Loading...
nl

droom met verplaatsing via energie

linkie
linkie apr 11 '08
ik ben ineens in hele een andere wereld....wel op de aarde maar een andere omgeving. Ik ben onderdeel van een gezin, een jongetje van een jaar of 10-12.

Ik heb donkerblond haar in een middenschijding gekamd uit een doorsnee gezin.
Daarnaast ben ik nog een jongen van dezelfde leeftijd met zwart haar en een hanekam, met een puntje rood aan de voorkant. De jongen met het blonde haar is gewoon, rustig, normaal humeur. De jongen met de hanekam is bang, geirriteerd en bijt van zich af.

Na een tijdje kom ik erachter dat ik beide jongens ben en wanneer ik bang ben of ik me onderdrukt voel transformeer naar de jongen met de hanekam. Ik zie dit in de spiegel gebeuren.

Na dat onder controle te hebben kan ik me ontwikkelen in transformeren. En kan ik wanneer ik de jongen met de hanekam ben en agressiever wordt transformeren naar een volwassen twintiger met zwart haar en een hanekam met rode punten.

Ik twijfel een beetje aan of dit normaal is, maar kinderen om me heen vertellen me tijdens het buitenspelen dat zij het ook kunnen en laten me hun andere gedaantes zien. Ik blijk ook nog een lief jongetje van een jaar of 3-4 te kunnen worden.

We krijgen een pakje in ons bezit en maken het open. We weten dat het niet voor ons is, maar zijn nieuwschiering. Er volgt een groene doos we keren hem om. Hierin zitten een soort lucifers (niet van hout, maar flexibel, ik herken ze wel van vroeger als een soort klappertjes), potloden en nog wat losse dingetjes die ik me niet kan herinneren. (het lijkt iig op speelgoed)

Ik beland opeens in een bedrijgende situatie en iedereen om me heen transformeert in een twintiger. We besluiten ons schuil te houden in een huis. ik verstop me achter de tafel op mijn hurken.

Er komen twee personen het huis binnen. Als eerste een Man van ik schat in de 40tig. Hij loopt strak naar binnen als een militaire leider ookal draagt hij een lange jas als de FBI, en kijkt alleen mij strak aan. De rest blijkt voor hem er niet te zijn.
Ik zeg: wat is er, waarom kijk je mij aan? zijn antwoord: We komen je halen, je weet dat je hier niet hoort.
Mijn knieeen worden week en ik zeg: ok.
Om me heen zegt iemand, nee je blijft bij ons, je hoort bij ons! Ik zeg nog JA,dat is zo, maar weet ergens dat het niet zo is.
Dit komt door de uitstraling van de man van in de 40. Hij heeft geen uitstraling, hij lijkt glashard, indringend, geen emoties, en super geconcentreerd en serieus, je kunt er gewoon niet omheen.
Nu ontdek ik een vrouw schuin achter hem staan, zij heeft een liefdevolle uistraling.

Nadat ik tegen zijn boodschap in verweer ben gegaan transformeren zij beide in afrikaanse Dorpbewoners met een bolle buik en beginnen een boodschap in de plaatselijke taal, ahuma ahuma ahuma hoe... en ga zo maar door. Ik kijk om me heen en vraag of zij het begrijpen, maar geen "mens" kan me helpen. Er verschijnen wat dieren op de tafel die vertellen dat ik goed moet luisteren. Ineens kan ik de taal verstaan en ik begrijp de leider van die stam te zijn en zeg dat ze hun leider niet in verlegenheid moeten brengen. Er volgt nog een hele discusie in die taal, waarbij ik me geen vertaling kan herinneren.

Ineens is het tijd.....We gaan naar buiten.
De man en de vrouw maken een energieveld om mij heen, de man achter me, de vrouw voor me. Ik denk nog van ze doen maar ik blijf hier. De energiekracht van verplaatsing is zo sterk, intens en krachtig dat ik op dat moment begrijp dat het geen droom is....Ik ervaar de energie heel bewust en voel de verplaatsing en dat ik me overgeef om mee te gaan. Ik beland in een steegje achter een huizenblok samen met de vrouw, de man is verdwenen. Ze zegt: alles is weer normaal, van de zomer haal je je HTS diploma! En schat mezelf dus net in de 20!
Ik ga het huis binnen waar de familie is en voel me weer helemaal mezelf! Ik weet het zeker ik ben mezelf weer! (ookal ben ik nogsteeds een jongen, ik voel mijn eigen geest. Ik zeg ook thuis, ik ben weer helemaal mezelf! OOkal is dit niet mijn echte thuis, het voelt normaal.

Ik ga op de bank zitten sluit mijn ogen en beland weer in mijn bedje. Ik heb mijn ogen dicht, maar durf niet om me heen te kijken waar ik ben. Een stem zegt dat ik dat juist wel moet doen, om me zelf tot rust te brengen, je bent weer thuis!
Na een tijdje doe ik mijn ogen open en lig idd. in mijn bedje thuis.

Ik weet niet of het een droom was of iets anders, het was iig een hele mooie ervaring.
Delen:
Anne
Anne apr 11 '08
Hej linkie,

Interessante, maar ingewikkelde droom.

Wat denk je zelf dat deze droom betekent?
linkie
linkie apr 11 '08
hmmm ik weet het niet....
op dit moment kan ik de inhoud nog niet plaatsen en zie er nog geen directe boodschap voor mezelf in.
Ik heb de droom van de week gehad, en heb de dagen erna dromen gehad die ik ooit eerder in mijn leven heb gehad of een vervolg op een eerdere droom. Alsof ik iets over het hoofd zie wat ik aandacht moet gaan geven.
Ik denk wel dat het bedoeld is om mijn ogen ergens voor te openen maar ik weet nog niet voor wat, ik hoop dat iemand op het forum me hierover wat tips kan geven.
Anne
Anne apr 12 '08
Linkie,

Het lijkt er inderdaad op dat je dan wat over het hoofd ziet. Ook omdat je weer dromen hebt, die je al eens eerder hebt gehad.

Als ik je droom lees hier boven voelt het alsof je jezelf..niet goed kent op een of andere manier (iets vergeet,uit jezelf om dat te accepteren) en jezelf hierdoor voorbij loopt om jezelf niet zo goed te hoeven kennen.

Het voelt ook, of dat je een kracht hebt die best wel sterk is, maar dat je nog niet goed weet hoe je die moet ''accepteren'' hoe je ermee moet/kunt omgaan.

Misschien dat je hier wat aan hebt??
Groetjes aNNe
linkie
linkie apr 28 '08
Anne bedankt voor je reacties, je hebt me zeker op het goede spoor gezet!

Van het weekend ben ik er achtergekomen na de droom op een feestje verteld te hebben dat ik eens na moet gaan of er iets in mijn omgeving is waar ik eigenlijk niet bij hoor of me niet lekker in voel. (bedankt nims!)
En die heb ik gevonden!
Het heeft geen spirituele achtergrond, wat het eerste was waar ik aan dacht. Daarmee ben ik nog niet klaar en zit juist daar goed in mijn vel. Voordat ik vannacht ging slapen heb ik gevraagd of de boodschap van de hierboven vertelde droom me iets preciezer kon worden uitgelegd.

hele korte samenvatting van mijn droom van vanacht:
Deze ging over pesten en je bedrijgd voelen door het gedrag van anderen. Nu loste ik het probleem op door de persoon die de drijging vormde te benaderen en te beseffen wat het probleem nu eigenlijk is.
Ook was ik in staat de tegenstander uitteschakelen zonder dat het mezelf en mijn "veilige wereld" aantastte. Dus na de confrontatie met deze persoon waar andere personen bij waren werd ik niet verder gepest of onderdrukt door anderen. Wat mij bewust maakte van het feit dat het om een individu gaat.
Toen ik wakker werd ben ik dus gaan kijken naar personen die buiten mijn veilige wereld staan en toch voor grote onrust in mij zorgen.

Ik kom uit op een mannelijke collega op het werk die nogal aan me "hangt". Daar voel ik me al een tijdje niet zo plezierig bij, alsof je steeds meer wordt ingepakt zeg maar.
Het is een persoon waarbij ik het gevoel heb dat die dingen van me wil, die ik niet wil en daar stoor ik me mateloos aan.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik dit ga aanpakken. Op zich heb ik op het werk weinig met hem te maken, dus begin maar het contact tot het minimum te beperken en kijken of ik me daar beter bij voel. En dat lucht nu al op.....
Ik zal het contact niet geheel kunnen verbreken omdat er soms toch samengewerkt moet worden, en zolang er niets "raars" gebeurt waardoor ik van hogerhand kan laten ingrijpen zal ik moeten afwachten tot dit wel gebeurt.
Anne
Anne apr 28 '08
Hej linkie,

Fijn dat je achter de betekenis bent gekomen van je droom, ookal heeft het evenetjes geduurd. Je hebt nu wel wat waar je iets mee kan.
Als je je niet prettig bij een persoon voelt moet je gewoon doen wat jezelf nodig vind. Minder met die gene omgaan enzo is een goede oplossing, toch blijft het altijd dan moeilijk als je zo iemand toch soms ziet of mee moet werken vind ik. Maar in ieder geval je weet nu wat je droom betekent en wat je eraan kan doen, dat is tenminste heel goed ;)

Succes verder groetjes aNNe
LPChip
LPChip mei 2 '08
Het eerste stuk van deze droom deed me gelijk denken aan een tekenfilm serie genaamd: De bende van vijf.



Het tweede jongetje met de hanekam heeft normaal zwart haar. Dan issie lief en normaal. Als hij bang wordt of aggressief, dan veranderd zijn haar.

Misschien dat je er wat aan hebt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki