Loading...
nl

Nims

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '08
Wie wil mijn foto lezen?
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 21 '08
nice picture ;), waar is da??

Ik gaje niet lezen, hebk ooit al keertje gedaan :P, jij kan jezelf lezen man ;)

xx
gast
gast feb 21 '08
Het is ergens op Curacao, maar waar precies kan ik niet zien.
Heb je geen recentere foto dan? Niet dat ik foto kan lezen maar heb laatst gelezen dat je een zo recent mogelijke foto moet gebruiken ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '08
Helaas heb ik geen recentere op het moment. Het is voor Fort Nassau op Curacao inderdaad :). En ja, hij moet wel zo recent mogelijk zijn. En deze is een half jaartje oud. Misschien moet ik even een nieuwe maken.
gast
gast feb 21 '08
Oké, lekker gegeten in Fort Nassau? Ik meende al het Ennia gebouw te herkennen.
Lena
Lena feb 21 '08
:Pjammer ik kan het niet!
Vlinder
Vlinder feb 21 '08
Lieve Julien,

Ik ga de uitdaging aan....

je hebt een open persoonlijkheid... je leert ontzettend snel en zonder moeite... wat ik wel bij je voel is... drukdrukdruk druk druk druk.... rennen en vliegen overal je aandacht leggen... misschien ben je toch ook op zoek naar een beetje rust en als je niet op zoek zou zijn zou het misschien wel eens lekker zijn om gewoon even stil te zijn en naar de silte te luisteren... rust is ook goed voor je....

Je hebt de eigenschappen van een muis.... behendig, snel en je let goed op de kleine details... er zijn maar heel weinig mensen die jou voor de gek kunnen houden... dit helpt je in je werk maar ook in je prive leven.
Sommige mensen vinden het moeilijk om jouw snelheid bij te blijven... en hebben dan rake opmerkingen voor je klaar, maar daar laat je je niet door van de wijs brengen.
Je bent zelfverzekerd genoeg om het koren van het kaf te scheiden...

Lieve groetjes Yvonne
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 22 '08
Hoi Yvonne, bedankt voor je lezing. Hij is erg goed, en ik zal je vertellen hoe het is.

Origineel bericht van: Vlinder

je hebt een open persoonlijkheid...

Hij is open, maar tot op zekere hoogte. Mijn binnenste toon ik zelden, en alleen maar bij mensen die ik vertrouw. Ik ben niet een gesloten type, in de zin dat ik een vlotte babbel heb, of met mensen kan praten. Dus als je dat met open bedoeld, dan klopt dat. (Eerlijk zeggen ;):P)

je leert ontzettend snel en zonder moeite...

Ja dat klopt zeker. Gelukkig kan ik heel snel leren, en heb ook snel dingen door. Maar dat zal ook met mijn methode van leren te maken hebben. Ik kies een uiterste, en beoordeel zo hoe sterk dat staat, als het omvalt, was het dus het andere uiterste, en kies ik die :).

wat ik wel bij je voel is... drukdrukdruk druk druk druk.... rennen en vliegen overal je aandacht leggen...

Ik ben wel druk, maar alleen maar waarvoor ik druk wil zijn. Ik leg de druk nooit te hoog, en als ik het niet meer leuk vindt, kap ik er ook direct mee. Anders houdt je het ook niet zo goed vol om druk te zijn haha. Ik leg inderdaad overal mijn aandacht, omdat ik uitdagingen leuk vind en ze dus op die manier op zoek.

misschien ben je toch ook op zoek naar een beetje rust en als je niet op zoek zou zijn zou het misschien wel eens lekker zijn om gewoon even stil te zijn en naar de silte te luisteren... rust is ook goed voor je....

Dat klopt helemaal. Ik neem zeker mijn rust wanneer ik dat wil. Ik vind uitslapen erg lekker, en doe dat ook regelmatig. En een dagje naar de sauna, heerlijk! Ik maak me zelden echt te druk en ken mijn grenzen :D.

Je hebt de eigenschappen van een muis.... behendig, snel en je let goed op de kleine details...

Ik ben inderdaad iemand van de details. Heel goed.

er zijn maar heel weinig mensen die jou voor de gek kunnen houden...

Ik moet ze nog tegen komen ;).

dit helpt je in je werk maar ook in je prive leven.
Sommige mensen vinden het moeilijk om jouw snelheid bij te blijven... en hebben dan rake opmerkingen voor je klaar, maar daar laat je je niet door van de wijs brengen.

Als ze gelijk hebben, dan geef ik ze dat ook graag hoor. Maar ja, dan moeten ze wel van goede huize komen ;).

