Loading...
nl

baby

dragon
dragon mrt 7 '08
ik ben in het ziekenhuis en blijkbaar zwanger, want ik zie een baby in mijn buik. Artsen halen stukken vlees uit zijn mond en zeggen dat er een vleesboom in mijn baarmoeder zat. Er zijn stukken in de mond van mijn kindje gekomen, omdat er te weinig ruimte was (hij heeft er denk ik van gegeten). Ik ben erg geirriteerd en denk: 'ik zei toch dat er iets niet pluis was'.

Daarna loop ik door het ziekenhuis met een dikke, zwangere buik. Tenminste.. zo voelt het. Als ik omlaag kijk, is mijn buik helemaal niet zo dik en dat baart me zorgen. Ik doe mijn best om mijn buik te laten hangen... het gewoon te laten zijn.

Ik kom in een ruimte waar een douche is. Ik besluit te douchen, want ik voel me vies. De douche is enorm en midden in de zaal, er hangt wel een gordijn omheen, maar iemand kan zo naar binnen lopen. ik vind het niet zo'n prettig idee.
ik voel we de aanwezigheid van mensen in de zaal, maar zie ze niet. Ze zijn net buiten mijn blikveld. We zijn heel erg vrolijk met zijn allen en ik heb plotseling het gevoel dat het leven een feest is.

Er staat een ziekenhuisbed in de ruimte waar ik op ga liggen. ik begin nu buikpijn te krijgen en lig op mijn zij. Het ziet er beter uit, ik heb nu een dikke buik. Ik maak bloedvlekken op het bed, mijn pyamabroek, de lakens, de kussen en het voelt vies.

Dragon
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki