Wauw Debiorah. Ik vind het mooi raak, genuanceerd, krachtig! Ben je beïnvloed door wat je al wist van mij? Want ik ben natuurlijk geen onbeschreven blad voor je
Sterke binding met de natuur klopt zeker. Ik heb enkele jaren in Brussel en Antwerpen gewoond en vond dat een verrijkende ervaring op cultureel gebied, maar ik ben toen ook afgesloten geweest van een hele belangrijke bron van ontlading, ontspanning en rust. Met een elfje ben ik al vaker geassocieerd geweest ja
en de maan, ja daar heb ik een sterke binding mee. Met volle maan slaap ik slecht, voel ik de energie en kan ik niet stoppen met kijken naar haar. De maan hangt ook samen met het vrouwelijke, ontvangende, water, emoties, Maria. Ik ben daar nu erg mee bezig, met het mogen 'Zijn'. Vandaar de poes ook...De Zon staat iets meer op de achtergrond nu in de ze periode van mijn leven.
Mijn gevoeligheid ben ik inderdaad aan het leren hanteren. De laatste weken/maanden merk ik hoeveel moeite ik heb met het aanvoelen en aangeven van mijn grenzen. Ik ben daar nu sterk mee bezig en het is echt iets helemaal nieuws voor mij om bij mezelf te blijven, maar wel heerlijk! En mijn creativiteit heb ik gelukkig herontdekt en van het moeten presteren ontdaan. En ook dat voelt heerlijk!
M'n innerlijke kind helen, ook daar ben ik erg mee bezig. In stukken en brokken en met hulp. Ik dacht (hoopte) dat ik dat werk al achter de rug had, niet dus
En heel bewust ja, voor mezelf zorgen zodat ik werkelijk iets te geven heb en mezelf niet nog meer leeggeef.
Wat die knieën betreft: dat kan best kloppen. Op het moment van de foto was ik heel moe in m'n benen. Ook weet ik dat de energie in m'n onderste chakra's gestagneerd is.(wat samenhangt met het helen van die oude pijnen)
bedankt Debiorah, ik ben blij verrast!
Inneke