Loading...
nl

Kaarsen, duimen en bidden!!!!!!!

admin
admin mrt 22 '08
MBO, ik had bijna mijn cv neergeplakt :)
Beschermengel
Beschermengel mrt 22 '08

Jeetje Karin het zit je ook niet mee zeg!

Ik blijf voor je duimen hoor!...ik heb van je gedroomd ..je maakte de mooiste schilderijen en ik kreeg er een, het was een meisje met een rieten hoed op ze keek naar beneden en hield een prachtige bos bloemen in haar hand.

Je was het echt..want je leek op de Avatar die nu weg is.

Ik was erg blij met het schilderij...je had er nog veel meer ( ook hele mooie)
gast
gast mrt 22 '08
MBO welke richting? Er zijn zoveel verschillende richtingen. Ik weet nog toen ik iets anders wilde, en dus niet in de zorg wilde werken, er niet eens meer naar mijn opleiding werd gekeken maar alleen ongeschoolde baantjes kreeg aangeboden. Heb toen ruim een jaar pakketjes rondgebracht.
Lena
Lena mrt 22 '08
Karin een baan in de zorg wellicht?
sarina
sarina mrt 22 '08
Nou ja zeg! Dat schiet lekker op! Dan was je er vast niet gelukkig van geworden. Blijf visualiseren dat je een baan vindt die bij je past.... Het gaat je lukken hoor! Gewoon elke dag hardop zeggen: Ik wil een baan die bij me past.... Het komt, je weet alleen nog niet hoe.... Als je naar een plek op reis gaat zie je alleen maar het stukje weg waar je bent.... Je weet hoe je eindbestemming eruit ziet, maar niet de weg er naar toe... Blijf dus aan die plek denken, niet aan de weg! xxx zet 'm op en maak er een leuk paasweekend van met de kids....
admin
admin mrt 23 '08
We gaan een super pasen maken!
Gisteren hoorde ik een spreuk op de televisie, "het gaat niet om de bestemming maar om de reis zelf" (zo ongeveer dan).
Dat vond ik een hele mooie en er zit veel waarheid in.
Ik ben alweer op zoek Sarina, Ik zie de weg zo duidelijk!
Het einddoel is de verrassing nu ga ik van de reis genieten.
Ik heb mijn heksenbezem bij me en wat me dwars ligt op het pas veeg ik weg :)

Ik vind mezelf een kei en het gaat gewoon lukken, dat sollicitatiegesprek is wel 100 keer door mijn hoofd gegaan.
Ik snap waarom ik deze baan niet heb, het is oké :)

Knuffel,

kaat
admin
admin mrt 23 '08
@ Sylvia,

Ik heb de MAVO gedaan.

Maar ik heb een enorme werkervaring en er is vrij weinig dat ik niet zou kunnen, van wc´s schrobben tot leidinggevende, ik heb het bijna allemaal gedaan.
admin
admin mrt 23 '08
@ Engeltje, echt waar?
Wat leuk dat je mij in je dromen ziet, misschien moet ik eens gaan schilderen :)
liesanne
liesanne mrt 23 '08
sarina
sarina mrt 24 '08
Gelukkig heb je er weer zin in! Reizen dan maar, het komt goed.... Belangrijk is dat je zelf positief bent, dan trek je positieve dingen aan!
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '08

Ja je was het echt!! leuk he ..kun je zien hoe de berichten indruk op iemand maken zodat je er over gaat dromen.

Maar je maakte echt de prachtigste schilderijen ...schilder je in het echt ook?

DE schilderijen die ik zag van jou ..waren vaak met bloemen en vrouwen en kinderen... geen man kwam er in voor.. :P
admin
admin mrt 24 '08
Hi hi, dan was ik het dus echt ;)
In mijn hoofd schilder ik veel, in het echie niet.
Wel heb ik ooit een wandschildering gemaakt van de kleine zeemeermin en die was enorm goed gelukt, en een keer in de tuin op een saaie houten wand.
Maar zoals Deborah, nee helaas niet :)
Debiorah
Debiorah mrt 24 '08
haha :PNouja Karin, niemand doet onder voor mij. Ieder heeft zijn eigen scheppingsvorm. Wat dat betreft vind ik engel haar beschrijving goed bij je passen. Kinderen, vrouwen en bloemen, de onschuld, vruchtbaarheid en vergangkelijkheid. Erg mooi!

Ben best benieuwd naar je schilderingen, heb je toevallig ook foto's?
gast
gast mrt 24 '08
 Origineel bericht van: Karin
@ Sylvia,

Ik heb de MAVO gedaan.

Maar ik heb een enorme werkervaring en er is vrij weinig dat ik niet zou kunnen, van wc´s schrobben tot leidinggevende, ik heb het bijna allemaal gedaan.

Helaas wordt er in deze wereld teveel waarde gehecht aan papiertjes. Is een eigen bedrijfje niets voor je?
admin
admin apr 23 '08
Jahaaa!!! Het is gelukt, ik ben vandaag aangenomen bij de gemeente en de allergrootste mop is dat de dame die mijn uitkering onterecht beeindigde mijn collega word!....lololol die zal gek opkijken
Lekker helemaal niets meer met de sociale dienst te maken, eerst een weekje vakantie en dan met frisse moed beginnen.
Thomas A
Thomas A apr 23 '08
ha ha wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffffff
gast
gast apr 23 '08
Hé gefeliciteerd Karin!
Moet jij nu beslissen over de uitkeringen van anderen?
admin
admin apr 23 '08
Nee, ik ben telefoniste receptioniste geworden in een ander gebouw van de gemeente, maar dus wel ambtenaar en ook al zit ik dan op een andere afdeling ben ik toch een collega van deze dame.
Ik zou haar gezicht graag willen zien, ik heb nog een fijn gesprek met haar gehad dus de strijdbijl is al lang begraven hoor, maar ik vind het stiekem toch wel erg bijzonder dat ik dit voor elkaar heb gekregen.
es
es apr 23 '08
Gefeliciteerd Karin!!!!!! Wat een giller zeg, leuke collega krijg jij, haha!!
sarina
sarina apr 23 '08
Hee Karin, gefeliciteerd! Goed gedaan hoor! Jij hebt in elk geval een heerlijke meivakantie! En denk erom, ijsjes voor de kids... xxx Sarina.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420