Hey die Soullove,
Wat een mooie foto is dit.
Ik heb de andere reacties bewust niet gelzen omdat ik objectief wil blijven, dus ik hoop niet dat ik dingen dubbel zeg.
Natuur, natuur, natuur in alles voel ik de natuur in jou. In de stoffen die je kiest, de materialen in huis en het gevoel dat je hebt als je jezelf bijna ´oplost´ (één bent) in de natuur als je aan het wandelen bent. Ik zie ook steeds een beeld van juteachtig touw en handen die ermee werken. Maak of werk je daar wel es mee? Of ben je daar toevallig nu mee bezig in huis?
´Uren´ kun jij doorbrengen onder een boom of op een speciale plek. Heb je wel eens creatieve spullen bij je, als je dat doet? Je bent heel erg veelzijdig, maar je voelt een beetje als en kunstenaar. Met je handen werken, restaureren, podium, ontwerp, decor kwam ook even in me op.
Dansen ligt je goed en ik zie veel gratie in jou en moet een beetje denken aan de indiaanse dansen (dus met draaibewegingen van de handen, de vrouwelijke kant). Trommel je wel eens (samen met anderen), en dan bedoel ik zo´n platte trommel van hout?
Mensen zien jou nog wel eens over het hoofd, ondanks dat je een hele sterke persoonlijkheid bent. Dat komt een beetje doordat je de neiging hebt jezelf nog wel eens onzichtbaar te maken in groepen. Dat heeft ook te maken met het feit dat je veel voelt en oppikt, zeker in groepen en je jezelf even afschermt daarvoor.
Achteraf thuis, gaan de dingen nog wel eens door je hoofd en komt er van alles voorbij aan wat je gezien hebt in de mensen die je ontmoette. Je hebt die verwerkingstijd even nodig lijkt het.
Je houdt van expressie en bent geboeid door mensen die excentriek en een beetje ´anders´ kunnen en durven zijn. het heeft jou ook geholpen zelf ook je eigen weg te volgen. Ik heb de indruk dat je in het gezin waar je opgroeide heel eigen-wijs (=kwaliteit) was.
Je hebt een aantal boeken waar je veel waarde aan hecht, maar ik zie geen ´bibliotheek´ aan boeken bij jou.
Je hebt een brede blik en je bent een goede gesprekspartner, omdat je overal voor open staat, zonder oordeel. Je kunt enorm goed luisteren. Soms zou je daarin nog iets meer je mening of gevoel mogen laten zien zodat de ander ook wat meer oog heeft voor jou en daardoor jou ook wat beter leert kennen en wat meer rekening met je kan houden. Maar anderzijds kies jij andere manieren om te zeggen wie je bent, dat zit in jouw levensstijl verweven. Dus als mensen jou willen leren kennen hoeven ze eigenlijk alleen maar heel goed naar jou te kijken.
Plannen, organiseren, dat is niet jouw ding, maar vraag als het om iets kunstzinnigs of creatiefs gaat, dan ben jij de juiste persoon.
Loop je graag op blote voeten, of als het erg koud is op dikke sokken?
Je houdt niet van belemmerende dingen, niet in kleidung, niet in je huis en niet in mensen. Ruimte heb je nodig om je vrij te kunnen bewegen. Licht, beweging en ruimdenken past bij jou.
Soms mag je wat meer slaap inplannen en iets regelmatiger eten
Ik hoop dat je er iets mee kunt en als het niet klopt hoor ik het graag, zodat ik er ook weer van kan leren. Als ik zo´n reading van mezelf teruglees dan denk ik oei, als ik dat maar goed aanvoel. Maar allee, toch gedaan en ik hoop dat je er iets aan hebt. Hoor het graag even...
Dag mooi mens!
Liefs,
Pacho