Loading...
nl

Baby op komt?

linkie
linkie feb 26 '08
Hoi allemaal,
Ik heb laatst de volgende droom gehad en ben benieuwd naar reacties van jullie en jullie intrepetatie:
Het was vroeg in de morgen en had een droom met 3 beelden:

5 oktober

blauw sokje

duif (had het sokje in zn bekje)

Delen:
Lena
Lena feb 28 '08
Iemand zwanger geworden deze maand?
gast
gast feb 28 '08
Nou........dat dacht ik wel even......maar niet dus. (zit ik ook niet echt op te wachten, ben al 38, te oud om een kind te krijgen)
Lena
Lena feb 28 '08
Ben wel benieuwd naar een verklaring
De duif is nog geen ooievaar.
gast
gast feb 28 '08
Duif met takje in snavel staat voor vrede of Christus.
Lena
Lena feb 28 '08
ja maar het was een blauw sokje
gast
gast feb 28 '08
een nieuwetijds teken voor hetzelfde misschien!?
Ik weet het ook niet. Blauw staat i.i.g. voor mannelijk en een duif voor vrede.
Beschermengel
Beschermengel feb 28 '08


of een postduif die een bericht kwam brengen. ;)
admin
admin feb 28 '08
Sok kwijt?
Beschermengel
Beschermengel feb 28 '08


nee ....in zijn bekje ..dat is het berichtje! symbolisch..
es
es feb 28 '08
Ik herinner me dat iemand op het Reiki-forum voor me heeft opgezocht wat de duif betekent, even opzoeken...

de duif...

staat kort gezegt voor : liefde voor huis en haard, veiligheid, vruchtbaarheid, archetypische energieën.
specifieker voor vrouwelijke energiën: vrede, moederschap en profetie; terugkeer naar de liefde en de veiligheid van het thuis.
volgens de griekse traditie werd Aphrodite uit een door een duif uitgebroed ei geboren, het orakel van Dodone (tijd van alexander) zou door een duif opgericht zijn; volens de Slaven ging een ziel bij de dood over in een duif; bij de christenen is ze een symbool van vrede; voor de heidenen was ze een symbool van de vrouwelijke geslachtsorganen; ze was een attribuut van godinnen als Astarte en Isis en mee daardoor werd ze de belichaming van het moederinstinct. zelfs de pueblo-indianen vereerden de duif al, mee doordat ze hen naar water leidde.

kortom, komt duif op je pad, herinner je dan alles wat ons positief geraakt heeft in onze vroegste jaren te miden van het gezin.
Zijn we vergeten wie we zijn en waar we vandaan komen?
Vervallen we misschien in oude patronen, die we gezworen hadden te veranderen?
zijn we onze basis vergeten?
Verdiep je in de zedelijke principes, gedragsvormen, opvattingen enzovoort en vind er kracht in, pas ze toe...
Duif staat ook voor vruchtbaarheid, Is het misschien tijd voor gezinsuitbreiding? of is het tijd om zelf dingen te gaan scheppen?
Duiven zoeken ook bescherming bij elkaar, misschien is het nodig om je familiebanden wat aan te halen....
Duif vind altijd weer de weg naar huis terug, ben je momenteel wat de weg kwijt, geestelijk of lichamelijk?
duif verteld je dat het goed komt en wijst je de weg naar wat voor jou 'thuis' is.
en als laatste.... duif staat ook voor profetie, naar de toekomst kijken.... vol vertrouwen in het leven staan want je zal de weg wel vinden.
linkie
linkie feb 29 '08
Dank allemaal voor jullie reacties!
Ik denk wel dat die duif met een boodschap is gekomen, ik snap alleen die 5 oktober niet.
Het stond daar gewoon in zwarte letters, heel bijzonder.
Ik heb niets met die datum.....er is niemand jarig en het doet me ook aan niemand denken. Zouden het getal en de maand ook een losse boodschap kunnen zijn?
liefs
es
es mrt 1 '08
Ik weet het niet Linkie, maar zet de datum in je agenda, schrijf de droom op, en kijk 5 oktober nog eens wat er allemaal gebeurd is!
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
Niet dat ik er zo verschrikkelijk veel verstand van heb, maar toch heb ik heel sterk het gevoel dat het toch over een zwangerschap gaat het zei bij een kennis een vriend of misschien zelfs in de familie, er zijn genoeg vrouwen die weten dat ze zwanger zijn maar toch nog hun mond daarover houden tot ze er zeker van zijn.

Maar het is inderdaad een goede tip van es om de droom op te schrijven en af te wachten tot 5 oktober

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki