Loading...
nl

Kaarsen, duimen en bidden!!!!!!!

admin
admin mrt 12 '08
Willen jullie heeeeel veel kaarsjes voor mij branden, veel duimen en veel bidden.
Ik heb een wereldkans gekregen!!!!!
Ik ga door een uitzenbureau voorgesteld worden bij een bedrijf van een bekende Nederlander (bekend van tv) hij heeft samen met zijn vriend een bedrijf in de entertainmentbusiness.
Ik kan daar gastvrouw worden voor 30 uur in de week.
Dat betekent wel elke dag van werken, maar de tijden zijn supergunstig, van 9 tot 3.
Dus alleen woensdag naschoolse opvang en voldoende ruimte om alle therapien van de kinderen te kunnen doen.
Ik zou dan ook echt helemaal uit de uitkering zijn en is het ge-emmer bij de gemeente achter de rug!
Ik moet nog voorgesteld worden, dat zal donderdag of vrijdag zijn.
Please willen jullie voor mij duimen????
Ik wil deze baan gewoon hebben, ik vind het een wereldkans!

Stuiterdestuiter..
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '08

Oke Karin bij deze ik gun het je van harte! echt waar!! ik zal voor je bidden.
inneke
inneke mrt 12 '08
!!!!!! SUCCES!!!!!!!!ik duim m'n duimen tot stompjes
gast
gast mrt 12 '08
Hé dat zou helemaal fantastisch zijn! Ik gun het je van harte :)
Anne
Anne mrt 12 '08
Succes karin ik denk aan je :)
Debiorah
Debiorah mrt 12 '08
WauW! Super zeg!
Ik doe mee hoor! Als we het collectief doen gaat het vast helpen!
Meld je wanneer het zover is?!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '08
Heel veel succes! Gebruik al je kwaliteiten om deze baan te scoren :).
sarina
sarina mrt 12 '08
Dit gaat gewoon lukken......
admin
admin mrt 13 '08
Dit gaat zeker lukken!
Gisterenmiddag heb ik sinds 14 jaar voor het eerst mijn nichtje weer gesproken aan de telefoon.
Ik vertelde haar dat ik druk aan het solliciteren was, zij zei tegen mij "stuur het de kosmos in" visualiseer gewoon dat je die baan hebt.
Terwijl ze dat zei wapperde er een 5 dollarbiljet mijn achtertuin in......zo over de schuur de tuin in. Ik zei nog tegen mijn nichtje, "kijk het geld komt al aan wapperen", een uur later werd ik gebeld over deze baan :|. Even later herinnerde ik mij dat een maand of drie geleden ik een keertlegging had gevraagd tijdens een kleine beurs.
Die dame had mij verteld (en ik wist toen nog niets) dat ik in dit jaar zou gaan verhuizen en binnen drie maanden een andere baan zou hebben.
Ik moest toen nog bij KPN gaan beginnen en heb het niet veel aandacht gegeven omdat me dat heel sterk leek.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, zo erg heb ik gisteren lopen stuiteren :)
Helma
Helma mrt 13 '08
Wauw karin, wat een spannende ontwikkelingen allemaal! Weet je al wanneer het gesprek zal zijn? Dit is echt een topkans!

Als ik vragen mag: vind je 30 uur niet een beetje veel? Dat zeg ik, niet om je te temperen, maar om het zichtbaar te houden voor je: ook zeg ik dit vanuit mijn burnout-verleden, want hoeveel kan een mens aan.

Toch hoop ik voor je dat dit voor jou mag zijn: het is je echt van harte gegund, kanjer!
Thomas A
Thomas A mrt 13 '08
Het is je gegund Karin Racebezem!!!!!!!!
liesanne
liesanne mrt 13 '08
dragon
dragon mrt 13 '08

SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
es
es mrt 13 '08
Wow Karin, wat een geweldig nieuws!! Succes!!
admin
admin mrt 13 '08
De tijd zal het leren Helma, met 4 kinderen is het toch wel erg fijn als mijn inkomen iets hoger ligt dan het bijstandsniveau.
Stoppen met werken is geen optie, de gemeente is nog niet klaar met mij namelijk :)Vandaag kreeg ik een brief dat ze mijn vakantiegeld hebben ingetrokken, ik had namelijk teveel verdiend... :|echt waar, volgens mij zijn deze ambtenaren pas een maand geleden uit een hol diep onder de grond gekropen en zo achter een bureau neergepl...
Ik werk me nog liever een slag in de rondte dan ook nog maar 1 keer in een uitkeringssituatie te komen.
Ik heb de dame van de gemeente wel nog even toegeschoven dat als ze mij op straat zou zien lopen ze beter een ommetje kan maken..
Wel op een nette manier anders pakken ze me misschien nog harder.

Maar deze Karin is het nu zo enorm spuug en spuugzat, en de enige manier om uit deze uitzichtloze situatie te komen is door te werken, op een bepaalde manier voel ik me ook heel sterk.

Ik kan best veel hebben, en als er aan het eind van de tunnel een lichtje gloort blijf ik doorlopen, vorige week was dat lichtje echt helemaal uit, jullie berichtjes hebben mij erdoor gesleept, echt waar!
De vechtlust kwam weer terug.
En 30 uur hoeft niet veel te zijn als het werk leuk is, ook wel vermoeiend misschien maar belangrijker is dat mijn financiele situatie helder en duidelijk is.
Nu is dat niet zo en onzekerheid trekt bij mij alle energie weg.

Lief dat je bezorgd bent Helma :)

By the way jongens, de brief van Thomas was echt helemaal perfect, nu nog afwachten wat het effect zal zijn.

Morgen hoor ik of ik op gesprek mag, de dame van het uitzendbureau was erg enthousiast over mij, das wel gunstig 8)
Thomas A
Thomas A mrt 14 '08
We gaan de uitkomst meemaken Karin. Hoe dan ook jij een heel fijn weekend!!!

Helma & Thomas
Lena
Lena mrt 14 '08
Karin hoop op een goede afloop, en voel met je mee.
Wat zou het een uitkomst zijn, lekker onafhankelijk en af van een hoop stress. :)
admin
admin mrt 15 '08
Gisteren gebeld, helaas hadden ze nog geen terugkoppeling gehad op het uitzendbureau...

Stuiterdestuiter :)
Lena
Lena mrt 15 '08
Lastig hoor dat afwachten :P
sarina
sarina mrt 16 '08
Je nicht heeft gelijk. Vorig jaar werd onze hypotheek zowat verdubbeld (i.v.m. rente) Ik zag het helemaal niet meer zitten, zat letterlijk over te geven op de wc van ellende... Ik belde met de postbank, en kreeg een hele lieve jongen aan de telefoon die me helemaal gerust stelde, het was nog niet uitzichtloos... De hypotheek was niets meer aan te veranderen, maar geloof het of niet, ineens bleken er op andere gebieden nog wel mogelijkheden te zijn. Toen las ik 'the secret'. Ik visualiseerde dat ik een 'geldmagneet' was, en weet je wat er diezelfde dag gebeurde? Ik vond een magneet aan de achterkant van de verwarming in de badkamer, met een handje erop, toen ik een haarband van de meiden zocht. Een duidelijker teken kon ik toch niet krijgen! Sinds die tijd gaat het echt stukken beter. Ik ben nog niet stinkend rijk hoor, maar kan goed rondkomen. Visualiseren is erg krachtig. Het brengt je in een goede trilling, en dan werkt de wet van de aantekkingskracht weer positief!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420