Ok kath,
Ik wil je foto graag even lezen, wil jij dan mijn laatste ook lezen
.
Ik neem de eerste en zal me vooral richten op de veranderingen die jij zo graag wilt weten. Oh ja, ze zijn onder voorbehoud, dus ik kan het ook nog wel eens mis hebben.
Ik zie dat je wat losser bent geworden over het algemeen. Er is dus een mindere starre Kath die wat meer openstaat voor eigenlijk alles wat je vreemd is. Let op, iets minder star, want dat schrikkerige voor nieuwe dingen zit er echt nog wel in, maar er is wat jou betreft enorm veel stapjes in de goede richting gezet
.
Van je eigenwijsheid is weinig veranderd. Het is nog steeds even krachtig en aanwezig als altijd.
Ik zie nog steeds 2 gezichten. Degene voor de buitenwereld, en degene voor je binnenwereld. Ik had verwacht (of eigenlijk gehoopt) dat het ondertussen al wat meer 1 gezicht aan het worden was, maar het lijkt erop dat er op dit moment eentje een beetje in de kou aan het staan is, en juist meer om aandacht schreeuwt. Zorg je ervoor dat je je binnenwereld niet teveel verwaarloosd?
Je geslotendheid is nog steeds erg aanwezig. Er zijn maar weinig mensen die het lukt om daar doorheen te komen. En dat vind jij wel prima. Ik denk zelfs dat jij er ook wat slimmer in bent geworden om goed te sturen hoever anderen bij jou kunnen komen.
Jij hebt nog steeds de controle nodig, en verkiest ook controle boven het onbekende. Liever iets dat je kent, dan iets waarvan je geen idee hebt wat er gaat gebeuren. En ja, dit is voor veel mensen zo, maar voor jou is dit toch ietsjes meer dan gemiddeld
.
Je eerlijkheid naar anderen toe is nog steeds erg goed. Gewoon zeggen waar het op staat, is wat je goed doet, en vooral ook niet nalaat
.
Je zou wat minder star mogen zijn, en kijk uit voor dogma's. Wat dat betreft ben je er wat meer in verhard, en sta je veel minder open voor afwijkende meningen, gedachtes en gevoelens.
Ik zie wel weer wat vrolijkheid in je terug
en dat is zeker een tijdje goed weggeweest. Ben blij dat je weer wat beter in je vel zit.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Groetjes Julien.