Je bent zelfverzekerd genoeg om het koren van het kaf te scheiden...

Niet alleen mijn zelfverzekerheid, maar ook enkele meegebrachte gaves helpen me hier erg goed bij :).

Lieve groetjes Yvonne

Dank je wel voor de lezing. Ging toch best goed? Groetjes Julien.
Vlinder
Vlinder feb 22 '08
Thanx Julien....:)))
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '08

Ik zie een lieve jongen,
ietsie pietsie eigenwijs, hihi
maar een hart van GOUD!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '08
Hey bedankt voor het lezen. Alles klopt, behalve dan, dat ik lief ben ;):P.
dragon
dragon feb 28 '08
rotjoch :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '08
Wow goed gelezen dragon. Dat klopt helemaal :P.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 8 '08
Ok hij moest zo recent mogelijk zijn. Deze is van afgelopen zaterdag.

Wie wil hem lezen?
Kamizja
Kamizja mrt 23 '08
een open vizier....
met vertrouwen en vreugde treed je het leven tegemoet
je voelt je thuis op vele plaatsen in de wereld en kan je ook in veel mensen verplaatsen
je hebt nog heel veel te vertellen
je kan soms te enthousiast raken, als een jonge puppy, en dan ga je sneller dan je zelf bij kan houden, struikel je over je eigen benen, maar dat is je liever dan stilstaan en insukkelen
soms voel je je onbegrepen omdat je zelf al zo veel begrijpt en dan is het moeilijk weerklank te vinden bij anderen die nog "onderweg" zijn waar jij al bent geweest
je wilt graag helpen, maar dan kan het soms toch niet zo overkomen als je bedoelt, laat het los en zit er niet mee: dat ligt dan niet aan jou maar aan het begrijpertje van de ander
je keerzijde: onverdraagzaamheid, ik weet niet precies in welk opzicht, maar het is iets waar je je wel van bewust bent dat het er zo nu en dan is, opspeelt
sterke energie, aanstekelijk en oppeppend
luister ook naar de stille verhalen, dat wat de mensen niet uitspreken maar wel in ze leeft, laat je niet begoochelen door wat ze aan de oppervlakte tonen: jij kan dieper kijken, zo diep waar ze zichzelf nog niet kennen

zo, ik ben benieuwd wat je hierin herkent :-)

hartegroet, Kamizja
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 23 '08
Hey bedankt voor je lezing. Ik zal reageren op wat je hebt gezegd.

Origineel bericht van: Kamizja
een open vizier....

Wat bedoel je hiermee?

met vertrouwen en vreugde treed je het leven tegemoet

Klopt, ik vrees het leven niet.

je voelt je thuis op vele plaatsen in de wereld en kan je ook in veel mensen verplaatsen

Klopt ook.

je hebt nog heel veel te vertellen

Alleen naar die wil luisteren. Ik praat niet om het praten.

je kan soms te enthousiast raken, als een jonge puppy, en dan ga je sneller dan je zelf bij kan houden, struikel je over je eigen benen, maar dat is je liever dan stilstaan en insukkelen

Ik kan zeker enthousiast raken als een jonge puppy, maar ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat ik mezelf niet kon bijhouden. Wel kunnen andere mensen mij soms niet bijhouden :).

soms voel je je onbegrepen omdat je zelf al zo veel begrijpt en dan is het moeilijk weerklank te vinden bij anderen die nog "onderweg" zijn waar jij al bent geweest

Ja klopt helemaal. Ik kan niet altijd het geduld opbrengen om weer opnieuw hetzelfde verhaaltje uit te leggen. Probeer het wel, maar niet altijd heb ik het geduld.

je wilt graag helpen, maar dan kan het soms toch niet zo overkomen als je bedoelt, laat het los en zit er niet mee: dat ligt dan niet aan jou maar aan het begrijpertje van de ander

Dat weet ik, en ik zit daar ook niet mee. Nadeel is daarom wel dat andere mensen (ook hier op het forum) nogal eens moeite hebben om met mij te communiceren. Ze weten dan niet wat ik precies bedoel, en het

je keerzijde: onverdraagzaamheid, ik weet niet precies in welk opzicht, maar het is iets waar je je wel van bewust bent dat het er zo nu en dan is, opspeelt

Ik ben zelf niet onverdraagzaam, dus ik kan dit niet goed plaatsen. Als er iets / iemand is waar ik het niet mee eens ben, laat ik het altijd gewoon met rust. Dan vind ik het simpelweg zonde van mijn tijd.

sterke energie, aanstekelijk en oppeppend

Klopt

luister ook naar de stille verhalen, dat wat de mensen niet uitspreken maar wel in ze leeft, laat je niet begoochelen door wat ze aan de oppervlakte tonen: jij kan dieper kijken, zo diep waar ze zichzelf nog niet kennen

Dit doe ik eigenlijk altijd. Ik zie altijd juist de dingen die diep verborgen liggen. Ik kijk zelden meer naar de buitenkant, want daar heb ik gewoon geen boodschap aan. De binnenkant is veel makkelijker om te zien voor mij, dus dat blijf ik zeker doen.

zo, ik ben benieuwd wat je hierin herkent :-)

hartegroet, Kamizja

Heel veel, en je hebt een hele goede lezing gedaan! Bedankt!
Kamizja
Kamizja mrt 23 '08
Graag gedaan voor jou....
Nog even antwoord op je vraag: een open vizier is het beeld dat ik direct zag, het is spreekwoordelijk, het is zonder voorbehoud / vooroordelen of dubbele / verborgen agenda iets tegemoet treden.
Ik denk dat de term onverdraagzaamheid te sterk was, het zal meer de kant op gaan van "niet kunnen verdragen" maar ik kon het zelf ook niet erg duiden, het zou even zo goed op voedsel kunnen slaan.... beginners-interpretatie-probleempje :-P
Tot forums!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '08
Voor een beginner vind ik hem erg goed hoor! Vooral ermee doorgaan zou ik zeggen :D. En nee, ik heb ook geen voeldsel allergie of iets dergelijks. Dus ik weet het niet.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Origineel bericht van: NiMS
Wie wil mijn foto lezen?

N.a.v. het voorstelrondje zal ik ook eens invoelen;).

Je bent al heel goed gelezen zie ik, dus concentreer ik me alleen even op dingen die ik misschien nog toe kan voegen.

Je bent een waar sterrenkind, bereid om door vallen en opstaan te leren.
Je bent zelfbewust, bereid om je pluspunten en je minder goede eigenschappen te aanvaarden.
Je bent een levensgenieter, toch is dat het buitenste laagje, want soms kun je ook een beetje koppig en inflexibel zijn als het om veranderingen gaat. Je weet graag waar je aan toe bent met iemand.
Je bent veelzijdig en hebt zoveel talenten dat je soms niet weet waar je het beste kunt beginnen of wat je nu moet kiezen.
Je bent communicatief, rustig, hebt een goed analytisch vermogen en kunt overzicht en de rust bewaren. Maar zet jou niet onder ´moeten´ en tijdsdruk frown, je komt nu al tijd te kort, terwijl je zelf vind dat je het nog redelijk rustig doet. Het heeft met jouw tijdsbesef te maken. Je hoger bewustzijn, waardoor je de dingen intenser beleefd.

Mensen zien snel een leider in jou en leggen gemakkelijk iets bij je neer. Toch zit je hier niet echt op te wachten (al wil je best iemand helpen) en is het juist jouw weg mensen te helpen hun eigen kracht te hervinden. In die kaatsing ben je soms heel confronterend vanuit je echtheid en pure zelf en twijfel daar ook niet als men even sputterd.Dit past precies bij jou en dat doe je ook goed, soms werkt een stevige duw beter dan zacht gewieg wink. Je zet mensen aan het denken en voorkomt daarmee ook dat men aan je gaat hangen.

Moeilijke dingen of verdriet verwerk je het liefst op jezelf en laat je niets wijsmaken, omdat je er niet in blijft hangen werkt dat goed voor jou!

Je bent een boeiend verteller en mensen hebben jou graag om zich heen, vanwege je oprechte en sprankelende persoonlijkheid.Toch zit er ook een serieuze kant in jou en zoals je weet is nu de tijd aangebroken dat je wat meer mag gaan verdiepen in wat je al weet.

Omdat je er in dit leven voor gekozen hebt te leren met vallen en opstaan, kom je wel eens moeilijkheden tegen en ook best van een behoorlijk caliber. Deze hebben dan te maken met verraad en verloochening en ze dagen je uit te leren doorzien, te leren kritisch te zijn en blijven en goed onderscheid te maken tussen wat wel en niet goed is. Je bent daar nu soms wat naieef in. Toch heb je alle kracht en mogelijkheden in huis om hier mee om te gaan, dus verlies nooit het vertrouwen in jezelf en de Bron.

Je bent een waar sterrenkind, je bent!

Kun je daar wat mee?

Liefs,

Pacho

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Heb ik je stilletjes gemaakt? grin
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina