Voor mij voelt het alsof iets of iemand mij wil weerhouden mijn pad te vervolgen.
iets of iemand die elke keer weer een enorme horde neersmakt zodat ik weer kan gaan klimmen om mijn weg te kunnen vervolgen.
Ik geloof niet dat ik mij focus op de slechte dingen in het leven.
Wellicht een test om te kijken of ik ondanks alle tegenslagen toch dit pad blijf volgen?
Ik weet van mezelf dat ik erg sterk ben en weer snel terug op mijn benen kan staan.
Over een paar weken lach ik hier weer om, en ben ik trots dat ik ook dit weer heb overleefd.
Voor mijn gevoel doe ik het juist goed en vermijd ik juist de "slechte" dingen. Je weet dat ik heilig geloof in the law of three. Ik zal dan ook nooit iets kunnen doen wat ik mijzelf ook niet aangedaan wil hebben, snappie?
Ik ben geen heilig boontje hoor, al kan ik me voorstellen dat het wel zo overkomt soms.
Maar liegen, stelen, roddelen, iemand kwetsen, dat zijn echte no no´s.
Ik zou die cirkel zooo graag doorbreken, maar weet niet waar te beginnen.
Ik bedoel maar, nog een voorbeeld, mensen krijgen maar zelden een boete voor het te laat inleveren van hun aangifte met de belasting, ik heb dit uit betrouwbare bron.
Ik was 2 dagen te laat en heb een boete van 1000 euro aan mijn broek hangen.
Ik heb al een bezwaarschrift ingediend en het zal allemaal goed komen, dat weet ik, maar toch. Het gebeurt mij weer, terwijl mijn belastingadviseur mij nog verzekerde, " nee mevrouw dat gebeurd maar zelden, ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt"...!
Ik had het kunnen weten
Misschien heb ik wel een overijverige beschermengel.