Loading...
nl

ikke met snoet op tv

admin
admin feb 22 '08
Vanavond bij sbs 6 om 22.30 komt een stukje over de drugsopvang die ze naast de school van mijn kinderen willen gaan opzetten :|
Ja echt naast de school, het zal 15 meter zijn wat er tussen ligt...belachelijk! Zelfs de politie heeft een negatief advies gegeven, maar daar trekt onze burgemeester zich niets van aan. Hij wil namelijk geen overlast in de binnenstad....megasukkel!
Ik sta er ook bij, lange bruine jas met oranje sjaal.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '08

Oke ik ga kijken!

Nou wel erg raar dat ze dat naast een school met kinderen doen!
admin
admin feb 22 '08
Twee scholen en een peuterspeelzaal Beschermengel.
En dan de drugsopvang praktisch in het midden.....echt ongelofelijk! Ik ben razend! Bewoners hebben geen inspraak is al op voorhand gezegd. Hoezo democratie?
Ik bof dat er stevig elastiek in mijn broek zit, hij was vet afgezakt anders...
admin
admin feb 22 '08
Volgens mij is dit het "kom eens op voor jezelf jaar" voor mij :|
Een paar weken terug heb ik ook al bericht gehad dat mijn huis wordt gesloopt.....
Ook weer geen inspraak, gewoon een brief op de deurmat..
Ik voel me erg vals nu, met nagels dus.
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '08

Haha ...ik moet wel lachen hoe je alles omschrijft, maar leuk is het niet.
admin
admin feb 22 '08
Och een beetje humor helpt altijd :)
Maar leuk is het zeker niet.
Beschermengel
Beschermengel feb 22 '08

Nee ..ik kan het me helemaal voorstellen! en snap best dat je razend bent, en dan ook nog is dat je je huis uit moet, sjonge ik moet er niet aan denken!
Soms krijg je alles te gelijk he, alle tegenslagen tegelijk en je kunt er weinig aan doen, het is gewoon allemaal al geregeld.

Maar wie weet! ..is er hulp onderweg en loopt het misschien toch anders af als je had gedacht.
Ik hoop het voor in iedergeval voor je.
admin
admin feb 23 '08
De opvang is vannacht afgebrand, niets meer van over....
Ik voel me een beetje schuldig dat ik het heeelemaal niet erg vind, het was wel te verwachten.
Had je mij gezien engeltje :)?
Ik was wel op tv...gek om te zien hoor.
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '08

Misschien toch de hulp van boven :$

Ja ik heb je gezien, het was volgens mij 2 maal maar wel heel snel je had een lange jas aan en lange sjaal?
De mensen waren wel erg boos he! ja is wel te begrijpen!

Leuk hoor je evengezien te hebben ...

liefs
admin
admin feb 23 '08
Vanmiddag sprak ik een vriendin die toch wel een hele andere kijk op de zaak had. Ze is niet voor maar ook niet tegen.
Haar uitleg was toch wel heel verhelderend voor mij, fijn als mensen je af en toe even verder laten kijken, voorbij de boosheid dus. Dat zijn waardevolle vrienden!

Die brand zal ook op televisie komen, het gekke is wel dat de politie al een half uur vóór de brand aanwezig was.....
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '08

Ohhh...nou ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt.
admin
admin feb 23 '08
de burgemeester vertelde zojuist op tv dat er een nieuwe locatie gezocht zal worden maar dan toch wel in deze wijk.
Beschermengel
Beschermengel feb 23 '08

OOh fijn dan zit er toch wel verandering in!
Ik denk dat hij vreselijk is geschrokken de burgemeester, wat had ik een medelij gisteren met hem, al die mensen die te keer gingen.
Maar ja het was wel nodig denk ik.
admin
admin feb 24 '08
Nou medelijden heb ik niet, dat is de consequentie van zijn baan.
En er gaat nogal eens wat mis onder zijn beleid. maar goed wie ben ik om daar over te oordelen.
Toch heb ik hier wel een dubbel gevoel aan over gehouden.
Het hostel wat is afgebrand was dus bewoond, jammer dat niemand dat had verteld. Voor hetzelfde geld waren er hele dramatische dingen gebeurd. ook voel ik me wel schuldig naar de mensen toe die daar zouden komen wonen.
Je zult maar zo "onwelkom" zijn, lijkt me een heel naar gevoel.
Toch blijf ik niet blij, maar wel met een dubbel niet-blij gevoel.
Beschermengel
Beschermengel feb 24 '08

Ja ik snap het wel, maar toch! Ik heb altijd al gauw medelij of medeleven met de persoon die in de val zit.

Je hebt een dubbel niet blij gevoel, dat komt denk ik omdat je negative gevoelens hebt getoont bij alles, en nu voel je je schuldig.
Is heel menselijk...heb ik ook vaak gedaan en kreeg altijd wel iets terug (negatief ) of gevoelens net zoals jij nu ..dus schuldig..

Zet alles in het licht en geef het over, en stuur goede gedachten dat alles goed mag komen, voor iedereen!
Je zult zien dat je dubbel niet blij gevoel verdwijnt. ;)
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Heb het gemist Karin maar wat een toestand zeg! En die brand zag ik gister wel toen dacht ik nog he is dat niet hetzelfde waar Karin het over had? Vreemd hoor!
LPChip
LPChip feb 25 '08
 Origineel bericht van: Karin
Volgens mij is dit het "kom eens op voor jezelf jaar" voor mij :|

Dat klopt. Het jaar 2008 is het jaar van de uitdaging. We zullen veel uitdagingen krijgen die we met positief denken makkelijk kunnen oplossen. Ze zijn ervoor om ons verder te sterken.

Het enige advies wat ik kan geven voor dit jaar is dit: Wat er ook gebeurd, hoe groot de tegenslag ook is, geef vooral niet op, want dat is de grootste uitdaging.
gast
gast feb 25 '08
Wat is een grotere uitdaging:

In een situatie die negatief is voor jou persoonlijk terugvechten en dat zien als een uitdaging,
of in die negatieve situatie je inleven in de tegenpartij en op die manier zien wat zijn/haar beweegredenen voor de uitdaging zijn. Het van de andere kant proberen te bekijken dus.

Ik zou zeggen; probeer ze beide en zie wat het beste resultaat heeft. De één geeft mijns inziens vrede de ander oorlog, aan jou wat je wilt.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420