Loading...
nl

heb ik het en hoe moet ik er mee omgaan

tim123
tim123 mrt 14 '08
hoi brigit

Ik had het over met een vriend over mijn 6e zinthuig en hij zij dat
hij helderziend zou zijn hij kan namelijk orbs zien en heeft ze oma
van zelfmoord gered zegt hij en toen kreeg ik een aantal rillingen
en ik had daar voor al een piramide gemaakt dus..
Wullabee
Wullabee mrt 14 '08
oh ja noch wat over het voelen.
Het onwel voelen heeft te maken met t voelen van energie,maar niet perse negatieve energie,eerder een energie die niet bij de jouwe past.
het is wel ok als je voelt,maar je zal nog leren het niet meer zo lichamelijk te voelen,t word dan eerder een waarnemen van.
de enige manier met je gave om te gaan is door te ervaren steeds weer.

lg brigit
tim123
tim123 mrt 14 '08
kan je het effen simpel houden graag ik weet er nog niet veel van
ben pas 5dagen geleden er achter gekomen dat ik het heb en wil graag meer van leren ik ga morgen ook ff een boek halen
tim123
tim123 mrt 15 '08
heb boeken gehaald over aura lezen enz. best interstant ik ga er graag mee werken.
trouwens ken ik andere mensen aanvoelen die de zelfde gaven hebben als mij?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '08
Dat weet ik niet, dat ligt niet alleen aan jezelf, maar ook aan die ander. Sommige mensen zijn super gesloten en zul je niets aan merken, en anderen daar ziet iedereen het weer aan.
Anne
Anne mrt 16 '08
Hej tim,
Allereerst welkom hier :)

Ik zou als ik jou was heel veel boeken en artikelen lezen op internet om je kennis te vergroten ;)Hierdoor leer je steeds nieuwe dingen.

Of je andere mensen kan aanvoelen die dezelfde gaven hebben als jou, dat kan, maar het ligt eraan hoe ver je hier in bent om te voelen wat andere mensen voelen, soms dat heb ik ook dan voel ik bij andere mensen dat ze ook zo gave hebben maar dan weten ze het zelf nog niet eens. En wat nims ook zeg bij andere kan je soms niks voelen omdat ze zo gesloten zijn en niks ''loslaten''

Heb je ook dat je voelt wat andere mensen voelen??
Weten hoe ze zijn of wat ze voelen?

Groetjes aNNe
Wullabee
Wullabee mrt 16 '08
Lieve Tim,

als je voelende bent trek je vanzelf dat aan wat je nodig hebt.
mensen,boeken iets wat gezegd word.
je komt er niet onderuit t door ervaren te leren,schenken kan ik je dat helaas niet.alleen ondersteunen .

lg brigit
Kamizja
Kamizja mrt 23 '08
het is belangrijk dat je leert onderscheiden of wat je voelt van jou is of van de ander... anders loop je straks met iedereen zn pijntjes en eventuele angstige of boze gedachten rond, en voel je je dan weer zus en dan weer zo zonder te begrijpen waarom...

dan kan je bepalen of je je wilt "aflsuiten" met een ritueel zoals een koepel van licht om jezelf heen denken waar alleen goede zaken in mogen komen of een piramide, of een mantel (zo onzichtbare als van Harry Potter)
het werkt voor jou als jij je er door gesterkt en beschermd voelt

je kan ook een andere methode toepassen
je kan van tijd tot tijd (paar keer per dag of als je voelt dat het nodig is na een bezoek aan een kamer vol mensen bijvoorbeeld)jezelf reinigen van invloeden van buitenaf zodat er niks "vreemds" aan je blijft kleven
maak je gedachten leeg, haal diep en rustig adem vanuit je onderbuik, veeg met je handen langs je lijf van boven naar beneden alles weg en laat het naar de aarde stromen, haal nog eens diep adem en maak met je handen naar de hemel een zonnegroet en laat je denkbeeldig volstromen met zuiverende zonne-energie
ook erg nuttig voor het slapen gaan om de dag mee af te sluiten

er zijn ook mensen die altijd in de "transformerende modus" staan, ze hebben als het ware een voortdurend lijntje naar de zuivere bron van energie uit de kosmos waardoor alles automatich wordt gereinigd en omgezet naar positieve energie, ze zijn eigenlijk "ontastbaar", voor deze mensen is afsluiten een gruwel, want daardoor raken ze hun natuurlijke verbinding kwijt met die energie

jij kan zelf het beste bepalen wat bij jou past....

een gave heb je eerst voor jezelf en de mensen om je heen, je hoeft er niet direct je beroep van te maken, maar het kan wel handig zijn om te combineren met je beroep, ik noem bijvoorbeeld een fysiotherapeut - ik heb een heldervoelende fysio gehad: the best!

veel succes met je ontdekkingsreis!
tim123
tim123 apr 27 '08
hoi ik ben er weer!

sory dat ik zo erg afwezig was maar ik had het druk toetsen,sport,vrienden enz.
ik heb er een paar boeken over gelezen maar ik denk dat het beter is als ik het van iemand anders hoor hoe het werkt iemand die er ervaring mee hebt.
Kamizja
Kamizja apr 27 '08
Dat je het druk hebt gehad snap ik hoor, en ik vind het goed van je dat je boeken leest en voor jezelf je eigen weg zoekt... alleen de laatste zin komt op mij als ik eerlijk mag zijn vreemd over... liever iemand anders, iemand met ervaring... denk je dat ik de moeite neem jou een suggestie te doen als ik zelf niet uit ervaring weet waar ik het over heb?
Misschien ervaar jij het net even anders dan ik wat je meemaakt op dit gebied, maar ook de "iemand met ervaring" die jij zoekt kan je nooit 100 % vertellen hoe het werkt. Hoe het werkt heeft wel basisprincipes of noem het natuurwetten, maar in het uitleggen daarvan geeft iedereen er weer vanuit de eigen ervaring een andere inkleuring aan... Jij hebt bij ons niet de kleur gevonden die je zocht, maar je kan niet zomaar aannemen dat wij dan geen ervaring hebben.
Zo, dat moet ik gewoon even kwijt :-)
Verder wens ik je veel succes op je zoektocht en je bent kritisch genoeg om je niet van alles wijs te laten maken, denk ik. Maar ook al zit je niet op hetzelfde denklevel: je kan toch ook leren van andere meningen dus gooi niet te snel alles overboord wat je op dat moment niet aanstaat.
grtjs
es
es apr 28 '08
Hoi Kamizja,

ik denk dat je niet goed begreep wat Tim bedoelde met zijn bericht. Ik lees het als: 'ik heb allerlei boeken gelezen, maar ik heb liever dat iemand het aan me uitlegt hoe het werkt.'

Maar dan heb ik daar nog aan toe te voegen dat het voor iedereen anders is, en dat je dit toch echt voor een groot deel zelf moet doen. Ervaar het gewoon, en als je vragen hebt kan je natuurlijk altijd hier terecht!
tim123
tim123 apr 28 '08
oke dat wist ik niet dankje iedegeval :)
ik ga het dan gewoon proberen
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske