Loading...
nl

Kaarsen, duimen en bidden!!!!!!!

gast
gast apr 23 '08
Succes ermee. Hoeveel uur ga je nu werken?
liesanne
liesanne apr 23 '08
gefeliciteerd karin!!! <:)

Lena
Lena apr 23 '08
Fijn voor je Karin, wat een rust zal het geven!
:)
admin
admin apr 24 '08
32 uur Sylvia, en woensdags ben ik vrij.
De kinderen hebben al een paar middagen op de BSO geoefend
en ze vinden het heel leuk! (gelukkig )
inneke
inneke apr 24 '08
Super Karin, proficiat en succes!
Thomas A
Thomas A apr 24 '08
Hoe ben je eigenlijk aan deze baan gekomen Karin?
admin
admin apr 25 '08
Via een uitzendbureau Thomas, ik heb praktisch elke dag bij uitzendbureaus gezeten, gebeld en gemailed, kortom weken van bijna 40 uur gedraaid. Maar het resultaat mag er wezen!
Vandaag laatste dagje bij KPN, ik heb lekkere koeken mee om te tracteren, ik zal ze wel missen, mijn collega´s waren erg gezellig.
Thomas A
Thomas A apr 25 '08
Ha ha echt leuk hoor, maar frapant dat je dan op die plek terecht komt. ;-)
admin
admin apr 25 '08
Ja hé, ik vind het echt een mop.
Vandaag een speech gekregen en een lekkere doos met chocolaatjes, alle collega´s nog eens geknuffeld en nu vakantie een weekje, heerlijk!
Grunie
Grunie mei 14 '08
Hey Karin,
Proficiat zeg. bij zoiets denk ik altijd toeval bestaat niet! Ben je al begonnen? Zal wel weer ff druk zijn. Succes
Grunie
admin
admin mei 14 '08
Hoi Grunie!
Hoe is het met je, wat leuk om je weer te zien hier!
Ja ik ben vorige week dinsdag officieel begonnen, het is inderdaad even wennen aan het aantal uren maar dat komt vanzelf.
De kinderen zijn niet zo heel klein meer en kunnen veel zelf dus dat scheelt allicht.
Met hele kleintjes had ik dit niet gedaan.
Het is zo leuk om al die koppies van zolang geleden weer te zien, wat wel heel confronterend was was dat er in die tijd natuurlijk wel wat mensen zijn overleden, er zijn toch 18-19 jaren voorbij gegaan in de tussentijd.
Maar het is eigenlijk al haast weer ouwe jongens krentenbrood, genieten dus.
Grunie
Grunie mei 19 '08
Het is goed met mij hoor. Ik ben niet weggeweest, ik lees alleen. Ik vind het allemaal nog steeds verwarrend en hoe meer inzichten hoe ingewikkelder alles is. Het is niet goed voor mij om uren achter mijn computertje te zitten en mij te verliezen in de 'vituele wereld' maar te leren door te leven in het echt leven. eek(snap je hem?)
Succes!
admin
admin mei 20 '08
Ik snap hem helemaal, zelf lees ik ook meer dan ik schrijf momenteel. Voor mij voelt het nu heel goed om de wereld om mij heen wat groter te maken, ik heb zolang binnen gezeten, wilde lange tijd nergens naar toe en winkelen was een opgave. Nu ik meer onder de mensen kom en ook weer wat oude contacten heb vernieuwd voelt dat eigenlijk heel goed. En soms zat ik wel heel veel achter de computer waardoor ik het gevoel kreeg dat ik een beetje vervreemde van de buitenwereld.
Afgelopen week vroeg iemand mij waarom ik niet meer op het forum kwam maar ik ben er nog steeds twee keer per dag maar net als jij lees ik even alleen maar.

Fijn te horen dat het goed met je gaat smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske