Loading...
nl

Gouden netwerk

Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '08

Het was geen droom, maar weet eigenlijk niet zo goed waar ik hem moet plaatsen... dus maar hier.

Ik was vannacht in de kosmos, ik zag de aarde en om de aarde waren gouden draden gespannen, een soort netwerk.
Was heel mooi om te zien, en heel echt!
Ik kreeg het van alle kanten te zien, een gouden netwerk om de aarde heen!
Delen:
Debiorah
Debiorah mrt 2 '08
Dan was het naar mijn mening een uittreding, ik herken gedeeltelijk wat je beschrijft. ik heb namelijk momenten van uittreding gehad en toen nam ik plaats in een netwerk van mensen om de aarde. Ik zag niet letterlijk mensen maar voelde dat het de energieeen waren van andere mensen. HEt voelde alsof ik een lichtportaal was en licht doorgaf aan de aarde. Het netwerk was bij mij trouwens blauwlicht.

Wel bijzonder beschermengel, wat denk je zelf over de betekenis hiervan?
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '08


Mooi dat jij het ook gezien hebt, en ja volgens mij was het ook een uittreding HET WAS ZO ECHT! ik voelde geen energieën zoals jij..ik zag het alleen maar.



De betekenis, ik zelf denk dat het met de nieuwe energie te maken heeft. Ik lees heel veel over de nieuwe energie die op aarde komt of IS ...er is zoveel aan het veranderen!

En dat ik het nu even mocht zien, dat het er echt is!
es
es mrt 2 '08
Ken je deze website Beschermengel?

http://www.firethegrid.com/eng/home-fr-eng.htm
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '08


Nee ik kende de site niet...en jammer ik kan het niet lezen ook.. :$:$

Bestaat de site niet in het nederlands? ik ben erg benieuwd naar wat er staat, zo te zien gaat het over de Grid en de plaatjes die er staan lijken veel op wat ik heb gezien!! de Gouden draden om de aarde heen.


Mooi!! bedankt in iedergeval ..ik ga is kijken of er ook een nederlandse site van is.
es
es mrt 2 '08
Het gaat over een vrouw die na een autoongeluk waarbij haar zoon en zijzelf alletwee zijn overleden en zijn teruggehaald. Tijdens het ongeluk wordt ze geinstrueerd wat te doen om het te overleven. Door een stem in haar hoofd.
Ze krijgt allerlei instructies door, om mensen te mobiliseren om op 17 juli 2007 om 11:11 uur een uur lang te bidden, mediteren, noem maar op om 'the grid' te lanceren. Door alle positieve energie krijgt de aarde een positieve lading.
Dat is in het kort de website. Snel nog even Engels leren. Of Pools, hahaha!
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '08

Ja ik heb hem gevonden! Fire the Grid in het Nederlands!

Ja inderdaad ik heb het gelezen, mooi zeg!

Ik moet duidelijk is engels gaan leren hoor ;)hihi ...vaak zijn die site's alleen maar in het engels te lezen wat ik erg jammer vind.

Hij staat bij Google en dan de 2e aanklikken die is Nederlands.

Is wel een goed idee om positive energie ( Reiki energie) er naar toe te sturen! ga het vanavond gelijk doen, ik weet nu hoe het er uit ziet, visualiseer het gewoon!

Bedankt!
gast
gast mrt 2 '08
Even iets anders, sorrie dat het off-topic is, maar als je dat wereldbolletje van B.E. ziet heb je op een bepaald moment bijna alleen maar blauw. Dat is het gebied van de grote oceaan, ofwel Oceanië. Daar zou ik wel graag een keertje willen eilandhoppen ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '08
Die gouden draden zijn de energiepoorten die de lichtwerkers hebben geopend. Mooi dat je zo goed hebt kunnen zien! Bedankt voor het delen, beschermengel, mooie bevestiging.
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '08


Graag gedaan hoor! ik vindt het erg fijn dat ik het vertellen kan, en mijn verhaal hier kwijt kan.
Ik praat er wel veel over met mijn zussen, maar sinds mijn moeder is overleden zien we elkaar niet elke week meer, toen mijn moeder nog leefde zagen we elkaar 2 x per week en maar kletsen over wat ik meegemaakt had!

Dus als ik het goed begrijp, zijn de gouden draden energiepoorten die lichtwerkers geopend hebben, is dat ook de nieuwe energie? zoals ik dacht?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '08
Yep, dat is het energieveld waarmee de aarde al naar de negende dimensie is gegaan. Meer info kan je (uiteraard ;)) hier vinden:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/2_8_2_de%20energie%20van%20de%208_8.htm
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '08

Jeetje mooi zeg!

Ik moet zeggen dat ik na die ervaring behoorlijk last van mijn borst had ( nu is het weg hoor) maar heb zeker 2 dagen last gehad van druk op mijn borst zowel mijn rug als voorkant, niet verontrustend hoor, maar voelde toch wel iets anders als normaal.

Mijn hele lichaam is af en toe aan het transformeren geloof ik, zo heb ik ergens last van en de volgende dag is het weer weg, ik heb zowat alle organen en lichaamsdelen al gehad die een transformatie hebben gehad, tenminste zo voelde het.
gast
gast mrt 3 '08
In de Nag Hammadi geschriften staat deze energie beschreven in de "verhandeling over de achtste en negende Hemelsfeer".
Het is er dus al heel veel langer dan wij denken en openen wij op dit moment de poorten. Maar 'nieuw' is het niet, het is er altijd al geweest.
Lena
Lena mrt 3 '08
Kun je hier nog wat meer over vertellen?(of verwijzen naar een goede site hierover?)
gast
gast mrt 3 '08
Wat een beetje het lastige met dit soort teksten is is dat het in symbolen taal geschreven is. Dus wat je leest is niet letterlijk te begrijpen maar wordt door de ziel begrepen en kan dan weer vertaald worden door je verstand naar hedendaagse begrippen. Maar dan nog is het alleen te begrijpen als je het met je ziel kan verstaan en hoe dat vertaald wordt is weer persoonsafhankelijk. Sorrie dat het weer zo'n vaag antwoord is maar er is van Jacob Slavenburg wel een lezing op het net (over de Hermetische schakel). Voor als je het interessant vind:
http://www.in-zicht.nl/verslagen%202003-...e%20Schakel.doc

Ik heb het zelf niet helemaal gelezen dus eerlijk gezegt weet ik niet eens wat er besproken wordt. Maar het gaat over de Hermetische schakel die in de Nag Hammadi geschriften ook geschreven staat. Hier komt ook het stuk over de achtste en negende hemelsferen uit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki