Loading...
nl

Ik ben er ook weer

Acheliah
Acheliah feb 18 '08

Hallo leden

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Ik woon weer heerlijk alleen. Het gaat lekker met mij en heb nog steeds een leuke vriend. De witte herder Angel groeid goed dus dat zit wel goed. Het is ook een echte bandiet maar voor Cindy is het wel leuk. Ik heb pas een poes verkocht want ik heb teveel beesten en dat kan ik niet bolwerken en moet ook aan mijzelf denken. Het is heerlijk om alleen te wonen zonder vrienden kan ik lekker mijzelf zijn. Ja ik zal nog meer beesten weg moeten doen want het is financieel niet haalbaar zoveel beesten. Nu nog een paar konijnen weg, dan komt het wel goed.

Ik heb 13 februari mijn kinderen gezien het was goed ze allemaal weer bij elkaar te hebben. Alle kinderen waren blij elkaar te zien. Zelfs mijn jongste dochtertje was er ook bij. Ze hebben in ieder geval lekker gespeeld met elkaar. Beter zou zijn om ze allemaal weer thuis te hebben.

Hoe is het met mij zullen jullie je wel af vragen goed heel goed zelfs. Met mij komt het wel goed.

Nou Dikke Kus Mama4ever
Delen:
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08


Fijn dat het weer goed met je gaat Dinie!
es
es feb 19 '08
Ben blij te horen dat het goed met je gaat Dinie, ik heb veel aan je gedacht de laatste tijd!
Goed dat je je huis weer voor jezelf hebt, en de boel op orde brengt. Ik hoop dat je het voor elkaar gaat krijgen, je kinderen weer thuis! Volgens mij wel, als je zo doorgaat als je nu doet! <knuffel!>

Esther
Acheliah
Acheliah feb 19 '08
Idd en zo moet het ook.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki