hi lieve Julian,
Ik vind je een lastig te doorgronden te persoon. Om samen te vatten wat andere mensen van je vinden, is eigenlijk in 1 woord: "Vaag" . Ik vind je niet vaag hoor :), maar andere mensen hebben moeite om je te begrijpen
Ik ben alleen maar lastig te doorgronden ,omdat ik iemand ben die in zich heel diep gegaan is,waarbij me ondertussen duidelijk is ,niemand hoeft mij te begrijpen,als ik t maar doe.
Enige wat ik me afvraag is waarom jij niet zo in contact staat met deze aardse wereld.
Ik ben een echte grensganger,maar vind het moeilijk een comrpomis te vinden tussen het aardse en het univeresele.
ik ben een vrolijke mens ,laat alleen dat links liggen waarvan ik weet dat t niet mijn verantwoording is,dat heeft lang geduurd dat te leren, omdat ik in vroegere tijden niks links kon laten liggen.
zo ook met initiatief,vroeger ging meerst alles van mij uit,nu wacht ik eerst af,waarbij ik niet weet of ik dat nu wel ok vinden zal van mezelf..
Je bent erg bijgelovig en hebt allemaal dingetjes en ritueeltjes om je heen verzameld waarmee je je leven leeft. Ik ben erg benieuwd waarom dat is, en met welke functie je dat aan het doen bent.
ik ben niet bijgelovig,en heb ook geen rituelen.
ik heb wel stenen uit de natuur en veren,maar dat heeft met de sjamaan in mij te maken.
Je bent duidelijk op zoek naar jezelf, en hebt dat op allerlei verschillende manieren gedaan. Ik hoop dat je met deze fotolezing en Merudi, dit keer echt jezelf gaat vinden zoals je bent. Weet je wat het is, jij kijkt eigenlijk nooit kritisch naar jezelf, maar bent zo druk bezig met jezelf te zoeken, dat je vergeet te kijken naar je zoekresultaat. Misschien moet je eens stoppen met iemand proberen te zijn en dan te kijken of dat een beetje bij je past, maar na te denken over wie je graag zou willen zijn.
Ik ben aan t bepalen hoe ik mijn werk gestalten wil,of ik dat een vaste vorm geef of zo laat,en als ik t zo laat, moet ik t in ieder geval kombineren.sjamanisme,engelen enz.
dat ik vaak vergeet te kijken naar mijn zoekresultaat bemerk ik als ik maar een een dag in de stad ga en zie hoe men reageert op mij.zelfkritik heb ik eerder teveel ,ik probeer dat te veranderen het belemmert me .
dank je wel trouwens voor t lezen.
liefs brigit