Loading...
nl

,mijn foto

Wullabee
Wullabee mrt 8 '08
hi,
ik ben pas hier,en vroeg mezelf wie de uitdaging aannemen wil mijn foto te lezen.nee ik ga niet daarna,want dit forum lijkt me goed te zijn.
[img]http://www1.minpic.de/bild_anzeigen_thumb.php?img=2364.JPG[/img]

lieve groet soul
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '08

Mijn eerste indruk is een spontane lieve vrouw!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Hallo Soullove,

Ik zal proberen je foto te lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt aan de lezing.

Ik vind je een lastig te doorgronden te persoon. Om samen te vatten wat andere mensen van je vinden, is eigenlijk in 1 woord: "Vaag" . Ik vind je niet vaag hoor :), maar andere mensen hebben moeite om je te begrijpen.

Wat dat betreft leef jij eigenlijk wel een beetje in je eigen wereldje. Niet dat daar iets mis mee is hoor, want het is tenslotte jouw wereldje. Enige wat ik me afvraag is waarom jij niet zo in contact staat met deze aardse wereld.

Ik zie een hele vrolijke persoonlijkheid die graag lacht en plezier maakt.

Je bent erg makkelijk, en laat veel dingen gewoon links liggen. Initiatief onderneem je niet zo graag, en wacht liever af.

Je bent erg bijgelovig en hebt allemaal dingetjes en ritueeltjes om je heen verzameld waarmee je je leven leeft. Ik ben erg benieuwd waarom dat is, en met welke functie je dat aan het doen bent.

Je bent duidelijk op zoek naar jezelf, en hebt dat op allerlei verschillende manieren gedaan. Ik hoop dat je met deze fotolezing en Merudi, dit keer echt jezelf gaat vinden zoals je bent. Weet je wat het is, jij kijkt eigenlijk nooit kritisch naar jezelf, maar bent zo druk bezig met jezelf te zoeken, dat je vergeet te kijken naar je zoekresultaat. Misschien moet je eens stoppen met iemand proberen te zijn en dan te kijken of dat een beetje bij je past, maar na te denken over wie je graag zou willen zijn.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Groetjes Julien.
Wullabee
Wullabee mrt 10 '08
hi lieve Julian,

Ik vind je een lastig te doorgronden te persoon. Om samen te vatten wat andere mensen van je vinden, is eigenlijk in 1 woord: "Vaag" . Ik vind je niet vaag hoor :), maar andere mensen hebben moeite om je te begrijpen
Ik ben alleen maar lastig te doorgronden ,omdat ik iemand ben die in zich heel diep gegaan is,waarbij me ondertussen duidelijk is ,niemand hoeft mij te begrijpen,als ik t maar doe.

Enige wat ik me afvraag is waarom jij niet zo in contact staat met deze aardse wereld.
Ik ben een echte grensganger,maar vind het moeilijk een comrpomis te vinden tussen het aardse en het univeresele.

ik ben een vrolijke mens ,laat alleen dat links liggen waarvan ik weet dat t niet mijn verantwoording is,dat heeft lang geduurd dat te leren, omdat ik in vroegere tijden niks links kon laten liggen.
zo ook met initiatief,vroeger ging meerst alles van mij uit,nu wacht ik eerst af,waarbij ik niet weet of ik dat nu wel ok vinden zal van mezelf..

Je bent erg bijgelovig en hebt allemaal dingetjes en ritueeltjes om je heen verzameld waarmee je je leven leeft. Ik ben erg benieuwd waarom dat is, en met welke functie je dat aan het doen bent.
ik ben niet bijgelovig,en heb ook geen rituelen.
ik heb wel stenen uit de natuur en veren,maar dat heeft met de sjamaan in mij te maken.

Je bent duidelijk op zoek naar jezelf, en hebt dat op allerlei verschillende manieren gedaan. Ik hoop dat je met deze fotolezing en Merudi, dit keer echt jezelf gaat vinden zoals je bent. Weet je wat het is, jij kijkt eigenlijk nooit kritisch naar jezelf, maar bent zo druk bezig met jezelf te zoeken, dat je vergeet te kijken naar je zoekresultaat. Misschien moet je eens stoppen met iemand proberen te zijn en dan te kijken of dat een beetje bij je past, maar na te denken over wie je graag zou willen zijn.
Ik ben aan t bepalen hoe ik mijn werk gestalten wil,of ik dat een vaste vorm geef of zo laat,en als ik t zo laat, moet ik t in ieder geval kombineren.sjamanisme,engelen enz.
dat ik vaak vergeet te kijken naar mijn zoekresultaat bemerk ik als ik maar een een dag in de stad ga en zie hoe men reageert op mij.zelfkritik heb ik eerder teveel ,ik probeer dat te veranderen het belemmert me .

dank je wel trouwens voor t lezen.

liefs brigit
JulienMoorrees
Graag gedaan! Ik hoop dat je er ook iets aan hebt. Wat doe je met veren als ik vragen mag, en wat doet de sjamaan in jou?

Groetjes Julien.
Wullabee
Wullabee mrt 10 '08
hi Julien,

Die veren staan hier in de huiskamer in een glaasje,de natuur had ze me gegeveb,t zijn valkenveren hoofdzakelijk,wat me niet verbaasd,want de valk is mijn krachtdier.
De sjamaan in mij ,toont zich vooral in de natuur,als ik praat met bomen wind en dieren.
Ook kan de sjaman in mij helpen te zoeken naar krchtdieren voor mensen,of de informatie in de andere wereld te halen voor iemand.
Natuurlijk kan men zich om in trance te gaan bedienen van een trommel,die ik ook heb,maar t gaat voor mezelf ook zo.

lg brigit
JulienMoorrees
Ok leuk! Ik zag het sjamanisme als de rituelen tijdens mijn lezing, ook al doe je het misschien niet op die manier, ik begrijp nu waar mijn vraag, "waar deze rituelen vandaan komen", en "welke functie ze hebben", vandaan komt. Dat was dus de sjamaan die ik in je zag, alleen kon die link nog niet leggen. Bedankt voor de verheldering!

Groetjes Julien.
Thomas A
Thomas A mrt 14 '08
Ik had je vandaag willen lezen, maar red dat niet. je krijgt mijn lezing binnen enkele dagen!

Thomas
Wullabee
Wullabee mrt 14 '08
he Thomas,

Is niet erg toch,het komt zoals het komen zal.
was zowiezo een raar dagje vandaag .
knuf brigit
Thomas A
Thomas A mrt 21 '08
Fotolezen Brigit

Verborgen

Vergeven

Empatie

Woorden

Helder

Verborgen; niet iedereen kan jou zien en dat vind je ook goed. Alhoewel je gemakkelijk met iemand praat geef je niet gemakkelijk jouw gevoelens bloot. Je hebt geleerd dit niet te doen en dat het veilig is hier wat langer mee te wachten of dit helemaal niet te doen.
Je hebt een diep bewogen zieleleven en kijkt ondanks de betrokkenheid bij een aantal heftige kwesties die destijds speelden, analitisch naar de (menselijke) strukturen van betrokkenen. Dit maakt je tot een wijs mens met wie anderen graag een goed gesprek aan willen gaan. Je kunt goed luisteren en bent bijna altijd een geduldig oor voor anderen.

Vergeven; ik voel dat niet alles is vergeven, tenminste niet tot op het diepste zieleniveau. Ik voel enige verwarring tussen begrijpen en absolute vergeving op gevoelsbasis. Misschien dat het aards trauma eenmaal echt goed ver-staan, zal zorgen voor de ultieme zelfliefde, omdat het persoonlijke dan niet meer overeind kan blijven staan en je echt innerlijk vrij zal zijn.

Empatie; je bent een empatisch medemens en hebt veel voor anderen over. Soms overschreid je daarbij je grenzen tever. Lijkt een lastig te leren les omdat aandacht(liefde) grenzenloos zou moeten zijn volgens jou, en dat is deze niet. Anderen zijn soms niet zover als jou en zullen dan in de buurt van ‘gebruiken‘ kunnen komen. Hier waak je niet altijd goed voor en ik heb het gevoel dat het leven je regelmatig dwingt hier goed naar te kijken en/of het je meer eigen te maken binnen de eigen grenzen te blijven. Geef jezelf niet leeg……………..

Woorden in vogelvlucht die met thema’s in jouw leven te maken hebben (gehad):
Betrouwbaarheid, eerlijkheid, trouw, gebruik/misbruik, aandacht, tranen, aanwezigheid, toewijding, geven, (harte)wijsheid, begrijpen, groeien, intuïtie, ver-trouwen, zelfkennis, vergeving………….

Toch ook Brigit zal uiteindelijk alles klaar en helder voor jou worden wanneer jij erop vertrouwd dat dit ook zal gebeuren. Het is niet perse zo dat, door er zoveel tijd en aandacht voor te hebben, het je duidelijk zal worden. Door het in vertrouwen uit handen geven aan het grotere (kosmische), zal het je toch uiteindelijk in de schoot geworpen worden en zal innerlijke stilte je deel worden…………

Met respect

Thomas
Wullabee
Wullabee mrt 21 '08
lieve Thomas,

Ik ben er even helemaal stil van...
Ik ben ontroert en geroerd,en zal zeker nog iets daartoe schrijven.
dank je wel.

knuf brigit
Wullabee
Wullabee mrt 23 '08
zo nu dan:

Verborgen:Ja dat klopt.Dat komt ook omdat ik zo al genoeg op val.Buiten dat worden bepaalde gevoelens anders uitgelegd dan ik ze bedoel.
Dat ik analitsisch kijk naar bepaalde menselijke strukturen is gegroeid.Als je weet dat de basis van elk mens liefde is,dan kan dat.Waarbij in de situatie zelf kon ik dat natuurlijk helemaal niet,daar heb ik net zoveel geleden als ieder ander doet op zulke momenten.
En daarbij hebik ontdekt hoe wakkerder je word hoe intensiever alles ervaren word.

vergeven Nee dat klopt niet alles is nog vergeven,was ook heel veel tegelijk.en keuel en aken zijn ook niet op een dag gebouewd hihi.
Tja en dat klopt ook,ik kan nu pas verder vergeven als ik bepaalde dingen begrijp.
Je schrift t aards trauma ver-staan.bedoel je daarmee op meer afstand ernaar kijken?

empathie Ja ik vind dat liefde grenzeloos zou moeten zijn,of dat nu in mijn relatie of in de wereld is.Maar ik weet ondertussen dat dat niet kan,de vele malen neusstoten hebben me dat geleerd,ben er wel nog altijd een beetje verdrietig om.
Nu ik dit lees voel ik daar een samenhang met t trauma hierboven.
En ja ik ben zeer empatisch vaak weet ik niet waar ik begin of ophoud,maar vind dat niet erg uiteindelijk zijn we allen een .En mijn gevoel zegt t me als iets niet klopt meer.

Die woorden in vogelvluckt:zijn allen af en toe toch weer themas als ik weer eens teveel van mijn route was,omdat ik was interessantes zag hoorde of beleefde.

Toch ook Brigit zal uiteindelijk alles klaar en helder voor jou worden wanneer jij erop vertrouwd dat dit ook zal gebeuren. Het is niet perse zo dat, door er zoveel tijd en aandacht voor te hebben, het je duidelijk zal worden. Door het in vertrouwen uit handen geven aan het grotere (kosmische), zal het je toch uiteindelijk in de schoot geworpen worden en zal innerlijke stilte je deel worden…………
Ik geef toe ben er steeds weer teveel mee bezig.Maar neem je woorden ter harte en vraag t universum mijn dingen te overnemen.
Mogelijk komik dan eindelijk toe aan mijn geneeswerk.

Thomas ook mijn respekt aan jou,ik voel je onvoorbeoordeeld zijn dat is prettig.

liefs brigit
Thomas A
Thomas A mrt 25 '08
Brigit je schrijft zelf eigenlijk al over samenhang in jouw reactie. Soms is het lastig om een vinger te krijgen achter hoe het werkt; wat de verworvenheid is, uit datgeen wat je meemaakt in het be-staan hier. Je zou ook niet echt kunnen groeien trouwens wanneer je hier geen oog voor had.

Het aardstrauma als niet begrepen les; oftewel het lijden. Het maakt niet uit wat je meemaakte in dit leven. Nog altijd is er die onuitputtelijke liefdesbron die in een mens is. Enkel door een verkeerde gerichtheid lijden wij en blokkeren we onze liefde vrijelijke te laten stromen.
We veroordelen
We voelen ons schuldig
We ver-persoonlijken
We bouwen een ego van hier tot Tokio
We zijn boos..........

We scheppen onze eigen gevangenis en kunnen slechts liefdevolheid ervaren door te vergeven, vooral jezelf. De rest reist in de zelfde beweging met ons mee..........

Als je zelf 'genezen' bent, dan is ieder ander al genezen.

Mooi eigenlijk, hoe dat werkt.

Wullabee
Wullabee mrt 25 '08
lieve Thomas,

Tja het begrip waarom we traumas beleven weet ik al een tijdje,en ook dat we ze zelf aanttrekken om iets bepaalds te leren.
Het is echter zo dat ik in een bepaald jaar zeer vele moest beleven (of wou beleven kan je zaggen)
Ik heb die nog niet helemaal doorgekauwd dat weet ik .
veroordelen ,nu ja ik doe mijn beste iedereen in zijn of haar waarde te laten...
ik voel me vaak schuldig over een paar dingen,maar ik weet ook dat die dingen gegaan zijn zoals ze moesten.
we ver-persoonlijken????bedoel je we denken dat anderen zijn zoals we zelf en dan natuurlijk geconfronteerd worden met t anders zijn ..
we bouwen een ego op van hier naar tokio:ik heb zelfvertrouwen genoeg om mijn ego te betrappen.zou graag meer hebben
boos,;boos hm af en toe wel,maar ik vergeet ook snel.

Ja die gevangenis is snel gebouwd,en ook al staat de deur open vaak durven we er dan nog niet uit.

lg brigit
sarina
sarina mrt 26 '08
 Origineel bericht van: soullove
veroordelen ,nu ja ik doe mijn beste iedereen in zijn of haar waarde te laten...

veroordeel je anderen, of jezelf?

Quote:
we ver-persoonlijken????bedoel je we denken dat anderen zijn zoals we zelf en dan natuurlijk geconfronteerd worden met t anders zijn ..

Bij mij is ver-persoonlijken dat ik mezelf overal de schuld van geef en me alles persoonlijk aantrek....[/quote]
Thomas A
Thomas A mrt 26 '08
We ver-persoonlijken andermans "grenzenloze" gedrag (dit kan heel veel inhouden) en daardoor trekken wij ons het leed van anderen aan. Door het afgescheiden gedrag van een ander te her-kennen/waarnemen, zal het leed van die ander nooit het onze worden. Wij 'zien' dan dat het van de ander is en kunnen het hierdoor ook bij de ander laten. Het zal ons hierdoor ook niet traumatiseren.

Zo bedoelde ik het Brigit
Thomas A
Thomas A mrt 27 '08
Ver-persoonlijken; het niet liefdevolle gedrag van de ander als iets van jezelf te beschouwen en het niet als andermans pijn kunnen onderscheiden. Je niet bewust zijn van wat is van wie.
liesanne
liesanne mrt 27 '08
 Origineel bericht van: Thomas A
Het aardstrauma als niet begrepen les; oftewel het lijden. Het maakt niet uit wat je meemaakte in dit leven. Nog altijd is er die onuitputtelijke liefdesbron die in een mens is. Enkel door een verkeerde gerichtheid lijden wij en blokkeren we onze liefde vrijelijke te laten stromen.
We veroordelen
We voelen ons schuldig
We ver-persoonlijken
We bouwen een ego van hier tot Tokio
We zijn boos..........

We scheppen onze eigen gevangenis en kunnen slechts liefdevolheid ervaren door te vergeven, vooral jezelf. De rest reist in de zelfde beweging met ons mee..........

Als je zelf 'genezen' bent, dan is ieder ander al genezen.

Mooi eigenlijk, hoe dat werkt.

prachtig omschreven, Thomas.

één aanvulling: boosheid heeft toch ook wel een helende functie.....
misschien niet: in boosheid blíjven
Thomas A
Thomas A mrt 27 '08
wat is de helende functie van boosheid dan Liesanne?
gast
gast mrt 27 '08
Als ik me er even mee mag bemoeien; boosheid is een deur naar bewustzijn. Als je eenmaal het vermogen hebt om naar je boosheid te kijken levert dit meer zelfkennis op dan het verdringen ervan.
Dus is het toelaten van boosheid helend omdat het bijdraagt aan je bewustzijn.
Als je de achterliggende redenen kent (het waarom) van je boosheid zal het je niet zo snel meer overvallen en kun je er op een pro-actieve manier mee omgaan. En dat is meer dan helend.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420