Loading...
nl

Tsjakaaa!!

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 15 '08
**gekopieeerd van mijn (nieuwe) weblog http://www.heksenmama.web-log.nl **

Vanmorgen het eerste gesprek gehad over onze rechtzaak.
Begonnen bij het Juridisch Loket. Daar het hele verhaal uitgelegd, aangegeven dat het UWV hier helemaal van op de hoogte is, maar geen flikker uitvoert.

Zo hebben we vorig jaar december al aangegeven dat de wachttijdtoeslag (ongeveer 400 euro per maand) niet meegenomen is in de berekening van de ziektewetuitkering. Het UWV heeft alle papieren dus al maanden, maar nog steeds geen bericht dat het gewijzigd of herberekend word. Niet leuk...
Er zelf acheraan bellen had steeds geen effect, tijdens het gesprek met de arbeidsdeskundige gaf het UWV zelf al aan dat het niet klopte. Maar het veranderen doen ze niet! Kl**tjesvolk.

Vanmorgne was het zover, een gesprek met de juridisch adviseur die met haar oren stond te klapperen van ons verhaal, pleegde meteen en belletje naar het UWV. Ze gingen er naar kijken! Binnen 24 uur zou het UWV terugbellen. Hartstikke mooi! En natuurlijk met terugwerkende kracht.
Reken maar uit, vanaf mei 2007 zijn we daar al over aan het touwtrekken, Das bijna een jaar!

Toen ik terug kwam om 10.30 ging de telefoon.
Het UWV. Met verontschuldigingen bla blabla ze gaan een herberekening maken en met terugwerkende kracht word het uitbetaald.

Maar dan zijn we er nog niet... Consolid heeft mijn mannetje de tijd dat hij er gewerkt heeft grandioos uitgebuit. Het werk dat hij alleen deed voor 7 maand alleen deed, word nu door 3 man gedaan!
Hij werkte van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, en als hij thuis was, moest hij nog steeds bereikbaar zijn voor het werk.. In die tijd was ik ook zwanger van ons 4e meisje.. Maar denk je dat hij ook maar een keertje vrij kon krijgen om mee te gaan naar de verloskundige? Nee. Hij kon ook niet me met de termijnecho, de screeningsecho en door alles wat ik alleen moest doen, zonder man om dingen mee te delen, die eventueel dingen voor mij kon overnemen, moest ik met 36 weken voor een groeiecho terugkomen. Ons kindje was niet genoeg gegroeid, net als ik trouwens. Maar 8 kilo aangekomen die er na de bevalling ook meteen weer wegwaren..

Doordat Consolid een afspraak niet nakwam over de toeslag, moesten we ons huis noodgedwongen verkopen, blijven nu met een restschuld zitten. Terwijl als ze alles gewoon haddden gedaan zoals het moet, hadden we niet hoeven verhuizen, hadden we ons autootjes nog gehad. Waren de kinderen niet nog eens extra psychisch en emotioneel belast. EN daar zijn we heel heel heel kwaad over. De auto kan me gestolen worden, ons huis was ook niet je van het. Maar dat onze meiden waarvan er 2 een extraatje hebben nog een keer ONNODIG belast zijn geweest...

You're gonna pay... Big Time.

Ik wacht met smart op de herberekening van het UWV en daamee dus ook een schuldbekentenis van hun zijde. En dan... Is Consolid aan de beurt....

Maak je borst maar nat, The Bitch is Back!
Delen:
admin
admin apr 16 '08
Yes Evelynn, goed zo meid, laat je tanden maar zien, dat is schijnbaar het enige wat de instanties tegenwoordig nog begrijpen!
Good for you, you go girl!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 16 '08
Als ik er nu aan terugdenk, begin ik alsnog helemaal te koken van woede.

Op dat moment heb je iets van 'het is niet anders, het hoort bij het opzetten van een nieuwe bedrijfstak, managers hebben het altijd druk'... Maar er is een verschil tussen druk, druk en iemand totaal laten overwerken.
NIet alleen Lion maar ook mij want ja, ik heb wel in m'n eentje een huis uitgezocht om serieus voor altijd te blijven wonen, alle papierrompslomp geregeld, het oude huis alles ingepakt, het nieuwe huis alles uitgepakt, Lion kon alleen een weekje vrij krijgen om de woonkamer te schilderen en daarna moest ie weer aan het werk.

OP dat moment was ik zwanger van onze 4e uk.. En niemand om op terug te vallen.. Geen man om mee te delen, niemand die even m'n hand vasthield als het teveel werd helemaal niets.

Ik neem het ze heel erg kwalijk en dat zullen ze weten ook
Lena
Lena apr 16 '08
BRRRRR.....UWV het is ook de meest verschrikkelijkste instantie die er bestaat als ik kon toveren zou ik het verwijderen uit ons leven!Wat een leed en ellende hebben ze velen gebracht!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 16 '08
Inderdaad maar ja het woordje juridisch doet ontzettend wonderen...

Ik ben in ieder geval blij dat we deze stap hebben gezet.

Ik kan ook niet wachten op de nieuwe berekening... Ben heel erg benieuwd wat we eigenlijk zouden hebben gekregen al die maanden..

En zo gauw ze die bereking hebben gestuurd en het staat op onze rekening... Dan zullen ze wel schuld moeten bekennen en gaan ze zeker weten zelf ook verhaal halen bij Consolid...

Want ja UWV wil echt de schuld niet krijgen en die gaan ook aangeven dat Consolid het niet goed gedaan heeft.. AL is het alleen maar om de zwarte piet door te spelen.. :P

Oh ik heb er echt zin in.. Even al het gal eruit spuwen,

HEt hypocriete was dat ze in het laatste gesprek met Lion hebben gezegd ' we hebben ervan geleerd'...

Ervan geleerd zeker weten wel.. Maar de 'straf' komt nog.

Ik moet er van wel om lachen, Lion kennen ze en hij staat bekend dat als hij ergens voor gaat hij zich door niets laat afschrikken en doorgaat tot zn doel bereikt is.. Mij kennen ze alleen van gezicht, maar wat ik allemaal weet en kan bereiken... NEe daar hebben ze eerlijk waar geen idee van
Lena
Lena apr 16 '08
Mij kennen ze alleen van gezicht, maar wat ik allemaal weet en kan bereiken... NEe daar hebben ze eerlijk waar geen idee van

:Dgo-girl!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420