Loading...
nl

Het V teken en het losse vel

Beschermengel
Beschermengel feb 23 '08

Ik heb vannacht weer iets raars ( of moois) meegemaakt,

Ik was de zin.. Maria is de moeder van God.. steeds te herhalen, toen ik ineens links bovenin mijn hoofd hoorde zeggen JEZUS.
Dus eigenlijk ...Maria is de moeder van Jezus.
dat was het 1e!

Ik ben weer in slaap gevallen, toen ik wakker werd van een gevoel ..alsof iemand mijn rechter wang vast hield, ik wilde het weghalen maar het was net of ik een vel weghaalde.

Toen ik de vel dus weghaalde kreeg ik zo'n mooi gevoel door heel mijn lijf ..ik sidderde helemaal.
Toen zag ik een (vaag) een blonde man met lang gewaad die een V teken op mijn voorhoofd gaf....met zijn hand, dus een V teken met zijn hand, middelvinger en ringvinger ver vanelkaar af dan krijg je een V.
Daarna gewoon met zijn hele hand op mijn voorhoofd en wilde toen weggaan, hij draaide zich nog om en zwaaide!

nou zeg dat was wat....ik ben weer in slaap gevallen, maar vondt het wel appart.
Dus wil het jullie ook laten weten.
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 23 '08
Wat een bijzondere ervaring. Aan de ene kant best eng maar ook heel mooi dat je een soort van zegening hebt ontvangen. Eigenlijk ben je door god aangeraakt. Een soort van bevestiging dat je er mag zijn.

Liefs, Maryssa
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '08


Ja mooi he!...ik loop er nog steeds aan te denken, het was zo appart!


Wat een mooie avatar heb je...prachtig hoor!

liefs Beschermengel
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 23 '08
Heel apart hoor. Enig idee of het een lucide droom was, of heb je het werkelijk ervaren?
Kamizja
Kamizja feb 24 '08
Het lijkt wel op een inwijding.... erg mooie ervaring zo te lezen. Heb je verhoogde activiteit in je derde-oog chakra gevoeld hierna?
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '08


Hallo Kamizja.

eerlijk gezegd 1 dag ervoor al...ik kreeg in een flits het vrijheidsbeeld te zien, maar dat ging gepaart met een brom gevoel bij mijn 3e oog, het ging supersnel ( dus het bromgeluid en de flits) ik had dit nog niet eerder meegemaakt. Wel flisten en beelden maar dan zonder geluid.

En ja zo je het nu schrijft, zou het best met inwijding te maken kunnen hebben. zo voelde het in iedegeval wel het was heel mooi!
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '08


Hoi NIms,

Nee het was geen droom hoor, ik was echt wakker!
Daarvoor was ik wel in slaap gevallen, maar werd echt wakker van het gevoel naast mijn gezicht ( dus het losse vel wat ik weg haalde)

Ik heb ook wel eens lucide dromen gehad, die zijn ook echt, maar nu was ik gewoon in mijn kamer en wakker.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '08
Oh ok. Heel bijzonder. Ben benieuwd welke entiteit bij je was.
Kamizja
Kamizja feb 24 '08
Ik heb na een inwijding al eens drie weken kriebel in mijn kruinchakra gehad, en daar kan je niet aan krabbelen, he, lastig hoor, hihi. Maar het zal wel nodig geweest zijn denk ik voor mij. Ik vind het zo mooi dat jouw verhaal ons er nog eens van bewust maakt dat je inwijdingen niet altijd kan "kopen" op een cursus met een certificaat (hoewel er dan soms wel veel mag gebeuren hoor en ook inwijding kan geschieden alleen is het niet gegarandeerd), maar dat je een inwijding als het voor jou tijd is ook spontaan uit de spiritworld kan ontvangen...
Een entiteit als deze heeft misschien geen naam die onze aardse oren verstaan maar wel een klank die de essentie van het wezen weer geeft. Dat kan op een aardse naam lijken en zo mag je ze dan noemen als jij ze daaraan herkent en het van binnen goed voelt. Dat heb ik ervan begrepen inmiddels....
groetekes
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '08

Ja Nims ik ook! daar ben ik nog niet achter.

Kamizja, dank je wel voor je antwoord ik ben er stil van.


liefs
liesanne
liesanne feb 26 '08
wat een bijzondere ervaring Berschermengel....

es
es feb 26 '08
Heel mooi, wat een bijzondere ervaring Beschermengel!!!
Wat me opviel was dat je het V-teken kreeg en het Vrijheidsbeeld zag. Zou het iets met 'vrede' te maken hebben?
Ik hoop natuurlijk op wereldvrede, he, zo ben ik dan wel weer. :)
gast
gast feb 26 '08
V for vendetta; mooie film :)
Beschermengel
Beschermengel feb 26 '08
Liesanne,

Mooi het plaatjes Liesanne, ik vindt het altijd erg leuk om plaatjes erbij te zien, ik probeer het zelf ook maar lukt niet altijd om zulke mooie te vinden en te plaatsen. Mooi hoor!

Es,
ja daar dacht ik ook aan! Vrijheidsbeeld en het V teken, vrijheid vrede...als het kan voor de hele wereld! zo mooi zijn he.

gast,
ik heb die film nog niet gezien ..jammer maar zal best een mooi film zijn, ik zal hem onthouden!
Bedankt!


....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki