Origineel bericht van: Anne
'''''''''Maar dan nog; we zijn allen één en is het eerder opmerkelijk dat anderen het niet aan voelen.'''''''''''''
Gast...ga Jij ervan uit dat iedereen hetzelfde is?? want zoals ik dit lees komt het zo bij me over...
Gast...ga Jij ervan uit dat iedereen hetzelfde is?? want zoals ik dit lees komt het zo bij me over...
Ik vergelijk het altijd met het menselijk lichaam. Die is opgebouwd uit vele miljarden cellen. Iedere cel is een op zich zelf staand individu met een eigen taak en een eigen functie maar in de kern, daar waar het dna zich bevind, zijn alle cellen gelijk. Het lichaam waar ze deel van uit maken is één geheel ondanks het opgebouwd is uit al die unieke cellen.
Dus ja, aan de ene kant zijn we allemaal hetzelfde en aan de andere kant zijn we uniek. Nu alleen nog te ontdekken of je een hersencel bent of een spiercel. Je kern kennen betekend dat je weet wat het grote geheel is en dat alles in jou kern aanwezig is alleen op dit moment ervaar jij je leven als Anne en niet als LPChip.
(kijk eens naar de topic die ik geopend heb met dat filmpje. http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/27007/Main/27007/#Post27007 )