Loading...
nl

hoi

Kamizja
Kamizja feb 24 '08
Hoi,

Ik kom hier eens even rondkijken en wie weet blijf ik hangen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '08
Hallo Kamizja,

Welkom op Merudi. Mag ik je vragen wat jouw naam betekend, en wat voor spirituele ervaringen jij hebt meegemaakt?
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '08

Welkom Kamizja,

Je had al gereageerd op mijn verhaal, dus bij deze bedankt nog was ik vergeten te zeggen!

liefs Beschermengel
admin
admin feb 24 '08
Welkom :)
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Welkom op Merudi! Een fijne en inzichtelijke tijd gewenst op ons forum!
Vlinder
Vlinder feb 24 '08
Welkom Kamizja, leuk je hier ook tegen te komen....
Veel plezier op het forum...

Lieve groetjes Yvonne ( Vlinder)
gast
gast feb 24 '08
hoi :)
Kamizja
Kamizja feb 24 '08
Dank jullie voor het welkom.
Nims, je vraagt naar mijn spirituele ervaringen... wat zal ik zeggen, heb je een A4tje of 3? Haha. Ik vind namelijk heel veel spiritueel en wonderlijk, alles waar je met aandacht bij stil staat en wat het leven je biedt is spiritueel voor mij. Paranormaal, das net weer anders. Het ongeziene zien en het onweetbare weten, etc. Het heeft allemaal mijn interesse en ik heb mijn belevingen gehad die je spiritueel of paranormaal zou kunnen noemen. In ieder geval geloof ik dat ik meer ben dan mijn lijf en geest, en dat dat wat ik meer ben onvergankelijk is al is het anders van vorm.
Dan nog mijn naam... tja, die staat voor dat stukje dus. En die heb ik te horen gekregen tijdens een uittreding, het voelde meteen goed, zodoende gebruik ik die sinds mijn 16e in mijn dagboeken en schrijfsels en op internet.
Als jullie nog meer willen weten, vraag maar raak, hartegroet, Kamizja
Thomas A
Thomas A feb 25 '08
Wees welkom Kamizja; inspireer en laat je inspireren.

Een heel goede tijd hier op het forum!

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '08
 Origineel bericht van: Kamizja
Nims, je vraagt naar mijn spirituele ervaringen... wat zal ik zeggen, heb je een A4tje of 3? Haha. Ik vind namelijk heel veel spiritueel en wonderlijk, alles waar je met aandacht bij stil staat en wat het leven je biedt is spiritueel voor mij.

Nou je hebt een heel forum tot je beschikking :)dus wat let je ;). Daar passen echt wel 3 a4-tjes bij hoor :D.

Paranormaal, das net weer anders. Het ongeziene zien en het onweetbare weten, etc. Het heeft allemaal mijn interesse en ik heb mijn belevingen gehad die je spiritueel of paranormaal zou kunnen noemen.

Interessant. Care to share?

In ieder geval geloof ik dat ik meer ben dan mijn lijf en geest, Als jullie nog meer willen weten, vraag maar raak, hartegroet, Kamizja

Hoe oud ben je als ik vragen mag? En heb je ook gaves?
Kamizja
Kamizja feb 26 '08
Nou Nims, 42 ben ik. Ik vind het moeilijk uit het niets alle ervaringen op te tikken, maar zal niet schromen te delen als het aan een topic gerelateerd is. Ik heb wel voorspellende dromen gehad, veel gemediteerd en daarbij mooie inzichten verworven, flink geleefd en daar ook mooie inzichten mee verworven (eerst wel alle 7 spreekwoordelijke sloten van binnen en buiten gezien, haha), ontdekt dat ik kan magnetiseren / reiki (das een gave maar iedereen heeft het alleen nu nog leren hanteren)wat ik vooral voor mijzelf en als het te pas komt gebruik, verder probeer ik of ik kan fotolezen op het forum (dat zal de reactie uitwijzen), en ik lees graag over spiritualiteit op internet in alle vormen. Maar ik zal niet gauw een naam geven aan wat ik doe of wie ik ben, ik hou niet van hokjes. Mensen interesseren mij, en verhalen, o ja, en ik ervaar ook boodschappen en tekens van overledenen die ik gekend heb, ik praat soms met ze in mijn hoofd. Als je dat hardop zegt bij de dokter komen de mannen met witte jassen gelijk, vrees ik. Als ik met iemand praat krijg ik ook informatie door die niet wordt verteld, soms kan ik daar wat mee, het helpt me in ieder geval de mensen om mij heen beter te begrijpen. Ik zal het nooit tegen ze gebruiken. Nou, dat was aardig wat over mij :-) Of wil je nog meer weten? Ik ben geen geheimschrijver, het is mij niet gauw impertinent.
Hartegroet, Kamizja
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '08
Nou dat is flink wat gaves hoor :). Altijd leuk als je wat van deze gaves ook kunt gebruiken voor Merudi. Wie weet. Misschien vind je het leuk om mijn foto ook eens te proberen? Staat ook op het forum onder fotolezen :D. Veel succes ;).
Kamizja
Kamizja feb 26 '08
O ja, ik vergat nog te zeggen dat het allemaal spontaan gebeurt en soms, niet altijd...en dat ik al lang bezig ben met het een plaatsje geven en hanteren, want het is heel moeilijk onderscheidingsvermogen te ontwikkelen in wat je meekrijgt. Er is veel "ruis" Iedereen heeft angst en wishful thinking die meespelen en een persoonlijke inkleuring bij informatie die je hoe dan ook ontvangt. Het lijkt mij fijn om elkaar te kunnen ondersteunen in de processen die je daarin meemaakt. Het dagelijks leven biedt daarvoor niet altijd ruimte, een forum als dit wel... Misschien kom ik ook aan je foto toe, maar ik zit ineens even in een moeilijke situatie in de familie, dus vergeef me als ik even niet zo adequaat reageer....
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '08
Het is je vergeven :). Zoals met iedereen hier, alles heeft zijn tijd, en een plek. Wees waar je moet zijn en doe wat je moet doen. Succes!
Joan
Joan mrt 4 '08
Hoi allemaal.

Ik ben Joan...zou graag eerst even willen kijken hier is dat oke?

Vriendelijke groet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '08
Hoi Joan,

Welkom op Merudi. Kijk gerust even rond. Normaal gesproken maakt iedereen altijd een nieuwe eigen onderwerp aan. Maar dat is je vergeven.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki