Hoi Heleen,
Ik wil graag je foto lezen. Het is onder voorbehoud, dus als er iets niet klopt dan kan ik daar niet zoveel aan doen. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt aan de lezing.
Ik zie een verlies dat je nog moet verwerken, of mee bezig bent te verwerken. In ieder geval ben je er nog niet mee klaar.
Je bent een erg gesloten persoon, hoewel je makkelijk klets en praat, maar het binnenste laat je niet zo snel van jezelf zien.
Ik zie dat je best vaak gekwetst bent in je jongere leven, en dat heeft je ook aardig weerbaar gemaakt. Toch denk ik dat je hierdoor wel sneller in de aanval schiet, als dat je wat meer rust neemt, en in balans bent.
Ik zie daarom ook een onbalans in jezelf, waar je zelf ook mee overhoop ligt. Wat je ook doet, het lijkt wel alsof dit het net niet is voor je. Probeer eens wat meer tijd in jezelf rond te brengen, om jezelf eens kritisch te bekijken. Niet dat er iets mis is ofzo, maar wel om jezelf eens van een andere kant te bekijken.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je best een moeilijk persoon. Niet alleen moeilijk voor anderen, maar vooral moeilijk voor jezelf. Niet dat jij niet makkelijk in de omgang bent hoor, dat bedoel ik niet, maar jij kan over sommige dingen echt enorm moeilijk doen, waarvan een ander denkt, huh? Waar gaat dit over?
Goed, dit was de lezing. Ik kreeg niet zo heel veel, omdat je wat gesloten bent. Toch hoor ik graag of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.