Hoi Yvonne, bedankt voor je lezing. Hij is erg goed, en ik zal je vertellen hoe het is.
je hebt een open persoonlijkheid...
Hij is open, maar tot op zekere hoogte. Mijn binnenste toon ik zelden, en alleen maar bij mensen die ik vertrouw. Ik ben niet een gesloten type, in de zin dat ik een vlotte babbel heb, of met mensen kan praten. Dus als je dat met open bedoeld, dan klopt dat. (Eerlijk zeggen
)
je leert ontzettend snel en zonder moeite...
Ja dat klopt zeker. Gelukkig kan ik heel snel leren, en heb ook snel dingen door. Maar dat zal ook met mijn methode van leren te maken hebben. Ik kies een uiterste, en beoordeel zo hoe sterk dat staat, als het omvalt, was het dus het andere uiterste, en kies ik die
.
wat ik wel bij je voel is... drukdrukdruk druk druk druk.... rennen en vliegen overal je aandacht leggen...
Ik ben wel druk, maar alleen maar waarvoor ik druk wil zijn. Ik leg de druk nooit te hoog, en als ik het niet meer leuk vindt, kap ik er ook direct mee. Anders houdt je het ook niet zo goed vol om druk te zijn haha. Ik leg inderdaad overal mijn aandacht, omdat ik uitdagingen leuk vind en ze dus op die manier op zoek.
misschien ben je toch ook op zoek naar een beetje rust en als je niet op zoek zou zijn zou het misschien wel eens lekker zijn om gewoon even stil te zijn en naar de silte te luisteren... rust is ook goed voor je....
Dat klopt helemaal. Ik neem zeker mijn rust wanneer ik dat wil. Ik vind uitslapen erg lekker, en doe dat ook regelmatig. En een dagje naar de sauna, heerlijk! Ik maak me zelden echt te druk en ken mijn grenzen
.
Je hebt de eigenschappen van een muis.... behendig, snel en je let goed op de kleine details...
Ik ben inderdaad iemand van de details. Heel goed.
er zijn maar heel weinig mensen die jou voor de gek kunnen houden...
Ik moet ze nog tegen komen
.
dit helpt je in je werk maar ook in je prive leven.
Sommige mensen vinden het moeilijk om jouw snelheid bij te blijven... en hebben dan rake opmerkingen voor je klaar, maar daar laat je je niet door van de wijs brengen.
Als ze gelijk hebben, dan geef ik ze dat ook graag hoor. Maar ja, dan moeten ze wel van goede huize komen
.
Je bent zelfverzekerd genoeg om het koren van het kaf te scheiden...
Niet alleen mijn zelfverzekerheid, maar ook enkele meegebrachte gaves helpen me hier erg goed bij
.
Dank je wel voor de lezing. Ging toch best goed? Groetjes Julien.