Dit voelt voor mij als een stukje wat bij het verwerkings proces hoort, juist door dit met jullie te delen kon ik m'n koppie bovenwater houden, veel praten en delen met elkaar helpt wel degelijk om dingen een plekje te kunnen geven, en om zelfs dingen als de dood te kunnen accepteren.
Toch is het op sommige momenten nog wel moeilijk hoor, ik zat vaak tranen met tuiten te janken als ik m'n verhaal aan het doen was op dit forum.
Nu weet ik dat mijn vader niet lang meer zal leven, maar ik heb me er bij neer gelegd en heb het geaccepteerd dat het zo is.
Het is moeilijk maar samen met m'n moeder kom ik er wel, we blijven elkaar goed steunen.
Maar ondanks alles en dat mag ik met volle trots zeggen: M'n vader is er vanaf m'n geboorte voor me geweest, hij heeft me samen met m'n moeder opgevangen in zeer moeilijke tijden ze hebben me allebij altijd geholpen als dat kon en mogelijk was.
En daar ben ik ze allebij eeuwig dankbaar voor, maar naast dat ben ik ook bere trots op m'n ouders
(dat wilde ik even kwijt)
Waar het uiteindelijk op neer komt is: Geniet van het leven zolang het nog kan, want voor je het weet is het afgelopen.