Loading...
nl

Hier ben ik dan

RanJingNu
RanJingNu mrt 11 '08
Ik ben Jenny ik ben 55 jaar, ik ben de moeder van Nathalie (RanNutai), ik ben ook erg geintresseerd in de paranormale wereld en ik heb ontdekt dat ik zelf ook het een en ander aan gaves bezit.
Nou...meer weet ik even niet te vertellen, dus als er vragen zijn dan hoor/lees ik het graag.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '08
Goh wat een bijzondere namen hebben jullie toch haha. Ik heb wel een vraagje, waar komen deze namen vandaan :)?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '08
Oh p.s. ook van harte welkom uiteraard!
RanJingNu
RanJingNu mrt 11 '08
Dankje, waar die namen vandaan komen kan m'n dochter beter uitleggen die is er tenslotte mee begonnen. :D
Debiorah
Debiorah mrt 11 '08
Welkom op Merudi! Leuk zeg moeder en dochter!
Ik hoop dat je veel plezier zult hebben.
RanNutai
RanNutai mrt 11 '08
Welkom Mam, leuk dat je er nu ook bij bent. :D

Even voor NiMs korte uitleg waar de namen vandaan komen.
Die namen komen uit het Chinees zo staat zowel RanNutai als RanNutiao voor mijn daadwerkelijke voor en achternaam in het chinees is Ran mijn achternaam en Nutai of Nutiao mijn voornaam.
Dat zelfde geld voor mijn moeders chinese naam Ran is haar achternaam en Jing Nu, is haar voornaam.

Nu hoor ik mensen denken: hoe kom je erop om chinese namen te gebruiken, voor een aantal jaren geleden ben ik in aanraking gekomen met het wel bekende Shaolin Kungfu (vechtkunst)
Ik had daar ook een zeer goede leraar die van oorsprong boeddhist is, zo de Shifu zo de volgelingen, ik wilde ook boeddhist worden en dat is me gelukt, maar daar wilde ik ook graag een aparte naam bij hebben, met behulp van internet is RanNutai eruit gekomen en bij moeders RanJingNu.
Beschermengel
Beschermengel mrt 11 '08

Van Harte RanJingNu

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy