Loading...
nl

minoes is mamma

admin
admin apr 2 '08

Minoes is mamma, gisteravond rond 21.50 is de laatste geboren.
Het was wel even spannend omdat de laatste twee maar niet kwamen, ik ben nog twee keer met de moeder naar de dierenarts op en neer geweest maar er was gelukkig niets mis.
Ze heeft wel twee keer een prik met weeenopwekkend middel gehad en dat was voldoende om de laatste twee geboren te laten worden.
Dit is de derde keer dat ik kraamvrouw was bij een van mijn katten en iedere keer is het weer zo bijzonder!
Delen:
es
es apr 2 '08
Gefeliciteerd Minoes! En Karin natuurlijk ook. :)
liesanne
liesanne apr 2 '08

Beschermengel
Beschermengel apr 2 '08

Och wat een lieverds! Ik heb heeeel lang geleden ook wel is een nestje jonge poesjes gehad, en kan me nog herinneren dat ik apetrots was zowel op moeder als poezekindjes!
inneke
inneke apr 2 '08
Oooooh, zucht. Ik kan me levendig voorstellen dat je superfier bent. Zo'n kleine wezentjes in huis brengen alle tedere moedergevoelens naar boven.

PROFICIAT!!!

(zegt inneke met haar kleine Jeezeke op haar schoot :))
gast
gast apr 2 '08
Karin gefeliciteerd met je nieuwe poezeleventjes. Ik hoop dat ze allemaal een goed huisje krijgen over een paar weken.
Zijn het allemaal lapjes? (of is dat rood nog bloed dat ik zie?)
admin
admin apr 3 '08
3 maal lapjes en 1 zwart witte, de lapjes zijn meisjes en de zwart witte is een katertje.
Ik zal vandaag of morgen wat meer foto´s neerzetten.
Ze zijn zoooo lief en ik ben heel blij dat ze allemaal al een baasje hebben :)anders had ik er nu 8 net als jij Deborah :D
admin
admin apr 18 '08
Helaas is mijn klein leeuwinnetje gisterochtend over de regenboogbrug gegaan...
Tot ziens mijn kleine ukkepuk!

inneke
inneke apr 18 '08
O nee, wat jammer. Weet je wat de oorzaak is? Hopelijk is ze al terug opgenomen in de Grote PoezenZiel en fijn aan het spelen...
gast
gast apr 18 '08
Ach gossie, toch altijd wel jammer dat je er afscheid van moet nemen al is het misschien maar tijdelijk. Je hebt je best gedaan voor haar en meer kon niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki