komen. Ontwikkel geduld in het algemeen en oog voor wat anderen behelst. Verpersoonlijk ook anderen hun ‘buien’ niet en probeer deze te zien als hun ding. Zo wordt het al snel een stuk luchtiger……

Mateialistisch; Je bent redelijk materialistisch Theo. Al werk je er hard voor; soms besteed je er toch een beetje veel tijd aan verwerven van tastbare zaken en heb je de neiging om van het leven te genieten met de jouwen een beetje te verwaarlozen. Vreemd, want eigenlijk weet je allang dat ‘hebben’ niet gelukkig maakt, je hebt deze levenshouding nog niet doorbroken. Waar wacht je op? Moeite met ver-anderen? De wil wat meer loslaten? Vaak is er veel nodig om te kunnen gaan ver-anderen. En het zal toch minstens een vrije keuze moet zijn.

Met respect

Thomas
admin
admin apr 21 '08
@Thomas,

Het is net of rook je dat ik weer thuis kwam haha!
Ik had al een gevoel dat je vandaag een bericht zou schrijven,weet niet wrom.
Zoals jullie nog niet weten,ze wil scheiden,ik heb echt gejankt gewoon.
Maar we zijn er nog niet.
Ik ben maar met de trein terug gegaan...kon het niet aan gewoon,om mee te rijden in de auto.
Maar even terug op lezing...echt top!
Ja materialisme(Het is meer een verslaving volgens mij,waar ik af van moet komen inderdaad..ja en waarom weet het eigenlijk ook niet :S)

Groetjes theo
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske