Loading...
nl

Kath

Ayasha
Ayasha feb 25 '08
Ik ben toch eens benieuwd wat er nu uit me gehaald word met de nieuwe readers. ;)Kies de foto die je het meeste ligt, en gil even als geen van beide je ligt en je toch wil proberen ;)

de foto's zijn van gisteren ;)
Delen:
Kamizja
Kamizja feb 25 '08
Slim, scherp, ingetogen...
De elementen aarde en vuur spelen in je karakter een rol.
Je gebruikt je verstand (al zal niet iedereen dat beamen omdat je ook lekker eigenwijs over kan komen als je je eigen gangetje gaat)en je hebt een stevige basis in het leven gemaakt voor jezelf (aarde). De dingen waar je je voor interesseert ga je met passie in op (vuur) en je initiatieven werken aanstekelijk voor anderen. Je moeder moet wel eens gedacht hebben "ik heb een volwassene gebaard" omdat je vaak al weet hoe het in elkaar zit en je niets aan laat praten. Er is een deel van jou dat zich niet laat kennen, dat hou je gereserveerd voor jezelf, en dat maakt dat je mystiek overkomt en jouw boek voor anderen niet altijd makkelijk te lezen is. Toch kan je ook heel sociaal en begaan zijn met anderen, zolang ze de boel niet op scherp stellen, dan trek je je in jezelf terug. Nieuwe dingen kan je vol in gaan en net zo snel weer laten vallen. Iemand zou je een fladderaar kunnen noemen daarom, maar je leert ervaart en verwerkt gewoon erg snel nieuwe informatie. Als je ermee klaar bent hoef je het ook niet meer vast te houden. Een zekere verlegenheid, ondanks dat je je vrouwtje staat, is je ook niet vreemd. Misschien wil je iemand eerst beter leren kennen voor ze echt erg dichtbij komen. Je hebt ook af en toe tijd alleen nodig om alles eens te overdenken. Je humor is droog en soms sarcastisch, maar voor wie dat kan waarderen is dat dan juist weer erg lollig. Sommigen zullen zich daardoor juist enigzins geschoffeerd voelen, maar je bent wie je bent. Dan kijken ze er maar doorheen, hoor... Je hebt een zwak voor wat klein, lief en weerloos is en er kan dan een beschermende kant in je boven komen die men normaal niet van je verwacht en gewoon is.
Ik ben benieuwd of je hier iets in herkent, ik ben nieuw op het forum en ken je verder totaal niet. Ik doe dit ook als oefening, en nog niet zo lang.
Warme groet, Kamizja
Ayasha
Ayasha mrt 6 '08
well done kamizja :)Ik post hier even om jou wat te zeggen. Mijn moeder was aan het praten met mijn vriend. Ik zat wat voor me uit te staren tot er letterlijk uit kwam; "Kath is áltijd volwassen geweest voor haar leeftijd" Moest meteen aan jou denken :+
Lena
Lena mrt 7 '08
Kath is áltijd volwassen geweest voor haar leeftijd"

Dat ben je zeker Kath!, is het niet lastig voor je geweest al die jaren?
Leuk je foto hier te zien :)

Voel me nu wel een oude tuttebol :P

Ayasha
Ayasha mrt 7 '08
Lastig? Wat noem je lastig...Of je iets al dan niet moeilijk vind is afhankelijk van je eigen persoonlijkheid ;)Ik vond en vind het meevallen...Er zullen er beslist zijn die het nog een stuk moeilijker hebben dan mij! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Ok kath,

Ik wil je foto graag even lezen, wil jij dan mijn laatste ook lezen ;).

Ik neem de eerste en zal me vooral richten op de veranderingen die jij zo graag wilt weten. Oh ja, ze zijn onder voorbehoud, dus ik kan het ook nog wel eens mis hebben.

Ik zie dat je wat losser bent geworden over het algemeen. Er is dus een mindere starre Kath die wat meer openstaat voor eigenlijk alles wat je vreemd is. Let op, iets minder star, want dat schrikkerige voor nieuwe dingen zit er echt nog wel in, maar er is wat jou betreft enorm veel stapjes in de goede richting gezet :).

Van je eigenwijsheid is weinig veranderd. Het is nog steeds even krachtig en aanwezig als altijd.

Ik zie nog steeds 2 gezichten. Degene voor de buitenwereld, en degene voor je binnenwereld. Ik had verwacht (of eigenlijk gehoopt) dat het ondertussen al wat meer 1 gezicht aan het worden was, maar het lijkt erop dat er op dit moment eentje een beetje in de kou aan het staan is, en juist meer om aandacht schreeuwt. Zorg je ervoor dat je je binnenwereld niet teveel verwaarloosd?

Je geslotendheid is nog steeds erg aanwezig. Er zijn maar weinig mensen die het lukt om daar doorheen te komen. En dat vind jij wel prima. Ik denk zelfs dat jij er ook wat slimmer in bent geworden om goed te sturen hoever anderen bij jou kunnen komen.

Jij hebt nog steeds de controle nodig, en verkiest ook controle boven het onbekende. Liever iets dat je kent, dan iets waarvan je geen idee hebt wat er gaat gebeuren. En ja, dit is voor veel mensen zo, maar voor jou is dit toch ietsjes meer dan gemiddeld ;).

Je eerlijkheid naar anderen toe is nog steeds erg goed. Gewoon zeggen waar het op staat, is wat je goed doet, en vooral ook niet nalaat ;).

Je zou wat minder star mogen zijn, en kijk uit voor dogma's. Wat dat betreft ben je er wat meer in verhard, en sta je veel minder open voor afwijkende meningen, gedachtes en gevoelens.

Ik zie wel weer wat vrolijkheid in je terug :)en dat is zeker een tijdje goed weggeweest. Ben blij dat je weer wat beter in je vel zit.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Kamizja
Kamizja mrt 23 '08
* grijns *
Ik vind het leuk om te horen dat die uitspraak klopte.
Ik reageer wat laat want ik had nogal wat zaken in real life die me erg druk bezig hielden, maar hoop nu weer wat vaker op dit forum te kunnen zijn....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki