Loading...
nl

,mijn foto

Thomas A
Thomas A mrt 27 '08
Ja en zo zal het toelaten van boosheid zichzelf ook oplossen, dit in tegenstelling van onderdrukken of er altijd maar een excuus voor zoeken, waardoor het zijn vernietigende werking zal blijven behouden. Maar ik vind mij wel in jouw stelling Gast.
liesanne
liesanne mrt 27 '08
Mits op de 'juiste' manier geuit, kan boosheid ons toch helpen bij het herstellen en verwerken van onze traumatische en pijnlijke ervaringen....
Thomas A
Thomas A mrt 27 '08
Zeker ;-)

Het rijtje waarin boosheid voorkwam was eigenlijk een opsomming van afgescheiden gedrag als gevolg van verdriet en telleurstelling en die dat zinsverband is boosheid fnuikend - inderdaad tot je liefde.............!!!
liesanne
liesanne mrt 27 '08
gast, ik had jouw reactie nog niet gelezen toen ik reageerde, mooi omschreven..

Toelaten van boosheid houdt (voor mij) dan ook het 'voelen' en uiten in (op een constructieve manier) en niet alleen het kennen of begrijpen.

Agressie is toch een hele belangrijke levensenergie, die we vaak niet goed gebruiken.....
Wullabee
Wullabee jul 12 '08
hi ,

ik heb net in de fotoreading gallerij een nieuwe foto van me erin gezet,maar hoe krijg ik hem hierheen?
voeg me af of er nog aanvulling was,omdat er zoveel weer gebeurt is.

lg soullove
Thomas A
Thomas A jul 12 '08
even Nims pbtje sturen.
leuk dat je hier weer ver-schijnt!!
Wullabee
Wullabee jul 13 '08
hi ,
probeer t maar zo,hopelijk lukt t

liefs soul
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 15 '08
Hey die Soullove,

Wat een mooie foto is dit.

Ik heb de andere reacties bewust niet gelzen omdat ik objectief wil blijven, dus ik hoop niet dat ik dingen dubbel zeg.

Natuur, natuur, natuur in alles voel ik de natuur in jou. In de stoffen die je kiest, de materialen in huis en het gevoel dat je hebt als je jezelf bijna ´oplost´ (één bent) in de natuur als je aan het wandelen bent. Ik zie ook steeds een beeld van juteachtig touw en handen die ermee werken. Maak of werk je daar wel es mee? Of ben je daar toevallig nu mee bezig in huis?

´Uren´ kun jij doorbrengen onder een boom of op een speciale plek. Heb je wel eens creatieve spullen bij je, als je dat doet? Je bent heel erg veelzijdig, maar je voelt een beetje als en kunstenaar. Met je handen werken, restaureren, podium, ontwerp, decor kwam ook even in me op.

Dansen ligt je goed en ik zie veel gratie in jou en moet een beetje denken aan de indiaanse dansen (dus met draaibewegingen van de handen, de vrouwelijke kant). Trommel je wel eens (samen met anderen), en dan bedoel ik zo´n platte trommel van hout?

Mensen zien jou nog wel eens over het hoofd, ondanks dat je een hele sterke persoonlijkheid bent. Dat komt een beetje doordat je de neiging hebt jezelf nog wel eens onzichtbaar te maken in groepen. Dat heeft ook te maken met het feit dat je veel voelt en oppikt, zeker in groepen en je jezelf even afschermt daarvoor.

Achteraf thuis, gaan de dingen nog wel eens door je hoofd en komt er van alles voorbij aan wat je gezien hebt in de mensen die je ontmoette. Je hebt die verwerkingstijd even nodig lijkt het.

Je houdt van expressie en bent geboeid door mensen die excentriek en een beetje ´anders´ kunnen en durven zijn. het heeft jou ook geholpen zelf ook je eigen weg te volgen. Ik heb de indruk dat je in het gezin waar je opgroeide heel eigen-wijs (=kwaliteit) was.

Je hebt een aantal boeken waar je veel waarde aan hecht, maar ik zie geen ´bibliotheek´ aan boeken bij jou.

Je hebt een brede blik en je bent een goede gesprekspartner, omdat je overal voor open staat, zonder oordeel. Je kunt enorm goed luisteren. Soms zou je daarin nog iets meer je mening of gevoel mogen laten zien zodat de ander ook wat meer oog heeft voor jou en daardoor jou ook wat beter leert kennen en wat meer rekening met je kan houden. Maar anderzijds kies jij andere manieren om te zeggen wie je bent, dat zit in jouw levensstijl verweven. Dus als mensen jou willen leren kennen hoeven ze eigenlijk alleen maar heel goed naar jou te kijken.

Plannen, organiseren, dat is niet jouw ding, maar vraag als het om iets kunstzinnigs of creatiefs gaat, dan ben jij de juiste persoon.

Loop je graag op blote voeten, of als het erg koud is op dikke sokken?

Je houdt niet van belemmerende dingen, niet in kleidung, niet in je huis en niet in mensen. Ruimte heb je nodig om je vrij te kunnen bewegen. Licht, beweging en ruimdenken past bij jou.

Soms mag je wat meer slaap inplannen en iets regelmatiger eten tongue

Ik hoop dat je er iets mee kunt en als het niet klopt hoor ik het graag, zodat ik er ook weer van kan leren. Als ik zo´n reading van mezelf teruglees dan denk ik oei, als ik dat maar goed aanvoel. Maar allee, toch gedaan en ik hoop dat je er iets aan hebt. Hoor het graag even...

Dag mooi mens!

Liefs,

Pacho
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo lief mens.

Je bent een oprecht persoon, rechtvaarig, en geestelijk wijs.
Noem het spiritueel.
Je houdt van de natuur, en van ontspanning..

Je bent trots op jezelf en dat mag je wezen...je mag zijn wie je bent..

Je houdt van gezelligheid en warmte..

Je bent geestelijk bewust....en eerlijk..
Je bent veel bezig met je taak hier op aarde en het wordt steeds duidelijker, wat je met je leven wilt en waarvoor je hier bent.

Je hebt mooie dromen die je wegwijzers zijn..

Je kunt ze ontcijferen, en weet wat er bedoeld word.

Je inspireert mensen en geeft ze vrijheid, omdat je zelf een vrij persoon bent.

Je kent de essentie van het leven die Liefde is.
De Liefde zal je brengen waar je wil zijn....

Veel succes en warmte toegewenst..

Groet,
Paradijs.
Wullabee
Wullabee jul 18 '08
he Pacho,allereerst dank je voot lezen,kon pas nu reageren omdat mijn pc kapot was.
Ik ben inderdaad een natuurliefhebber ,t is deel van me,en als ik niet in het bos kan of naar buiten mis ik dat.Gelukkig kan ik dan op sjamanise wijze reizen naar daar waar ik ook natuur vind.
Ik had gister jute in mijn hand en bedacht me hoe ik t kon gebruiken voor een staaf die ik maken wil.wat dat betreft vind ik dat heel grappig .

Ik ben een kreatieve mens ,er zijn wel eens tijden dat t minder is,maar plotseling kan ik dan op t idee komen iets te maken met kralen,of iets in mijn woonkamer anders te maken.zoals plankjes bekleden met gips .of zo.
ik zou vaak op speciale plaatsen langer blijven,maar de rust ontbreekt me nogal eens.mischien kun je de berg hier op zich mijn plek noemen .

dansen doe ik graag,en ik doe altijd veel met mijn armen en handen,ja dat draaien met mijn handen moet,ik kan niet anders.
de trom is mijn raamtrommel,ik speel graag op dat lieve ding.heb hem laatst met olie ingevet.

Grappig ik kan mezelf onzichtbaar maken,maar dan moet ik werkelijk me op mezelf richten.op t moment dat ik wakker om me kijk is t bekeken daarmee.

Ik heb het vaak eerst moeilijk in massas als ik moe word.geen zin meer heb,en dan is t noodzakelijk dat ik me terugtrek.ik zie en voel veel en dat moet ik uitsorteren,voor ik teveel reageer vanuit mijn niet eigen maar absorbeerde gevoel.gaat wel al veel beter hoor .

ik voel me tot mensen aangetrokken die zichzelf zeer zijn,die ondanks alle oordelen hun weg gaan.ik was en ben in mijn familie de meest onbegrijpelijke,en had lang een moeder die zich zorgen maakte of t wel goed met me ging omdat ik zo vreemde dingen zei en deed,nu heb ik geloof ik haar een beetje aangestoken

ik heb niet veel boeken dat klopt,maar die ik heb,zijn mijn bijzondere boeken,

Ja,ik kan goed luisteren en heb in veel interesse,omdat ik dat leuk vind.Over mijn gevoel praat ik maar mijn gevoel is zo gekompliceert te verklaren dat ik t vaak laat,buiten dat heb ik ook de ervaring dat ik dat alleen kan bij mensen die niet gelijk menen mij te vertellen wat ik doen moet,of waarom ik iets voel want dat weet ik heel goed.
ik wil niet oordelen maar ook niet veroordeeld worden.
plannen en organiseren kan ik trouwens heel goed,en ik heb daar lol aan.maar ik probeer liever planloos te zijn.dat laat meer ruimte voor verassingen.buiten natuurlijk trein boeken of reizen dan,dat moet men plannen vaak..

op blote voeten lopen vind ik fijn,maar in de winter draag ik graag iets warms aan mijn voeten.kou vind ik echt onaangenaam,dan lijkt t of ik verstijf van binnen.

vrijheid is mijn naam ,belemmert iets mij hoe dan ook,dan word ik ongelukkig

ik slaap altijd goed en meest 8 of 9 uurtjes.eten doe ik als ik honger heb.

he vond ik heel goed,bevalt me goed.met gevoel gedaan.

Liefs,
soullove
Wullabee
Wullabee jul 18 '08
lieve paradijs,
jij ok heel erg bedankt,ik verheugde me erover.

Je bent een oprecht persoon, rechtvaarig, en geestelijk wijs.
Noem het spiritueel.
tja wat kan ik daar nu tegenin brengen,is zo.
de natuur is mijn ontspanning....

ik ben soms trots,maar zeer kritisch op mezelf,er is altijd nog wel wat te veranderen,en gelukkiger te worden.

gezelligheid jaaa dat is warmte,en delen voor me.

mijn taak hier begint zich duidelijker te tekenen,en ik wil vooral levenn en de ultieme vrijheid in mij vinden.dan komt de rest vanzelf.

mijn nachtelijke dromen zijn een groot avontuur,mijn dagdromen zijn die over wie ik t dromen wil.

Je inspireert mensen en geeft ze vrijheid, omdat je zelf een vrij persoon bent.

Je kent de essentie van het leven die Liefde is.
De Liefde zal je brengen waar je wil zijn....

dat is mooi,en ja ik weet wat liefde is,en niet wat eruit gemaakt word.

knuffel,soullove
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 18 '08
Hey soullove, tis graag gedaan hoor, ik vond het leuk jou te mogen lezen. Bedankt voor je feedback en ik hoop dat je er iets mee kunt. Succes met het verwerke van het touw (stok), ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Liefs,

Pacho
Wullabee
Wullabee aug 5 '08
hi lieve Pacho,

Ik ben ondertussen klaar met de stok,het is mijn sjamanenstok,die ik gebruik voor bepaalde dingen.
de jute heb ik gebruikt om dingen te bevestigen,helaas echter tamelijk dun,t moest in meer laagjes eromheen.
Ik zal even kijken of ik er en foto inkrijg hier.
lg soul
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 5 '08
Hee wat leuk om te lezen soullove. Gebruik je deze stok voor sjamanen rituelen?

Je hebt me ook ´geinspireert´ met je touw en stokken, want ik heb inmiddels bamboe in huis gehaald om weer eens een rainstick en didge te maken.

Ik ben benieuwd naar de foto, als je hulp nodig hebt om te plaatsen zeg je het maar.

Liefs Pacho
Wullabee
Wullabee aug 12 '08
lieve Pach,

hoop dat de foto er zo in is.
Mijn stok gebruik ik om mijn kracht bij me te houden,en ook bij t reizen.een soort houvast erbij.
Ik ben in t sjamanisme nog niet heel ver,ben eerder zo de gemengde genezeres,werk energetisch en de sjamanen reisen ben ik begonnen om dat wat ik voel te kunnen zien,omdat alleen voelen me te weinig was .
goed idee zelf een rainstick te maken,ik ben zelf zeer geinteresserd in de aboriginals,een zeer beindrukkend oud volk.waar veel van te leren is.mijn droom is er maar een te ontmoeten,en met hem te praten.
lg soul
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 15 '08
Waanzinnig mooi soullove, ik ben onder de indruk! Ook de wijze waarop je deze gebruikt. Heb je er wel eens aan gedacht een persoonlijke stok voor mensen te maken? Als persoonlijk voorwerp of houvast. Je bent er namelijk echt goed in, iets dat ik bij de reading ook al voelde maar niet helemaal kon plaatsen nog.

Ik ben met de rainstick in de basis klaar en mijn zoon blaast al op zijn didge, al zit er nog geen bijenwas op, maar het geluid is goed. In de rainstick zitten veel dwarshoutjes deze keer en voor het geluid heb ik kleine stokjes gebruikt, waardoor het echt een regenachtig geluid geeft. Deze week ga ik haar nog beschilderen en er komen nog wat veertjes en/of kraaltjes aan. Ik kan helaas nog geen digitale foto´s maken. Zodra ik het kan stuur ik ze door.

Liefs, Pacho
Wullabee
Wullabee aug 15 '08
liebe pacho,

Een sjamanenstok moet een ieder eigenlijk zelf maken,omdat alleen zo de persoonlijke kracht erin stroomt.
Ik heb een paar sjamenvrienden die al veel langer ermee bezig zijn,en zo krijg je tips en ideen wat er zo alles is,en ook hoe je ermee om kan gaan.
Zo kwam er een idee om twee kleine ronde spiegeltjes ruglings aan een ander te plakken,er een oog aan maken of zoals ik deed een lederbandje en die dan om je nek te hangen,waardoor je jezelf naar jezelf spiegelt en de ander naar zich,een soort bescherming dus.
ik draag t meestal als ik onder veel mensen vertoeven moet,en t staat nog leuk ook schijnt.

maar het bouwen van een rainstick interesseert me ook.kan je er ook pitjes of zaadjes in doen?

lg soul
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 15 '08
Ja! Wat grappig dat je dat zegt van die zaden. Ik ben deze rainstick voor een lieve vriend aan het maken en heb gisteravond (!) even getwijfeld of ik in die van hem zaden zou doen en heb het niet gedaan, het mocht echt een water geluid worden. Zaden hebben een trage val, dat geeft een heel mooi ruisend geluid. Ik begrijp wat je bedoeld met het maken van je eigen sjamanenstok, dan zit er je eigen energie in en werk je vanuit je ziel tot jezelf. Iemand die ik ken heeft zo ook haar eigen trommel gemaakt en van het hertegewei maakte ze het handvat. Zij is in de trommel, heel mooi. Je zou er zeker goed een workshop in kunnen geven soullove, in datgene wat je maakt. Fantastisch zoals je de spiegel en het oog gebruikt hebt!
Thomas A
Thomas A aug 15 '08
Kan het niet laten even te reageren op die sjamanenstok. Ook ik heb - een paar jaar terug - een sjamanenstok gemaakt. Ook liep deze net als bij die van Soullove bovenaan eerst in een buiging naar links (of rechtes) en daarna de andere kant op. Ik heb er een afwerpstang van een damhert opgezet en daarna voorzien van een kraag van zwarte veertjes. Deze heb ik weer onwonden met blauwe katoendraad en de 2 uiteinden daarvan houden 2 vleugelpennen van pauwen vast. Heel eenvoudig dus en wil deze nog eens afmaken met turkooisen en bloedkoraal en verf. Ook een heel eigenzinnige dromenvanger heb ik daarna gemaakt, al wel met echte bloedkoraal en india turkoois. Bijzonder werkje om te doen. Het werkte bij mij heel als sterk verbonden zijn.........
Lena
Lena aug 15 '08
pas je wel op voor de houtworm dan? smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie