Loading...
nl

Nims

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '08
Nee hoor smilemaar ik zit op mijn werk en zal later even een goede reactie geven wink.
Lena
Lena jul 7 '08
Nims,zo leer ik je wel al aardig kennen wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '08
Wil je mij graag leren kennen Lena? Je mag me ook PM'en en vragen wat je wilt hoor wink. Ik bijt niet tongue.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
Origineel bericht van: pacho

Je bent een waar sterrenkind, bereid om door vallen en opstaan te leren.

Het leren met vallen en opstaan heb ik dit leven niet meegenomen, aangezien er voor mij geen levenslessen meer zijn uitgezocht. Wel leer ik heel goed hoe ik met anderen kan omgaan en leer ik vooral hoe ik ze kan raken.

Je bent zelfbewust, bereid om je pluspunten en je minder goede eigenschappen te aanvaarden.

Welke minder goede eigenschappen tonguehaha. Maar je hebt helemaal gelijk. Ik weet wie ik ben en waarom ik hier ben, en ook wat ik wel en niet kan.

Je bent een levensgenieter, toch is dat het buitenste laagje, want soms kun je ook een beetje koppig en inflexibel zijn als het om veranderingen gaat. Je weet graag waar je aan toe bent met iemand.

Klopt. Ik hou niet van veranderingen op sommige vlakken. Op andere vlakken kan ik weer niet tegen stilstaan. Zo blijf ik dingen veranderen om ze te verbeteren en blijf zoeken naar het beste resultaat.

En ik weet altijd waar ik aan toe ben met iemand smiledus ja.

Je bent veelzijdig en hebt zoveel talenten dat je soms niet weet waar je het beste kunt beginnen of wat je nu moet kiezen.

Dat is wel zo. Ik ben een ster in beginnen, maar in afmaken nee daar ben ik niet zo van. Toch maak ik wel de nodige dingen af, dus het is niet dat ik er erg veel last van heb. Maar ja, ik doe gewoon graag leuke dingen met mijn verschillende talenten.

Je bent communicatief, rustig, hebt een goed analytisch vermogen en kunt overzicht en de rust bewaren.

Ik heb wel een goed analytisch vermogen, maar ben communicatief echt enorm druk en eerder overheersend dan rustig. Ik kan wel enorm goed overzicht houden en de rust bewaren.

Maar zet jou niet onder ´moeten´ en tijdsdruk frown, je komt nu al tijd te kort, terwijl je zelf vind dat je het nog redelijk rustig doet. Het heeft met jouw tijdsbesef te maken. Je hoger bewustzijn, waardoor je de dingen intenser beleefd.

Daar heb ik geen last van, ik kan prima tegen druk en weet alles zo te plannen dat er niets te laat komt, of geen deadline gehaald wordt. Zo geef ik voor mijn werk leiding over verschillende collega's die ik prima aan hun planning, deadlines en onvoorwachte zaken weet te houden en ook te helpen als er dingen niet lopen zoals ze zouden moeten.

Mensen zien snel een leider in jou en leggen gemakkelijk iets bij je neer. Toch zit je hier niet echt op te wachten (al wil je best iemand helpen) en is het juist jouw weg mensen te helpen hun eigen kracht te hervinden.

Klopt. Ik wil juist de mensen helpen zichzelf te helpen. Maar ik houdt wel graag de touwtjes in handen.

In die kaatsing ben je soms heel confronterend vanuit je echtheid en pure zelf en twijfel daar ook niet als men even sputterd.

Ik twijfel niet. Daarvoor weet ik iets teveel dingen zeker wink.

Dit past precies bij jou en dat doe je ook goed, soms werkt een stevige duw beter dan zacht gewieg wink.

Mijn motto: Met een hamer past alles wink.

Je zet mensen aan het denken en voorkomt daarmee ook dat men aan je gaat hangen.

Inderdaad, ik hoef geen afhankelijke mensen. Ik wil graag dat mensen bij mij zichzelf kunnen zijn. Zodra ze aan mij gaan hangen, duw ik ze mooi de afgrond in. Leren ze het meest van.

Moeilijke dingen of verdriet verwerk je het liefst op jezelf en laat je niets wijsmaken, omdat je er niet in blijft hangen werkt dat goed voor jou!

Ligt eraan wat het is. Echt moeilijke dingen bespreek ik het liefste met mijn tweelingziel omdat die met weinig woorden precies begrijpt wat ik bedoel en hoe ik erover denk.

Je bent een boeiend verteller en mensen hebben jou graag om zich heen, vanwege je oprechte en sprankelende persoonlijkheid.Toch zit er ook een serieuze kant in jou en zoals je weet is nu de tijd aangebroken dat je wat meer mag gaan verdiepen in wat je al weet.

Hey heb je mijn website www.merudi.net al gezien wink.

Omdat je er in dit leven voor gekozen hebt te leren met vallen en opstaan, kom je wel eens moeilijkheden tegen en ook best van een behoorlijk caliber.

Helaas is daarvoor in dit leven geen tijd, dus geen moeilijkheden voor mij smile.

Deze hebben dan te maken met verraad en verloochening en ze dagen je uit te leren doorzien, te leren kritisch te zijn en blijven en goed onderscheid te maken tussen wat wel en niet goed is. Je bent daar nu soms wat naieef in. Toch heb je alle kracht en mogelijkheden in huis om hier mee om te gaan, dus verlies nooit het vertrouwen in jezelf en de Bron.

Zoals ik al eerder zei, dit heb ik niet meegemaakt en ga ik dit leven ook niet meemaken. Mijn vertrouwen in de bron is daarvoor te sterk.

Je bent een waar sterrenkind, je bent!

Maak er maar engelmens van winkdus ben ik niet. Want ja, ik heb geen identiteit.

Kun je daar wat mee?

Liefs,

Pacho

Goeie lezing! Bedankt voor je inzichten en ik hoop dat je ook wat met mijn antwoorden kunt. Als je nog wat wilt vragen of zeggen dan hoor ik het graag.

Groetjes Julien.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
Ja hoor ik kan zeker wel iets met je feedback, daarmee heb je me even aan het ´werk´ gezet smile. Inderdaad je bent juist heel goed met tijdsplanning, geen idee waarom ik dat dan toch zo voelde.Reflectie van mezelf zeker wink

Wat ik je wil vragen is het volgende;
Ook mensengelen hebben een dosis ontwikkeling in hun mens-zijn nodig om te kunnen doen waar zij voor gekomen zijn, dus waarom zouden zij geen aardse lessen te verwerken hebben?

De verdieping volgt nog juist vanwege datgene wat je nog gaat doen, in het nu van morgen ziet alles er immers heel anders uit wink.

Liefs,
Pacho
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
Ja hoor ik kan zeker wel iets met je feedback, daarmee heb je me even aan het ´werk´ gezet smile.

Altijd leuk om uitdagingen te vinden smile.

Wat ik je wil vragen is het volgende;
Ook mensengelen hebben een dosis ontwikkeling in hun mens-zijn nodig om te kunnen doen waar zij voor gekomen zijn, dus waarom zouden zij geen aardse lessen te verwerken hebben?

Mensengelen, JA. Engelmensen niet. Zij zijn zonder ziel en hier niet voor zichzelf. Zij hebben geen aardse lessen te verwerken, omdat zij zichzelf al hebben losgelaten toen zij engel werden.

De verdieping volgt nog juist vanwege datgene wat je nog gaat doen, in het nu van morgen ziet alles er immers heel anders uit wink.

Inderdaad ik heb nog een hoop te doen. Maar als ik op de juiste plekken duw, komt het helemaal goed.

Liefs,
Pacho

p.s. Morgen is niet meer belangrijk als je leeft in het eeuwige nu wink.
Lena
Lena jul 8 '08
Origineel bericht van: NiMS
Wil je mij graag leren kennen Lena? Je mag me ook PM'en en vragen wat je wilt hoor wink. Ik bijt niet tongue.

laughheb nog soms moeite om wat te vragen!
maar het staat genoteerd!
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
smilebedankt voor je antwoord Nims smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
graag gedaan. Als je nog weer wat wil weten, shoot smile
Lena
Lena jul 9 '08
zie dat je nog steeds boos bent??
Acheliah
Acheliah jul 9 '08
Leuke vlotte (lieve) jongen maar wel idd druk druk en nog eens druk. Met veel dingen tegelijk bezig zijn. Sorry het lukt nu ff niet.

XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '08
Origineel bericht van: Lena10
zie dat je nog steeds boos bent??

Neuh smilewilde een icoontje kiezen dat ik nog niet gehad had, haha.
Lena
Lena jul 10 '08
oh is dat de bedoeling laugh
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie