Gisterenavond voor ik ging slapen vroeg ik een verduidelijkende droom over het al-dan-niet stoppen met m'n werk op woensdag om echt in sabbat te kunnen gaan. (we blijven bezig :))
Ik droomde dat ik bij de kapper zat. Naast mij waren ze met veel zorg bezig aan een vroegere vriendin waar ik nu geen contact meer mee heb.Ik heb haar altijd gezien als iemand die heel erg in zichzelf gekeerd is en niet graag beïnvloed wordt door de maatschappij, maar daardoor haar weg ook moeilijk vindt. (ook een deel van mij me dunkt)
Het kappersmeisje was daarentegen niet echt vriendelijk tegen mij, nogal bruut, liet me wachten...Ik zat er van half drie tot half zes (sluitingstijd). Ze had mijn haar oranjerood geverfd en het was geen gezicht. Ik schrok me te pletter, evenals de hoofdkapper (ik ga altijd naar een kappersschool, waar een geweldig zorgzame en steengoede kapper de leiding heeft). Voelde me compleet beetgenomen. Het kappersmeisje vond het geweldig dat ze me zo pijn kon doen.
Ik heb er wel een gevoel bij, maar is er iemand die een poging wil doen om dit te 'vertalen'?