Loading...
nl

Vraag over aarden

gast
gast feb 29 '08
HSP-computer ;)
gast
gast feb 29 '08
Anne, waarom ik naar je geboortedag vroeg was omdat ik je kinkaart wilde laten zien. Ik heb inmiddels op een andere manier je geboortedatum achterhaald en dit is je kinkaart. Ben benieuwd of je jezelf erin herkent.

Anne's Tzolkin Interpretatie

IK

Jouw kleur 'Wit'.

Je bent geboren op 26 december 1986. Jouw geboortedatum geeft je volgens de Tzolkin (de heilige Maya kalender) een kinwaarde van 82.
De 'dirigent' in je leven als gevolg van deze kinwaarde is witte wind. (IK). De witte kleur van de wind geeft aan dat je leven in het teken staat van het duidelijk specificeren en ook meer detail aan te aanbrengen. Je kunt de diepte in en er voor zorgen de zaken in balans te brengen.

Jouw toon 'Vier'.
De dirigent van je leven staat op toon vier. Deze toon vier, ook wel zelfbestaande toon genoemd, is de toon van de structuur. Je dient grenzen vast te stellen. De Tzolkin zegt onder andere het volgende over jouw toon vier: Je bent praktisch, realistisch en staat met beide benen op de grond. Het is belangrijk om je algemene kijk op het leven evenwichtig te maken. Zo leer je vanuit je eigen standpunt flexibel te blijven. Het is raadzaam om van te voren alle opties te onderzoeken en behoedzaam de zaken in overweging te nemen. Je leert open te staan voor nieuwe inzichten. Je geeft anderen structuur en zekerheid. Je zorgt er voor dat deze structuur en zekerheid ook voor jezelf opgaan.

Jouw zonneteken 'Wind'.
Het zonneteken wind orchestreert je leven vanuit de kracht van je bezieling. Andere kwaliteiten die dit zonneteken jou geeft zijn: De oervader, kosmische adem, inspiratie en communicatie. Het leven is een paradox. De schaduwzijde van het zonneteken wind is twijfelen, gebrek aan inspiratie hebben, afstand nemen en te introvert zijn. De Tzolkin zegt het volgende over je zonneteken: Door te communiceren geef je vorm en gestalte aan de kracht van de geest. Je bent spiritueel, innovatief en fantasierijk. Je deelt je eigen geïnspireerdheid graag met andere mensen. Je bent veelzijdig en bovendien ook nog in staat om het licht in het donker en het donker in het licht te zien . Je bent idealistisch en wordt door het leven uitgedaagd om besluitvaardigheid te tonen en gemaakte afspraken na te komen. Ook dien je consequent en realistisch te handelen, je verantwoordelijkheden te nemen en je beperkingen te accepteren. Maak gebruik van het verrassingseffect. Open de ogen van alle mensen voor de onzichtbare wereld. Wees edelmoedig en je zult een zegen voor alle mensen in je omgeving zijn.

Jouw familie.
Je behoort tot de familie die 'de weg voorbereiden.'

Vision Face B.V., Walgang 13, 1411 LL Naarden
t.: +31 (0... e.: Centrale@1320EM.nl w.: http://www.1320EM.nl
Lena
Lena feb 29 '08
Hoi oelewapper! :P

Dat vermoeden heb ik ook.HSP vindt het wel een etiketje,maar ik herken het nu wel.
Hoe kun je dit testen? weet jij het?
Anne
Anne feb 29 '08
Hej dragon,

Ik heb die link die je gaf in een ander onderwerp ook gelezen en het is een goede link ;)
De boeken die debiorah gaf daar ben ik nu in begonne en ik herken er zoveel in. Misschien dat ik er veel uit kan leren om om te gaan met gevoelens overnemen enzo.

Groetjes aNne
Anne
Anne feb 29 '08
@ Lena

Toch goed dat je bent thuisgekomen :).
Lotgenotencontact is altijd goed ;)
Groetjes aNne
Anne
Anne feb 29 '08
@ Gast

Aardig van je dat je dat voor me hebt opgezocht maar ik weet niet wat een kinkaart inhoud precies?
En hoe kinwaarde word geteld wat een kinwaarde van 82 inhoud.

Ik zal reageren op wat en niet klopt.
De meeste dingen kloppen wel.
'' Je bent praktisch, realistisch en staat met beide benen op de grond'' klopt heel goed

''Het is raadzaam om van te voren alle opties te onderzoeken en behoedzaam de zaken in overweging te nemen.''
Dit doe ik altijd al.

''Je geeft anderen structuur en zekerheid. Je zorgt er voor dat deze structuur en zekerheid ook voor jezelf opgaan.''
Klopt ook

De meeste dingen kloppen wel zo te zien maar dat ik gebrek heb aan inspiratie dat klopt niet ;)

Groetjes aNNe
gast
gast feb 29 '08
Het zou je wel aan moeten spreken want het komt van de Maya's.
Lena
Lena feb 29 '08
Anne in het topic informatie en kennis van Dilani(helaas nog afwezig hier)
Energie volgens de Maya.
Zij heeft me oa gewezen op dat ik mijn gevoeligheid als een zege moest zien
Anne
Anne mrt 2 '08
Oke dankje lena ik zal het lezen ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela