Loading...
nl

Alejandro

alejandro
alejandro apr 3 '08
LaBelleza had voor mij vanmiddag al een aanzoek gedaan om mijn foto te lezen, ik had begrepen dat ik dit zelf moest doen. Dus bij deze...

Wie wil en kan mijn foto lezen?

de eerste 2 foto's zijn het mest recent, van vorige week... de 3e is al van een poosje terug...
aan jullie welke het makkelijkste is om te gebruiken ;)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 5 '08
Hoi,

Ik heb de eerste foto gelezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.

Je kan het jezelf aardig moeilijk maken. Hoewel je omgeving denkt dat jij een makkelijke jongen bent, en alles wel best vind, heb jij eigenlijk met best wel wat dingen moeite. Alleen je laat ze nooit zo sterk merken. Je "klapt dan dicht", waardoor je niet zoveel meer weet te zeggen en het dan maar slikt.

Ik vroeg me af of je toevallig een weegschaal bent van sterrenbeeld. Eigenlijk is het meer het twijfelachtige gedrag waardoor ik dat denk. Heb jij moeite met keuzes maken?

Ik vind je een hele serieuse persoon in de dingen die je doet. Jij houdt niet van half werk, en als je iets leuk vind, dan ga je er ook echt voor. Top!

Voor mensen om wie je geeft ga je door het vuur. Maakt niet uit hoe laat het is, of wat ze van je vragen, je doet het. Kijk alleen uit dat mensen geen misbruik van je maken. Misschien al in het verleden gebeurd, en ben je er nu voorzichter mee, maar let er op, voor jezelf.

Ik vermoed ook problemen met 1 van je ouders. Hoe is je band met je vader / moeder? Gaat dat niet zo goed, of ken je ze misschien helemaal niet?

Je bent iemand die veel nadenkt over het leven, en je eigen leven vooral. Wat je wil, wie je bent en wat je moet, zijn vragen die wel eens voorbij komen.

Je bent eigenlijk best tevreden met jezelf en dat snap ik heel goed! Wees trots op jezelf, want dat is het enige waar het om draait.

Goed, meer krijg ik niet door. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Anne
Anne apr 5 '08
Hej nims was het gisternacht voor jou foto lees avond :Phah
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 5 '08
Ja dat was het haha, had al een tijdje niet meer gelezen en vond het weer nodig om mijn gaves even scherp te houden ;)
Anne
Anne apr 5 '08
haha.. ja nims dat vond ik zelf ook. ik heb al een tijdje geen foto's meer gelezen om redenen..maar nu wil ik het wel weer gaan doen..omdat ik denk dat ik ook veel meer heb geleerd en om mijn gave in stand te houden ;)
LaBelleza
LaBelleza apr 5 '08
Nice gedaan NiMs..
Zal Alejandro ook ff aansporen om te reageren op wat je ge/beschreven hebt ;)
Anne
Anne apr 5 '08
Alejandro,
Ik wil je foto wel lezen..als ik ook een reactie erop terug krijg :)

Allereerst wil ik zegen dat ik Alejandro een hele mooie naam vind ;)

Je bent iemand die weet wat hij wilt. Dingen doe je niet zomaar maar altijd met een reden die doordacht is. Je bedenkt van te voren stap voor stap hoe en wat..elk punt is doordacht..elke situatie.

Je bent daardoor een serieus persoon. Je bent best intilligent in verglijking met je leeftijdsgenoten. Het komt denk ik door dingen die je al heb meegemaakt..in je leven. Situaties en gevoelens. Je hebt niet een hele leuke jeugd gehad..je moest heel sterk zijn om het te kunnen ''overleven'' om het een plaats te kunnen geven en verder te kunnen leven.

Je hebt het allemaal wel gedeeltelijk een plaats gegeven. Het grootste gedeelte wel..maar er zijn nog wat stukjes die je nog moet plaatsen..hierdoor kan je op sommige momenten ''moe zijn van dit leven''

Je laat dit bijna niet merken aan de mensen om je heen..alleen die dichtbij jou staan zullen er iets van merken... Je zal er niet zomaar over praten..Je wilt liever sterk overkomen op de mensen om je heen...Als iemand waar mensen een voorbeeld aan kunnen nemen..Je houd er niet van om ''gebrekkig'' over te komen ''zwak''..je houd uberhaut niet van zulk soort mensen.
Maar soms is het je allemaal eventjes te veel.

Ik denk dat dit de belangrijkste boodschap is...nog de laatste stukjes waar je mee zit een plaats te geven..dan kan je echt helemaal zijn wie je bent en word je nog sterker.

Je bent nu al sterk ;)voel ik.
Groetjes aNNe

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske