Loading...
nl

Oproepje: Helpen met vertalen

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
De teksten Berichten van Michael en Berichten van Gabriel zijn volledig herschreven en kunnen vertaald worden. Wie van jullie heeft tijd en zin om wat losse hoofdstukjes te vertalen?

De volgende talen wil gaan aanbieden:
العربية
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
Ελληνικά
English
Espaì±ol
Suomi
Franì§ais
Hrvatski
Magyar
עברית
ìslenska
Italiano
日本語
Georgian
Nederlands
Polski
Portuguìªs
Portuguìªs Brasileiro
Русский
Romì¢nă
Svenska
Tì¼rkì§e
中文(简体)

Graag een reactie als je één van deze talen spreekt. Groetjes Julien.
Delen:
mause
mause sep 5 '06
hoi nims, zou je graag willen helpen, maar helaas is mijn talenknobbel niet echt optimaal. sorry, heb je weinig aan. hoop dat er zich snel mensen melden die er bekwamer in zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '06
Geen probleem. Misschien dat je wel mensen kent die wel een grote knobbel hebben? (Talenknobbel dus ;)).
mause
mause sep 6 '06
hihi. zal is ff rondkijken in mijn omgeving. kan je alleen niets beloven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '06
Beloof ook niets :)het moet wel leuk blijven.
jo
jo sep 7 '06
sorry maar ik kan je ook niet helpen..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
Ik heb vandaag een groot deel van de dag besteed om een initiele Engelse vertaling van de berichten van Gabriel online te zetten. Met dank aan mijn collega asghar die een eerste automatische vertaling en een een paar echte vertalingen heeft gedaan. Ik heb het daarna verbeterd en alles online gezet.
Hier voor de liefhebbers:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/en/index.htm
RinkyRainbow
RinkyRainbow nov 30 '06
hi NiMS, ik wil wel wat van engels naar nederlands vertalen, maar heb geen verstand van die andere talen.. ken wel wat mensen die een aantal talen uit je lijstje redelijk goed kunnen, maar ik kan niks beloven. just let me know. groetjes!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
Hi, alles is al in het Nederlands, dus vertalen naar het nederlands is niet nodig :). Mocht je mensen kennen die willen helpen met het vertalen NAAR de andere talen, dan houdt ik me aanbevolen.
Wendy's
Wendy's nov 30 '06
Ik zou je best willen helpen en naar turkentaal wille vertalen ;)maar helaas kan ik het niet goed genoeg :rolleyes:

en wss zijn er toch bijna/geen turken hier :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Misschien komen die nog :). Grote kans dat er wel turkse mensen te vinden zijn die ook Nederlands kennen ;).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '07
Nee dat is nog niet. Wil je deboriah een PM sturen hiervoor? Zij is degene die het engelse gedeelte co-ordineert. Ik weet dat gabriel helemaal vertaald is. Dat Michael hoofdstuk 1 en 2 vertaald zijn, en dat mimi bezig is met hoofdstuk 8. Bedankt alvast!
Mimi*
Mimi* jan 19 '07
Haha ja klopt! Schiet alleen niet echt op want heb niet zoveel tijd maar ik ga er op vooruit.

Miss. moet even kijken kan ik iets met het Zweedse deel doen. Vriendin van mij woont in Zweden maar is Nederlands. Die wil me wel helpen. Laat het nog wel horen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki