Loading...
nl

Het vel over mijn oren...

admin
admin mrt 7 '08
Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen..
Dus begin ik maar gewoon.
het was de meesten wel duidelijk dat ik veel aan mijn hoofd heb en daardoor nog wel eens verstek moest laten gaan.
Vandaag was daar de bekende druppel, ik zit er helemaal doorheen.
De gemeente heeft besloten dat ik geen recht meer heb op een uitkering omdat zij van mening zijn dat ik boven de grens kom.
Ondanks al mijn protesten en loonstroken waarmee ik duidelijk kan bewijzen dat ik nog steeds 400 euro per maand onder die grens zit, is die beslissing toch gevallen.
Kortom ik kan het hele circus opnieuw weer in, ook is mij aangeraden een advocaat in de arm te nemen via het juridisch loket.
Immers ik kan mijn rekeningen en aflossingen niet meer betalen.
Daar komt nog bij dat de gemeente ook van mening is dat mijn huis plat moet en ben ik dus verplicht te verhuizen.
lastig want de kinderen moeten naar verschillende scholen en omdat Tony binnenkort naar speciaal middelbaar onderwijs moet, word dit alleen maar veel lastiger.
Ik werk vier dagen in de week van 8 tot 14.30, woensdags ben ik vrij zodat ik alle therapieën van de kinderen op die dag plan.
Nee, zegt de gemeente jij MOET 40 uur werken, de kinderen konden wel alleen thuis blijven, werkelijk mijn bek viel open.
Ik heb een afspraak gemaakt met maatschappelijk werk, ik trek dit niet meer.
Ook wil ik mijn deelname aan de wandeling even op niet actief zetten, puur ter bescherming van mezelf.
Ik dacht eerst dat ik dat beter niet kon doen, welkome afleiding.
Ik ben echter bang dat het teveel energie gaat kosten en aangezien ik nu al voel dat ik op het randje loop en de hele santekraam van depressies en medicatie net twee jaar achter de rug heb, wil ik erg goed op mezelf passen.

Ik ben erg verdrietig dat het wéér zo moet gaan, soms denk ik dat ik een pechmagneet ben, meerdere mensen hebben al gezegd dat de pech die ik heb buiten proporties is.
Er zal vast wel weer een waardevolle les achter zitten, maar eerlijk gezegd zie ik dat nu niet en ben ik in staat om de eerste de beste persoon van de gemeente die mij weer belt gewoon letterlijk door de telefoon te trekken en hem of haar helemaal uit te benen.
Dat lijkt me niet de beste stemming voor een wandeling.
Oh en als afsluiting van de dag had ik ook nog een bekeuring!
Zoonlief was zijn medicatie vergeten(mijn schuld) dus ik moest vanuit mijn werk, pauze ingeleverd, als een gek op en neer om Tony zijn tabletjes te brengen.
Er stonden zo´n tien auto´s op het gras, alleen op de mijne zat een bon.
I rest my case, ben gewoon voor het ongeluk geboren.
Delen:
admin
admin mrt 7 '08
Er zat wel een lief kaartje in de brievenbus, dank je wel Deborah!
Thomas A
Thomas A mrt 7 '08
Laat je niet gek maken Karin en dat idee van die advocaat is zo een gek idee niet. Door mijn werk voor de stichting Leergeld weet ik dat een direkte brief naar de wethouder van inwonerszaken goed kan helpen en vaak oplossing biedt. In de gemeente hier heeft dit al veel resultaat gehad in elk geval en tot andere beslissingen geleidt.

Veel sterkte ermee in elk geval en volgens mij is zo een Merudi wandeling alleen maar een welkome ont-spanning!!!
admin
admin mrt 7 '08
Dat is lief gezegd Thomas.
Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar dat zie ik nu even niet.
Momenteel zwelg ik even mega in zelfmedelijden en onbegrip.
Alle instanties roepen dat ik word gen...d van hier tot Tokio en niemand kan me helpen.
Voorlopig zit ik tot mijn nek in de ellende en zie ik even het licht niet.

De zoveelste keer, en ik wil echt niet zeuren en klagen maar de tranen zitten erg hoog en het ergste vind ik nog dat ik er weer niet kan zijn. Ik bedoel hoe is het mogelijk om in het nu te staan in zo´n situatie?
Ik ben een redelijk mens, probeer goed te zijn voor mijn medemens, doe zoveel als mogelijk is het goede...het lichtje zijn voor een ander.
Waarom word mijn lichtje dan steeds uitgetrapt?
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?

Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken en waar ik geen antwoord op zal krijgen.
Ja, ook dit gaat weer voorbij, ik weet het en ik zal ook weer lachen, maar nu even niet.
admin
admin mrt 7 '08
Thomas, dank je wel voor de tip, ik klim weer in de pen.

Knuffel voor jou en je lief!
Debiorah
Debiorah mrt 7 '08
Oohw Karin, ik had gehoopt dat mijn kaartje je meer geluk zou brengen ;)

Ik leef met je mee en ik vind het helemaal niet vreemd dat je dit kwijt wilt, das toch iets anders dan zelfmedelijden. Het kan toch ook zijn dat je het gewoon moeilijk hebt. Ik vind dat jij alles knap doet, ik zie niet waar jij iets verkeerd doet. Misschien is er wel een les maar jij voelt dit het beste aan ik kan alleen mijn visie geven. :)

Ik zou willen dat ik iets kon doen...
inneke
inneke mrt 7 '08
Hey Karin,wat klote!

Doe wat je moet doen- wat belangrijk is voor jou op dit moment. En laat je tranen maar lopen of je stem maar schreeuwen als dat eruit moet.

En niks geen 'sorry' voor het forum. Jij moet voor niemand hier zorgen Karin. Jouw leven, jijzelf vedient jouw zorg- stop je energie maar lekker daar in. En als je denkt dat wandelen met forumleden je goed gaat doen (en als je van jezelf jezelf mag zijn: boos, gestresst, verdrietig, uitgeput, depri of hoe je je ook voelt)dan ga je lekker mee, anders niet.

Dikke dikke dikke steunende knuff,
Inneke
es
es mrt 7 '08
Nee, Karin, het is toch niet waar?!?!?! Hoe verzinnen ze het bij elkaar zeg!! Belachelijk!
Kinderen zelf thuisblijven zonder jou, de jongste is 2, toch?? Idioten.

Heel heel heel veel sterkte!! En kies voor jezelf, op dit forum hoef je voor niemand te zorgen hoor!!
Thomas A
Thomas A mrt 7 '08
Karin ik wil die brief aan de wethouder wel schrijven hoor. ik heb via internet zo de goeie persoon gevonden en dit soort brieven wel vaker geschreven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '08
God wat een drama zeg. Ik wou dat ik iets kon doen verder. Misschien is de wandeling juist wel een goed idee, zodat je gewoon even alles kunt loslaten. Wie dan wij hier, weten beter hoe je je voelt, dan is het toch juist prettig dat je gewoon lekker jezelf kan zijn :).
dragon
dragon mrt 7 '08
Jemig Karin,

wat ontzettend klote voor je!
Kan ik iets voor je doen? (bijvoorbeeld een dansje op mijn kop in de tuin om 11:11 met een appel in mijn mond en een radijs in mijn rechteroor :P)

Heel veel liefs en sterkte!

Dragon
liesanne
liesanne mrt 7 '08

Veel kracht gewenst!

....misschien worden de moeilijkste opdrachten aan de beste studenten gegeven......

liefs,
Liesanne
gast
gast mrt 8 '08
Ik zal aan je denken!
inneke
inneke mrt 8 '08
@ Nims: "Wie dan wij hier, weten beter hoe je je voelt, dan is het toch juist prettig dat je gewoon lekker jezelf kan zijn ."

Hoe weet je dat zo stellig Nims? ;)
Thomas A
Thomas A mrt 8 '08
Karin je hebt mail
admin
admin mrt 8 '08
Dat kaartje kwam exact op het juiste moment Deborah!
Ik ben altijd bang om de post uit de brievenbus gehalen vanwege dit soort dingen.
Dus waarschijnlijk was jouw kaartje er gisteren al.
Mijn oudste weet dat ik dat moeilijk vind dus hij pakt de post altijd(stom he).
Gisteren deed ik het zelf en had gelijk jouw kaartje, in mijn handen, zo´n simpel gebaar, zoveel effect!

Zou je dat echt willen doen Thomas?
Daar zou ik enorm blij mee zijn, je weet niet half hoeveel!

Dat heb ik vaker gehoord Liesanne, maar ik ben echt niet zo´n goede student hoor. Ik vind de examencommissie erg streng voor mij.

Dragon, lolololol
Doe maar in allebei je oren een radijs(wel de elastiekjes eraf halen hé).
Alleen in je rechteroor betekent dat de luminaire energiën verkeerd je sacrale lijfje binnen kunnen komen, het spirituele evenwicht is dan niet goed verdeelt :)

Wat zijn jullie toch een schatten, allemaal!
Thomas A
Thomas A mrt 8 '08
sgoed Karin, dan zal ik dit weekend via mail contact met je zoeken en schrijf ik een schetsbrief alwaar dan de gevens van jou aan toe moeten worden gevoegd, waarna ik deze zal kompleteren. Daarna zal deze direct aan de betreffende wethouder worden toegezonden. Ik schrijf deze vanuit mijn fuctie als intermediair voor Leergeld.

je leest me

groetjes en liefs ook van Hiddenwings

thomas
admin
admin mrt 8 '08
Als je er tijd en ruimte voor hebt hé Thomas (tussen de knuffels door ;)).
Ik ben je enorm dankbaar en ook Hiddenwings natuurlijk!
Debiorah
Debiorah mrt 8 '08
Super zeg ik ga voor je duimen! Of een kaarsje aansteken...das misschien nog wel beter! Lief van je Thomas!
admin
admin mrt 9 '08
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy