Loading...
nl

Kaarsen, duimen en bidden!!!!!!!

admin
admin mrt 17 '08
Hi hi een geldmagneet, maar het werkt hé?
Aanstaande vrijdag mag ik om 10 uur op gesprek!
Die baan heb ik al helemaal van mij "gevisualiseerd", hij is gewoon van mij!

Duimen hé?
sarina
sarina mrt 17 '08
Het werkt écht. Ik zei tegen iedereen dat ik op deze school werkte, nog voordat ik het zeker wist. Maar ik was er echt van overtuigd... en ik werd aangenomen (natuurlijk!)

Zal aan je denken vrijdag, maar het komt goed, ik weet het zeker!
Beschermengel
Beschermengel mrt 17 '08
Debiorah
Debiorah mrt 17 '08
Vrijdag om 10:00! Staat genoteerd, zet hem op! :)
admin
admin mrt 18 '08
Geweldig! Vanmorgen kreeg ik een mail, ik ben expres als enige voorgesteld en veel mensen zijn voor mij via via aan het lobbyen.
Mijn trajectbegeleidster heeft jaren in het theater gezeten en heeft daardoor veel contacten.
Deze baan is van mij, ik heb vrijdag een vrije dag genomen en na het sollicitatiegesprek ga ik de kinderen op een reuzenijsje trakteren, ik stap in jouw voetsporen Sarina.
We gaan gewoon vieren dat ik hem heb!
inneke
inneke mrt 18 '08
:D
sarina
sarina mrt 18 '08
Goed zo! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
es
es mrt 18 '08
Whoohoooooo!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '08
Helemaal top!
Helma
Helma mrt 19 '08
Karin, goede instelling meid! Ik zal absoluut voor je duimen, kanjer!

Liefs van Helma.
Thomas A
Thomas A mrt 19 '08
Goed zo Karin, dat krijg je van doorzetten!!!!

Het is je zo gegund joh!!!

Thomas
Lena
Lena mrt 19 '08
<:)
admin
admin mrt 19 '08
Vandaag had ik een gesprek bij maatschappelijk werk, was best een eyeopener voor mij.
De dame waar ik mee sprak was onder de indruk van mijn manier om met dingen om te gaan," wat ben jij sterk en positief zei ze".
"Volgens mij ben jij heel trots op jezelf", toen ze dat zei ging er een knop om. ik realiseerde me voor het eerst pas echt dat ik inderdaad de laatste tijd héél erg trots ben op mezelf :)
En ik ben er nog lange niet, maar ik ben echt op de goede weg beland. Ik kan nu zelfs zeggen dat ik de dame van de gemeente dankbaar ben, door haar heb ik mijn nagels uitgeslagen iets wat ik normaal gesproken echt niet snel doe. Eerder laat ik mensen over me heen lopen, dat is behoorlijk aan het veranderen en het voelt goed!

Ik kan het!!! :D
es
es mrt 19 '08
whoehooee!!
gast
gast mrt 19 '08
Nou Karin, ben ik even blij dat ik je niet tegen kom ;)Voor ik het weet heb ik een paar nagels in mijn velletje, als ik weer eens te kort door de bocht kom ;)
admin
admin mrt 21 '08
Volgens mij zijn de goden een beetje tegen me :)
Ben het niet geworden, de andere kandidaat was enthousiaster en dat was de enige reden helaas dat ik het niet werd.
Ze waren onder de indruk van mijn cv en vonden dat ik ook een beetje overgekwalificeerd was, nou ja zeg...Ik wil gewoon een baan!
Heb even lekker zitten janken en ben daarna in de auto gestapt en naar de banenmarkt in de Brabanthallen gereden, 7 cv´s achtergelaten en nu maar weer duimen...
es
es mrt 21 '08
ahh, nee, dat meen je toch niet!!!!!!! Dat is echt verschrikkelijk jammer!! Eerst zeggen dat de baan voor jou is en dan toch niet doen, zonde zeg!!
Nou, sterkte maar weer, ik hoop wel dat dat voorlopig de laatste keer is dat ik dat tegen je gezegd heb!!!

Es
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 21 '08
He wat jammer! Misschien is deze baan dan toch niet wat je nodig hebt Karin.
admin
admin mrt 21 '08
Ik ook :)
Maar ik blijf positief, er ligt een baan op me te wachten!

Nims, de baan misschien niet, maar een salaris waar ik van rond van komen zou toch wel erg prettig zijn :)
De aanhouder wint!
gast
gast mrt 21 '08
Wie weet welke super baan je anders mis was gelopen als je deze had gekregen ;)Wat voor opleiding heb je gehad als ik vragen mag?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420