@ debiorah
''Dankje voor het compliment, dat ik op haar lijk komt waarschijnlijk omdat ik op een foto van mezelf bewerkt heb, ik heb gewoon alles met een tekenprogramma aan mijn hoofd toegevoegd''
Haha dat wist ik niet maar ziet er erg mooi uit
''Ik herken wat je zegt over het plichtsgevoel en de veelheid aan prikkels. Ik ben erachter gekomen dat ik hoogsensitief ben en paranormaal. Hierdoor neem ik veel van mijn omgeving en mensen over, pas toen ik mij dit realiseerde kon ik eraan werken. Daarvoor wist ik nooit zo goed wat er met mij was en veel mensen begrepen ook niet waar ik het over had. ''
Ik ben ook pas achter veel dingen gekomen zoals ik al antwoorden naar beschermengel. Er zijn veel dingen op zijn plaats gevallen de laatse paar maanden over wrom ik altijd ''anders was''
Nu weet ik ook dat ik er wat mee moet doen omdat ik het wat meer begrijp dan eerst.
Watvoor boeken heb je gelezen? Misschien dat ik er ook wat aan heb en waar kan ik zulke boeken kopen?
''Ik herken daarom in jou verhaal ook dat je jezelf draaiende wilt houden, het doet mij denken aan het blijven meedraaien in de maatschappij''
Dat bedoel ik niet helemaal wel een klein beetje maar het is meer van dat ik niet wil stil zitten en niks wil doen ik moet altijd wat doen zo gevoel heb ik in me.
Eerst was het nog erger en kon ik geen 1 minuut niets doen en moest ik van alles doen van mezelf om niet stil te hoeven zitten. Omdat ik bang was voor iets. Waarvoor weet ik eigenlijk niet precies. Ja ik denk omdat als ik stil zit en niks doe ik afdwaal en soort van automatische piloot word en dan heel ver weg ben met mijn gedachtens. Want ik ben bang om daar te blijven zo ver weg daar ben ik bang voor. En dat is ook gelijk het antwoord op je vraag''Wat is voor jou op dit moment de belangrijkste vraag anne? ''
Of dat het niet steeds meer en erger kan worden.
Mijn gevoel zegt van wel.
Het lijkt ook soms of ik geen grenzen ken. Ik kan uren sporten achter elkaar maar ik word niet moe... weetje waarom niet omdat als ik aan het sporten ben alles automatisch gaat op de automatische piloot dan kost het me minder energie.
Het lijkt soms ook of ik minstens 2 dingen tegelijk moet doen. Bijv een boek lezen en dan ook nog met je ipod in je oren muziek luisteren. En dan mee kunnen zingen met die liedjes terwijl je ook kan concentreren op je boek.
Op me werk kan ik ook goed en snel werken. Ik kan meerdere dingen tegelijk waardoor alles goed en snel verloopt. Mensen vragen wel is aan me hoe kan je zo snel werken??? Ik stond er nooit bij stil maar nu heb ik dat wel gedaan en ben ik er een beetje van geschrokken want ik vraag mezelf ook af hoe kan dat?
Het gaat automatische..
Ik heb in anderhalf jaar tijd 4 diplomas gehaald terwijl ik ook gewoon werkte met goede cijfers. het was voor mij niet moeilijk het was geen uitdaging het ging vanzelf ik hoefde niet veel moeite voor te doen.
En dat is met veel dingen zo het is geen uitdaging ik hoef er niet veel moeite voor te doen.
Alleen ik voel me zweven en of ik er niet ben verder kan ik alles doen en als ik bezig ben word ik niet moe.
Liefs aNNe