Loading...
nl

Inneke- speciaal voor Deboriah

inneke
inneke feb 22 '08
Voila, ik heb me kostelijk geamuseerd met het trekken van fotootjes. Het heeft nogal geduurd voor ik een exemplaar had waarop ik niet op een kikker lijk :)
Deboriah, oefen erop los zou ik zeggen. Maar andere fotolees(be)oefenaars mogen hun zegje ook zeker doen!
Heb er ineens ook maar twee fotootjes bijgestoken van Hollie Hobbel, het poezebeestje dat eind maart bij ons komt wonen.

Delen:
admin
admin feb 22 '08
ow...wat een snoezig pluizebolletje!
Jij ook hoor Inneke :D
inneke
inneke feb 22 '08
dank je,jij hebt jezelf ook mooi omgetoverd in een adelijk hekserig pluizebolleke! ;)
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Leuk Inneke! Dankje voor deze mogelijkheid! En wat een prachtig hollie hobbeltje heerlijk poezelig beestje! Ik denk dat hij je veel plezier gaat geven.

Nu je fotolezing, hoop dat je je er wat in kunt vinden.

Als ik naar je kijk zie ik een geweldig lieve en gevoelige vrouw. Ik zie jou als een gracieus verdelicht elfje. Naar mijn mening is je binding met de natuur erg sterk en het is goed voor jou om deze binding te onderhouden. De natuur geeft je kracht het hoort bij je. Voor mijn gevoel heb je ook een sterke binding met de maan.

Een keerzijde van je gevoeligheid is dat je weleens teveel bij je binnen laat komen, je voelt anderen goed aan en daardoor zul je je snel betrokken voelen bij de ander. Begrijp me goed je gevoeligheid is iets prachtigs zolang je wel het onderscheid kunt houden tussen jou gevoel en dat van een ander. Probeer een weg te vinden(aan te houden) waardoor jou gevoeligheid een gave kan zijn. Wel heb je al een manier gevonden om je emoties en gevoelens te verwerken en te delen. Jouw creativiteit is jouw uitlaatklep en de manier om anderen te raken.

Ik voel bij jou ook een zware last, een verdriet dat mij op mijn hart drukt en me doet zuchten. Het is een spanning die je al wat jaren met je meedraagt, vanaf je kindertijd. Ik zie een meisje dat zich verloren en alleen voelt. Neem dit meisje in je armen en troost haar. Ik krijg door dat het voor jou belangrijk is om los te breken, heel je innerlijke kind, deze last is niet jouw verantwoordelijkheid!

Allereerst is het belangrijk dat je voor jezelf zorgt. Pas dan kan je volledig in je kracht staan om anderen te helpen. Ga door om jou doelen te bereiken, volg je hart, je weet waar deze jou heen wijst, doe dit en de wereld zal voor jou openen.

Ook kreeg ik een nogal slaperig en doof gevoel in mijn knieen ik kan het op dit moment niet erg goed plaatsen. Het zou fysiek kunnen zijn maar het kan er ook op duiden dat je vaststaat en er eerst iets moet veranderen waardoor je weer verder kunt.
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '08

OOhh wat lief lief lief!!
inneke
inneke feb 24 '08
Wauw Debiorah. Ik vind het mooi raak, genuanceerd, krachtig! Ben je beïnvloed door wat je al wist van mij? Want ik ben natuurlijk geen onbeschreven blad voor je :)

Sterke binding met de natuur klopt zeker. Ik heb enkele jaren in Brussel en Antwerpen gewoond en vond dat een verrijkende ervaring op cultureel gebied, maar ik ben toen ook afgesloten geweest van een hele belangrijke bron van ontlading, ontspanning en rust. Met een elfje ben ik al vaker geassocieerd geweest ja ;)en de maan, ja daar heb ik een sterke binding mee. Met volle maan slaap ik slecht, voel ik de energie en kan ik niet stoppen met kijken naar haar. De maan hangt ook samen met het vrouwelijke, ontvangende, water, emoties, Maria. Ik ben daar nu erg mee bezig, met het mogen 'Zijn'. Vandaar de poes ook...De Zon staat iets meer op de achtergrond nu in de ze periode van mijn leven.

Mijn gevoeligheid ben ik inderdaad aan het leren hanteren. De laatste weken/maanden merk ik hoeveel moeite ik heb met het aanvoelen en aangeven van mijn grenzen. Ik ben daar nu sterk mee bezig en het is echt iets helemaal nieuws voor mij om bij mezelf te blijven, maar wel heerlijk! En mijn creativiteit heb ik gelukkig herontdekt en van het moeten presteren ontdaan. En ook dat voelt heerlijk!

M'n innerlijke kind helen, ook daar ben ik erg mee bezig. In stukken en brokken en met hulp. Ik dacht (hoopte) dat ik dat werk al achter de rug had, niet dus En heel bewust ja, voor mezelf zorgen zodat ik werkelijk iets te geven heb en mezelf niet nog meer leeggeef.

Wat die knieën betreft: dat kan best kloppen. Op het moment van de foto was ik heel moe in m'n benen. Ook weet ik dat de energie in m'n onderste chakra's gestagneerd is.(wat samenhangt met het helen van die oude pijnen)

bedankt Debiorah, ik ben blij verrast!

Inneke
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Fijn om te horen dat je jezelf in de lezing herkende. :)

Ik heb veel gelezen op het forum maar bij een fotolezing werk ik zo min mogelijk met mijn ratio. Ik probeer zo zuiver mogelijk af te gaan op de informatie die ik krijg. Vaak zelfs als ik iets lees wat ik al weet dan ben ik er onzeker over zodat ik het liever niet plaats.

Knap dat je zo bewust door het leven gaat! Dankje dat ik dit stukje met je mee mocht gaan.
inneke
inneke feb 24 '08
Die indruk had ik ook hoor, dat het 'zuiver' was.
liesanne
liesanne feb 26 '08
inneke
inneke feb 26 '08
Het woord dat ik zocht: 'integer' :)
inneke
inneke feb 26 '08
Pffff, vandaag een paniekaanvalletje gehad. Ik zit zogezegd in een sabbatperiode, maar ik voel nu weer zo'n druk dat er weinig sabbatgevoel is. Op woensdagnamiddag werk ik nog (dramadocent voor 2 groepen kinderen) Dat is op zich wel tof, maar ik weet dat ik hhet eigenlijk los moet laten omdat het toch telkens weer een onderbreking is van het proces waar ik nu inzit. Maar ik voel me verantwoordelijk, kan die inkomsten goed gebruiken, het is een zekerheid etc... Ook m'n opleiding begint veel aandacht te vragen want ik heb een hoop verslagen te maken. Ik merk dat het me allemaal wat te veel wordt. M'n bloeddruk is zo laag dat ik als een spook in de winkel stond daarnet, hopende dat ik niet te raar aan het doen was :S
In mij schreeuwt het om alles los te laten, zodat ik echt naar mijn Grond kan gaan, tot op de bodem kan gaan om, als de tijd rijp is, de bloesems te dragen die bij mij horen...
Ik heb het gevoel dat ik tussen twee werelden zit.

Ik moest het even kwijt. Even 'ontladen' :'(
Lena
Lena feb 26 '08
:'(ontladen en weer opnieuw beginnen
inneke
inneke mrt 16 '08
Deborah, ik heb je lezing net herlezen en het is zoooo treffend!!! Ik ben net enkele dagen gaan wandelen in de Ardennen. Het verdriet is 'naar boven gekomen' in volle omvang. Ik heb me laten (aan)'raken' door de vriend die het gezien heeft.
Ik heb er geen woorden voor, m'n ratio kan zoveel verklaringen verzinnen maar het dekt de lading niet.
Ik ben dankbaar dat ik het los aan het laten ben, stap voor stap. En de elfjes maken het lichter, maken het mogelijk.

Je lezing krijgt ineens nog meer betekenis omdat ik het nu niet voornamelijk verstandelijk begrijp, maar met m'n wezen.
Debiorah
Debiorah mrt 17 '08
Erg bijzonder Innneke! En lief van je dat je dit met mij deelt.
Voor mij is het ook speciaal om deze feedback te krijgen zodat ik weet wat hetgeen betekend dat ik doorkrijg.
Ik vind het super dat je zo bewust in je leven staat en stappen neemt om jezelf te bevrijden. Dat heb je verdiend!

Nogmaals dankjewel voor je vertrouwen en openheid, het is een eer dit met je te mogen delen.
inneke
inneke mrt 17 '08
Jij ook bedankt voor de fijne 'uitwisseling' Deborah :)

En tja, onszelf bevrijden...is dat niet waarvoor we hier zijn?
Het is geen gemakkelijke pijnloze weg, maar zooo de moeite waard!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki