Alejandro,
Ik wil je foto wel lezen..als ik ook een reactie erop terug krijg
Allereerst wil ik zegen dat ik Alejandro een hele mooie naam vind
Je bent iemand die weet wat hij wilt. Dingen doe je niet zomaar maar altijd met een reden die doordacht is. Je bedenkt van te voren stap voor stap hoe en wat..elk punt is doordacht..elke situatie.
Je bent daardoor een serieus persoon. Je bent best intilligent in verglijking met je leeftijdsgenoten. Het komt denk ik door dingen die je al heb meegemaakt..in je leven. Situaties en gevoelens. Je hebt niet een hele leuke jeugd gehad..je moest heel sterk zijn om het te kunnen ''overleven'' om het een plaats te kunnen geven en verder te kunnen leven.
Je hebt het allemaal wel gedeeltelijk een plaats gegeven. Het grootste gedeelte wel..maar er zijn nog wat stukjes die je nog moet plaatsen..hierdoor kan je op sommige momenten ''moe zijn van dit leven''
Je laat dit bijna niet merken aan de mensen om je heen..alleen die dichtbij jou staan zullen er iets van merken... Je zal er niet zomaar over praten..Je wilt liever sterk overkomen op de mensen om je heen...Als iemand waar mensen een voorbeeld aan kunnen nemen..Je houd er niet van om ''gebrekkig'' over te komen ''zwak''..je houd uberhaut niet van zulk soort mensen.
Maar soms is het je allemaal eventjes te veel.
Ik denk dat dit de belangrijkste boodschap is...nog de laatste stukjes waar je mee zit een plaats te geven..dan kan je echt helemaal zijn wie je bent en word je nog sterker.
Je bent nu al sterk
voel ik.
Groetjes aNNe