Nou Nims, 42 ben ik. Ik vind het moeilijk uit het niets alle ervaringen op te tikken, maar zal niet schromen te delen als het aan een topic gerelateerd is. Ik heb wel voorspellende dromen gehad, veel gemediteerd en daarbij mooie inzichten verworven, flink geleefd en daar ook mooie inzichten mee verworven (eerst wel alle 7 spreekwoordelijke sloten van binnen en buiten gezien, haha), ontdekt dat ik kan magnetiseren / reiki (das een gave maar iedereen heeft het alleen nu nog leren hanteren)wat ik vooral voor mijzelf en als het te pas komt gebruik, verder probeer ik of ik kan fotolezen op het forum (dat zal de reactie uitwijzen), en ik lees graag over spiritualiteit op internet in alle vormen. Maar ik zal niet gauw een naam geven aan wat ik doe of wie ik ben, ik hou niet van hokjes. Mensen interesseren mij, en verhalen, o ja, en ik ervaar ook boodschappen en tekens van overledenen die ik gekend heb, ik praat soms met ze in mijn hoofd. Als je dat hardop zegt bij de dokter komen de mannen met witte jassen gelijk, vrees ik. Als ik met iemand praat krijg ik ook informatie door die niet wordt verteld, soms kan ik daar wat mee, het helpt me in ieder geval de mensen om mij heen beter te begrijpen. Ik zal het nooit tegen ze gebruiken. Nou, dat was aardig wat over mij :-) Of wil je nog meer weten? Ik ben geen geheimschrijver, het is mij niet gauw impertinent.
Hartegroet, Kamizja